Виваком - голяма простотия!

  • 10 175
  • 31
Здравейте   bouquet  Ще се опитам да разкажа накратко случката от вчера:
Отивам в гранд Мол - Варна, във офис на Виваком, за преподписване на договора за стац. тел, като променям плана от един на друг за същата такса. В добавка служителя ми предлага услуга, съвсем нова, за която трябва да плащам само левче месечно и говоря с виваком мобилни неограничено, както и с останалите оператори на 15 ст/мин. Свързвам се с майка ми по телефона, защото най вече тя го използва, обяснявам - съгласява се и договора се сключва с въпрос не "С каква продължителност да е договора" , а "За колко време да бъде отстъпката 3 или 6 месеца" - добре че поне на това не се вързах(добре съм запозната поне с общите условия). Прибирам се. Мама обаче, нали е следовател, прочита договора, при което се констатира, че имаме право на безплатен жичен телефон. Звъня на 123 за всеки случай да питам, да не би нещо ние да не сме разбрали и служутеля казва "Да, трябвало е да ви дадат подарък"  Twisted Evil Междувременно виждам, че 2 листа от договора липсват. Връщам се в офиса при друг служител и питам, дали аз нещо не съм разбрала или те не са ме обслужили подобаващо. Започна едно ровене в компютъра, притеснение, погледи към колегата който ме обслужи преди това. Издириха се 2-та липсващи листа измежду още 30-тина, което ме навежда на мисълта, че това явно си е обичайна практика-недаването на прословутия подарък. Интересното е кой се облагодетелства от това. Тъпо е, че в договора го пише, а те не го дават - подаръка, чиято себестойност не надвишава 2 лв, предполагам, но въпроса е принципен. С цялото си нахалство, онзи който ме обслужи първо, се провикна от другата страна на офиса все едно е на къра, в присъствието на 10 клиента, "Аз си мислех, че си имате телефон и за това не ви предложих". Представяте ли си. Кой си ти да анализираш материалното ми състояние и да разпределяш подаръците от фирмата на база някакви абсурдни хипотези.  #2gunfire
Взех телефона, който така или иначе, няма да използвам, но ....... нали е безплатен  Mr. Green . Попитах дали няма да ми дадат документ, на който трябва да се подпиша, че съм получила устройството, или  някой вече се е подписал вместо мен. започна едно обяснение, как не е нужно да се подписвам никъде, защото това е подарък, а месец преди това взех мобилен телефон за преподписване и подписах 100 документа  Twisted Evil Ядосах се много зарязах всичко и се прибрах. Отварям страницата на Виваком за да науча повече за услугата която добавих към абонамента, а за която ми беше премълчано най важното, а именно че има някаква таксичка от 13 ст, която се начислява за всяко свързване, което прави повикванията не съвсем безплатни. За това съм си виновна аз, защото повярвах на подвеждащата и непълна информация подадена от този служител.
Сега съм твърдо решена да подам жалба във Виваком, защото се чувствам излъгана, а съм техен лоялен клиент от повече от 10 години.   Twisted Evil
Виж целия пост
# 1
Жалба до КРС!
Виж целия пост
# 2
Една позната така беше излъгана в Хенди, подаде жалба до омбудсмана, КЗП и копие до Хенди, те като видяли че жалбата е до омбудсмана й звъннали и предложили да анулират договора, но до колкото си спомням тя искаше случая да има по-голяма гласност, защото измамените не са един и двама, така че успех Peace
Виж целия пост
# 3
Снощи им се ядосвах и аз #Cussing outама така е като не съм се научила да чета внимателно и се доверявам сляпо  нека ми  NaughtyЛятото реших да се възползвам от офертата им за цифрова тв,интернет и телефон реших че ми е по изгодно, но тънките сметки не водят до добро EmbarassedУж и Embarassedбяха незнам колко програми(а аз попитах специално за някои) ,се оказа че са само за около 10дни,после се плаща допълнително да ти ги пуснат #2gunfireе точно това служителката беше "забравила" да спомене,и вчера отивам да плащам и от 25.80лв.сметката нараснала на 53лв. ooooh!Офф нямам думи да се разправям вече започвам да #2gunfire
Виж целия пост
# 4
Аз също съм им бясна!!!

Отиват родителите ми , възрастни хора, да си преподпишат договора за обикновения домашен телефон. Защо не се консултираха с мен предварително - не знам.
Оня (няма да казвам какъв от магазина, че не говоря нецензурни думи) ги е омотал, че те само домашен телефон не предлагат и им е набутал тройна оферта за домашен + мобилен + телевизия, за 32 лв на месец с едногодишен договор!!!  #2gunfire
На хората им трябваше само домашен, имат си по няколко мобилни, цифрова ТВ.
Не са им обяснили какво да правят с мобилния номер, а наште отказват да приемат оборудването за ТВ, т.к реално няма да ползват въобще услугата.
Как мамят само и само да си направят таргетите!!!!! #Cussing out #Cussing out

Звънях в КЗП, обясних случая и ми казаха, че при подписан договор почти нищо не може да се направи, нямам право да се окажа от услугата в някакъв срок, а прекратяването да договор без неустойки все още било пожелателно за операторите и не било влезнало в сила...
Какво да ги правя тия сега?!!!
Виж целия пост
# 5
А на вас предлагали ли са ви да подписвате договор от името на друг?

Онзи ден ми звънна един непознат за мен номер и аз вдигнах. Оказа се, че от Виваком ми звънят. Да уточня със съпруга ми сме на симпатия, която е на негово име. Госпожата отсреща ме информира, че срока на договора е изтекъл и ако желаем можем да отидем да преподпишем договор. Аз и заявявам, че съпруга ми в момента отсъства от страната и като се прибере ще отиде да преподпише договора. Госпожата съвсем спокойно ми заявява, че и аз мога да отида да преподпиша договора от негово име, защото съм му съпруга, тя щяла да предупреди в офиса. Аз учтива казвам, че нямам пълномощно и няма да преподпиша вместо него /не че  е проблем да го направя, но ми се струва малко незаконно/, а тя пак настоява, че пълномощно не ми трябва.

Вярвайте ми полудях! Така могат да накарат който и да е да отиде да подпише вместо него.
Виж целия пост
# 6
Не знам тук ли да пиша или друга тема да има newsm78
Извинявам се на авторката но ми се ще да крещя.
Питам оператора на Виваком как получавам обаждане за игра за която не съм се регистрирала.
Ами като не искам да пусна есемес със Стоп.Ама той се плаща близо 1.20
Сега прочетох това:Комисията за защита на потребителите завежда колективни искове срещу мобилните оператори "Мтел", "Глобул" и "Виваком"
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4344851
Дали трябва да се включи и моето семейство?Че аман вече.
Виж целия пост
# 7
Бихте ли ми казали, ако договор с виваком е изтекъл вече, трябва ли пак да подавам молба за закриването на картата с 30 дневен срок?
Виж целия пост
# 8
При изтичане на срочен договор с виваком, договора става автоматично безсрочен и като такъв може да се прекрати по всяко време с 30 дневно предизвестие. Не е така при м-тел, където все още шикалкавят и преподписват автоматично договорите със стария срок на валидност. За глобул - не зная как стоят нещата.
Виж целия пост
# 9
......... За глобул - не зная как стоят нещата.



И Глобул ги преподписват автоматично. Преди месец някъде ме уведомиха чрез смс, че съгласно договора, абонаментът ми е удължен с още една година  bash
Виж целия пост
# 10
Не знам тук ли да пиша или друга тема да има newsm78
Извинявам се на авторката но ми се ще да крещя.
Питам оператора на Виваком как получавам обаждане за игра за която не съм се регистрирала.
Ами като не искам да пусна есемес със Стоп.Ама той се плаща близо 1.20
Сега прочетох това:Комисията за защита на потребителите завежда колективни искове срещу мобилните оператори "Мтел", "Глобул" и "Виваком"
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4344851
Дали трябва да се включи и моето семейство?Че аман вече.


Егати наглеците! Верно му иде на човек да крещи или да лепне шамар на този дето го е измислил....  Close
Виж целия пост
# 11
Онзи ден подадох за прекратяване на изтекъл договор с Виваком. Накараха ме да напиша 1 молба в свободен текст, после я взеха, няма входящ номер, няма нищо. Точно на 28 декември, живот и здраве, трябва да сме разведени.
Толкова лесно, че чак съмнително.
Виж целия пост
# 12
Няма да е толкова лесно. За по сигурно се обаждаш на 123 и искаш от оператор да ти каже дали са получили молбата. Молбите УЖ ги сканират и пращат с емейл.Да ама не три пъти нашата молба я пращаха, някъде се губеше по трасето. Входящ номер не дават #Cussing out, затова ги тормозих до дупка. Един месец ходене по мъките беше, но успяхме да се разделим с тях Mr. Green
Виж целия пост
# 13
 ooooh! Един дол дренки са всичките. Аз щях да се разделям с мтел, ама закъснях с 10 дни за молбата и ми го преподписаха за още една година. Мислих да мина точно на "симпатия"... Crazy
Виж целия пост
# 14
Развеждала съм се и с виваком , и с м-тел. Няма никакъв проблем, стига да се спазят сроковете. Все пак - това са договори с някакви клаузи. Като съм настоявала са ми давали копие от молбата с входящия номер на нея. В момента съм в предизвестие за прекратяване на договар с м-тел за интернет и стац.телефон. Имах една предплатена такса, която трябва да ми върнат при условие, че върна оболудването. Ами всичко си пазя с оригиналните кутии - няма нацин да ми откажат. Приеха го, написаха ми приемно-предавателен протокол и това е. Взех си едни екземпляр от него. До 30 дни трябва да има резултат - т е да ми върнат парите.
Проблемите възникват, когато се пропуснат въпросните срокове.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия