izmama

  • 1 011
  • 4
zdraveite iskam da spodelq ne6to kolko sym vyzmotena ot vivakom i ako ima podobni slu4ai kato moq molq kajete kak se spravihte.
Stava vypros za dogovor koito sklu4ihme na skoro s  vivakom za 6 mobilni telefona toest firmena usluga.kato kazaha 4e nqma da se uveli4at smetkite za telefona no ne stana taka doidoha smetki ot po 200 lv koito ako ne plati6 ti spirat stacionarniq telefon a za men tova e ne vyzmojno za6toto toi e firmen i ot nego se svyrzvam s klientite.platihme smetkite i se okaza 4e tova ozna4ava 4e edva li ne se syglasqvame s dogovora.provedohme mn razgovori no ni6to ne se promenq.
ako nqkoi e imal podoben problem neka spodeli mnenie.
Виж целия пост
# 1
Ако беше го написала на БЪЛГАРСКИ щяхме да разберем за какво иде реч.

Уважавай собствения си език като пишеш на него.
Виж целия пост
# 2
Цитат
platihme smetkite i se okaza 4e tova ozna4ava 4e edva li ne se syglasqvame s dogovora
Tired С договора сте се съгласили при подписването му. Изобщо видяхте ли какво подписвате?
Щом сте корпоративен клиент, значи си имате агент, обърнете се към него.
Виж целия пост
# 3
Като изключим, че от напълно обърканото ви и неразбираемо писание нищо не става ясно, все пак ще се опитам да бъда полезна с няколко основни напомняния:

- В подписания от вас договор би трябвало да е упоменат тарифния план, на който ще бъдат телефоните, съответно би трябвало да имате приложение с различните видове тарифиране към различните оператори, пренос на данни и т.н. Прегледайте го и може да ви се изяснят нещата.

- След като сте корпоративен клиент, то наистина би трябвало да имате "акаунт мениджър", към когото да се обръщате при всякакви възникнали въпроси.

- Към фактурите можете във всеки един момент да изискате разпечатки на проведените разговори, за да видите дали времето е тарифирано именно по тарифата, за която се отнася договора ви.

- Клаузата, че наличието на възражение не отменя задължението за плащане на сметката съществува абсолютно при всички мобилни оператори и други доставчици на услуги - механизмът е, че плащате, а след като се разгледа жалбата ви, ако се установи нарушение, разликата ви се връща или приспада от следващо задължение.

- На сайта на фирмата има дадена форма за контакт, както и пощенска кутия, до която можете да пуснете възражение с всички необходими приложения. В рамките на максимум 2 седмици ще получите отговор.

Надявам се, да съм помогнала.


Виж целия пост
# 4
Аз не разбирам, как така са казали, че няма да се увеличат сметките? Нали това зависи и от вас?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия