Интернет - банкиране

  • 2 383
  • 11
Здравейте,
Наскоро подадох заявление за тази услуга. Получих си служебните потребителски имена и пароли. Системата не ме допуска. Незнаех, че е толкова сложно. Моля ви, ако ползвате тази услуга да ми кажете как да вляза в системата?
Виж целия пост
# 1
Всяка банка си има нейна Система. При така изложения проблем без име на банка няма как да те упътим. Според мене обади се на тел. номера на банката докато си пред комп. и директно въвеждайте данните със тяхната служителка. Доколкото знам кол.центровете на банките работят денонощно.
Не е сложно, само в началото е малко тромаво. После ще ти е лесно като песен.

Виж целия пост
# 2
За Общиснката банка става въпрос.
Виж целия пост
# 3
Никой не може да ти помогне освен съответният отдел на банката.
Виж целия пост
# 4
Може още да не е активирано.
Досега да беше звъннала в банката.
Виж целия пост
# 5
Неудобно ми е толкова късно. Пък утре едва ли някой би отговорил, като ще е празничен ден и затова реших да питам тук ...
Виж целия пост
# 6
Системата не ме допуска.

Дава съобщение за грешна парола или нещо друго?
Не работя с тази банка, но обикновено за онлайн банкиране се изисква или изтегляне на сертификат, и/или разрешаване на activeX и т.н.

Прегледайте подробно указанията - https://mwb.municipalbank.bg/CSWebBankASP/pdf/Help.bg-BG.pdf
Виж целия пост
# 7
На мен ми изписва грешка още при самото отваряне на сайта за интернет банкирането. Четох и допуснах техния сайт в надеждните сайтове за моя компютър и пак не става, нивото го направин на най-ниското, инсталирах си някаква програма каприкорт и пак не става, незнам кое не правя как трябва.
Виж целия пост
# 8
Сега пък изобщо не иска да ми го отвори този сайт.  Sick ooooh!
Виж целия пост
# 9
Общинска банка дават сертификат. Ти изпълни ли точно инструкциите по инсталиране? Освен това трябва само с ИЕ да се работи.
При мен се отваря и с Хром, но все пак банкирането ми е през ИЕ.
Виж целия пост
# 10
Сега са ми тоговорили от банката, че поради приключване на счетоводната година, услугата е недостъпна за момента. Така, че явно след празниците, ако не успея отново да вляза ще им пиша или звъня отново. За момента нищо не може да се направи. Поне инсталирах разни неща на компютъра пък да видим.  Wink
Мног ови благодаря за насоките!  bouquet
Весело посрещане на новата година!
Виж целия пост
# 11
А какво пречи да оставят това съобщение на страницата, вместо да оставят клиентите си да се чудят какво става и да се ядосват. Толкова ли е сложно?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия