Карфур МАМЯТ клиентите

  • 9 832
  • 69
Това трябва да се знае. В брошурата на Карфур на стр. 9 е отбелязан конфитюр от четири вида горски плодове за 1.99лв. На рафт цената е 2.59 http://promooferti.com/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%84%D1%83%D1%80-%D0% … 0%BE%D0%B5%D0%BC/ ! #2gunfire #2gunfire #2gunfire

 Това днес!

Отидох на информация, а тази безкрайно нагла ми казва (въобще не беше изненадана, беше подготвена и много арогантна) ПЕЧАТНА ГРЕШКА! Печатна грешка ама и снимката и описанието е точно, само дето цената на рафта е грешна? Поисках да дойде управител. Уж я повика. Говори с нея по тел. и управителката й нареди да върне разликата. Не я взех.

След близо 30 мин. дойде една кифла. Питам от Париж ли идвате, не от среща с Човешки ресурси! Laughing Та, било печатна грешка и това е!

Това там се случва за трети път. Миналия път беше с едни подвързии с Мики Маус - на рафта една цена, от бар кода на опаковката излиза друга, от бар кода на самата подвързия - трета! Трагедия . Между другото имаха наглостта да сменят етикета докато дойде управител.

Първия път беше с едно маскарпоне. На рафта една цена, на касата по-висока, разбира се. Не били видели.

Въобще тия двете на Инфо са много нахални. Днес докато чаках въпросната Управителка дойде клиент със същия случай, но със снежанка.

Та, ВНИМАВАЙТЕ в КАРФУР! ЛЪЖАТ, когато и както намерят. Ако мине номерът. Като имаш много неща се надяват да не видиш. Ако днес разликата беше 60ст, то с подвързиите беше 7лв.
Виж целия пост
# 1
За клиенти, които обиждат на "патка", "кифла" и "нахална", забрана да пазаруват от промоционалните брошури.
Виж целия пост
# 2
Аз пазарувам само в Карфур.За инфо в моя град има всички търг.вериги,но съм изключително доволна от Карфур.Не знам дали е позволено да пиша това,затова не пиша града.
Такова разминаване мужду етикет и баркод имах в една друга търг.верига,но не знам пак имам ли право да се оплаквам.Мисълта ми ,е че от Карфур съм изключително доволна.
Виж целия пост
# 3
При разминаване на цената на щанда и на касата, са длъжни да ви продадат стоката с цена на щанд. Или в промоционалната брошура, както е в случая.
Търсете си правата. КЗП не бива да стои без работа Mr. Green
Виж целия пост
# 4
На рафта-ок, ама с брошурата са си вързали гащите според мен, защото със ситни букви пише, че не носят отговорност за допуснати печатни грешки, че цената важи до изчерпване на количеството ( много интересен термин) и че  офертите в брошурата не са обвързващи.
Виж целия пост
# 5
Не вярвам французите да го правят нарочно. По-скоро е печатна грешка.
Виж целия пост
# 6
За клиенти, които обиждат на "патка", "кифла" и "нахална", забрана да пазаруват от промоционалните брошури.

подкрепям най-нахално:)
Виж целия пост
# 7
Не вярвам французите да го правят нарочно. По-скоро е печатна грешка.
..по-скоро е побългарено  Sunglasses
Виж целия пост
# 8
На рафта-ок, ама с брошурата са си вързали гащите според мен, защото със ситни букви пише, че не носят отговорност за допуснати печатни грешки, че цената важи до изчерпване на количеството ( много интересен термин) и че  офертите в брошурата не са обвързващи.
Много интересно.
А това е офертите в брошурата не са обвързващи  Shocked Shocked направо за КЗП.
Виж целия пост
# 9
На рафта-ок, ама с брошурата са си вързали гащите според мен, защото със ситни букви пише, че не носят отговорност за допуснати печатни грешки, че цената важи до изчерпване на количеството ( много интересен термин) и че  офертите в брошурата не са обвързващи.

Такаааа....и сега следва да си оправят договорните отношения с "печатарите". При допусната грешка в цената да заплатят разликите от всички продадени стоки за упоменатият срок.
Да видим, дали ще има печатни грешки.
Много се дразня, когато ни правят на глупаци!
Виж целия пост
# 10
Сещам се за другият трик с изчерпването на количеството...пускат по 2-3-5 бройки и край. Количеството се изчерпва. Примери- бол.
Ей, това търговците са си ... и т.н.
Виж целия пост
# 11
Печатни, непечатни. Длъжни са да ти продадат стоката на заявената от тях цена. Офертата си е баш обвързваща. Тях.
Цялото това чудо се нарича търговско предложение и е вид договор. Вземеш ли стоката и отидеш ли на касата, ти го приемаш и  все едно го подписваш.
А мрънкането, че било печатна грешка и проч. дори може да се тълкува като измама. Което вече не е в обсега на Търговския закон и Закона за задълженията и договорите, а в Наказателния кодекс.
Виж целия пост
# 12
Това с малките букви за печатните грешки трябва да бъде премахнато със закон  Peace
 
Виж целия пост
# 13
Това с малките букви за печатните грешки трябва да бъде премахнато със закон  Peace
 
В брошурки и на други вериги извън България съм виждал това за печатните грешки. Затова като вляза в магазина не гледам цената по брошура, а диркетно гледам цифрите на рафта. Понякога се е случвало и да си пазарувам и по брошура (т.е. по телефона), но цената на продуктите е по-скъпичка заради удобството да ти ги донесат до дома.
Виж целия пост
# 14
Това с малките букви за печатните грешки трябва да бъде премахнато със закон  Peace
 
В брошурки и на други вериги извън България съм виждал това за печатните грешки.


Такаааа....и сега следва да си оправят договорните отношения с "печатарите". При допусната грешка в цената да заплатят разликите от всички продадени стоки за упоменатият срок.
Да видим, дали ще има печатни грешки.
Много се дразня, когато ни правят на глупаци!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия