Да похвалим или да не го правим ?

  • 3 101
  • 44
Сигурно по-тъпо заглавие няма как да измисля,
но ... Та за какво иде реч ...
От известно време си мисля, дали би било хубаво,
да напиша 2-3 изречения до фирмата или собственика за продукт,
стока или услуга, от които съм доволна, и които не са променили качеството си,
години наред.
Някои от нас, често пишат, когато са разочаровани и недоволни,
но когато е обратното, не заслужава ли собственика или производителя,
няколко дори думи ?
Вие какво мислите по въпроса ?
Виж целия пост
# 1
Твърдо да Peace, заслужават (хммм не съм се замисляла досега Thinking). Мисля си, че това ще ги стимулира да продъжат да държат на качеството си.
Виж целия пост
# 2
Мисли съм си същото, но никога не съм го правила в писмен вид. Споделяла съм мнението си устно.
Но винаги е приятно когато някой ти каже "Благодаря".  Peace
Виж целия пост
# 3
  Пиши им на сайта им.
Виж целия пост
# 4
Мисли съм си същото, но никога не съм го правила в писмен вид. Споделяла съм мнението си устно.
Но винаги е приятно когато някой ти каже "Благодаря".  Peace

Именно  Hug
Не може все за лошото да се пише и споделя, а хубавото да остава в сянка.
Скоро четох една статия, как да възпитаваме едни вярващи в себе си и
със самочувствие деца. Там пишеше, че за да постигнем това, едно дете
трябва да се мотивира и да бъде хвалено по няколко пъти на ден.
Защо това да не важи и за възрастните. Малко или много, оценката
за твоето произведение е важна и съм на мнение, че на човек би му
станало особено приятно.
Виж целия пост
# 5
Похвали ги  Grinning
Виж целия пост
# 6
Идеята е добра, но нали се сещаш какво ще стане като тръгне една такава тема? Ще ни накацат новорегистрирани, които са супер доволни от фирма "Х".
Виж целия пост
# 7
Джулс май няма предвид да ги хвали във форума:

От известно време си мисля, дали би било хубаво,
да напиша 2-3 изречения до фирмата или собственика за продукт,
стока или услуга, от които съм доволна
Виж целия пост
# 8
Ооооооо не  Naughty
Никакви имена на фирми, продукти и услуги.
В момента, в който видя подобно нещо, веднага
ще информирам модератор.
Темата ми е за и против, да изразяваме устно или писмено,
удовлетворението си и то само до производителя или собственика,
а не тук или сред приятели  Hug
Виж целия пост
# 9
Защо пък не?
Аз съм писала оплаквателни мейли, няма да е лошо някой да пише и похвални.
Има и едни телефончета на опаковката също - за похвали и оплаквания.
Виж целия пост
# 10
Аз също съм "ЗА".

А за децата - там темата е друга и си е строго индивидуално (от личен опит мога да го потвърдя!)
Виж целия пост
# 11
Джулс май няма предвид да ги хвали във форума...

Явно аз не съм разбрала  Embarassed така да, напълно ЗА  Simple Smile
Виж целия пост
# 12
Да, много добра инициатива е това, със сигурност ще усмихнете деня на някой! На мен ми се е случвало, това ме е мотивирало да си върша работата още по-добре.  Peace
Виж целия пост
# 13
Като частно лице съм го правила два пъти досега. Първия път - по телефона, позвъних на собственика. Втория път - с кратко писмо и картичка (беше около Коледа). И в двата случая обаче не става въпрос за продукти, а за услуги, които ползвам в дълъг период от време.

Служебно доста често също благодарим (под формата на референции или благодарствени писма - дизайнерски оформени, на специален картон, да си ги закачат на стената  Simple Smile ), но като се замисля, пак е предимно за услуги  Thinking

За продукти не съм се замисляла. Всъщност признанието ми за един продукт е, че го купувам. Ако развали качеството си - ще спра. Не знам, за продуктите ще помисля отделно и ще пиша пак.
Виж целия пост
# 14
Когато съм доволна не пропускам да изразя благодарност или похвала.
Давай, Джулиана, много хубаво намерение. Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия