Това днес!
Отидох на информация, а тази безкрайно нагла ми казва (въобще не беше изненадана, беше подготвена и много арогантна) ПЕЧАТНА ГРЕШКА! Печатна грешка ама и снимката и описанието е точно, само дето цената на рафта е грешна? Поисках да дойде управител. Уж я повика. Говори с нея по тел. и управителката й нареди да върне разликата. Не я взех.
След близо 30 мин. дойде една кифла. Питам от Париж ли идвате, не от среща с Човешки ресурси! Та, било печатна грешка и това е!
Това там се случва за трети път. Миналия път беше с едни подвързии с Мики Маус - на рафта една цена, от бар кода на опаковката излиза друга, от бар кода на самата подвързия - трета! Трагедия . Между другото имаха наглостта да сменят етикета докато дойде управител.
Първия път беше с едно маскарпоне. На рафта една цена, на касата по-висока, разбира се. Не били видели.
Въобще тия двете на Инфо са много нахални. Днес докато чаках въпросната Управителка дойде клиент със същия случай, но със снежанка.
Та, ВНИМАВАЙТЕ в КАРФУР! ЛЪЖАТ, когато и както намерят. Ако мине номерът. Като имаш много неща се надяват да не видиш. Ако днес разликата беше 60ст, то с подвързиите беше 7лв.