Сервизи за лаптопи в София

  • 8 370
  • 35
Моля за помощ  Praynig
Залях си лаптопа с червено вино. Изключих го, подсуших, извадих батерията, пробвах да включа - не тръгна и сега съм го оставила да съхне.
Искам възможно най-скоро да го занеса на сервиз.  Дори да тръгне искам да го почистят. Лаптопа е Асус, знам че Мост са официални представители и сервиз на марката, но вече не е в гаранция, а услугите им май са доста скъпи.
Ако някой може да ми препоръча добър сервиз в София, където мога да го занеса за почистване и профилактика. Все още се надявам да няма изгорели части и да не се нуждае от подмяната им Praynig
Виж целия пост
# 1
Пускането му преди да е изсъхнал добре е груба грешка. 2дена съхнене в топла стая и едва тогава може да се пусне. Дано все пак да имате късмет. За почистването от прах, както и за други интересни решения около него мога да ви съдействам, ако ми пишете на ЛС. Може да се наложи и почистване от виното.
Виж целия пост
# 2
Сещам се за сервиз "Стемо" Peace
Виж целия пост
# 3
http://serviz.bg/
Виж целия пост
# 4
...
Залях си лаптопа с червено вино. Изключих го, подсуших, извадих батерията, пробвах да включа - не тръгна и сега съм го оставила да съхне.
....

Цитат
Залят лаптоп
По време на експлоатацията на един лаптоп е възможно да се стигне до ситуация,
в която неволно да увредим неговата работоспособност.
Пример за това е поливане с течност-вода, кола, кафе, сок и др.
Последиците могат да бъдат най-различни –
от моментално угасване на намокреният лаптоп,
до дефекти, прояваващи се след време.
Какво да предприемем ?
Изключете максимално бързо залятият лаптоп и му извадете батерията!
Не правете опити да го включите след време,
за да разберете дали все още работи.

Водата е относително лош проводник, но попаднала на определени места,
лесно дефектира електронните компоненти.
Последиците от заливането се проявяват и след време.
Ако лаптопа бъде включван, през намокрените повърхности
протича електрически ток и възниква електролиза.
Така вместо вода вече имаме тънък слой електролит. Възниква корозия.

С течение на времето тя разяжда бавно пистите на печатната платка,
изводи на електронни компоненти, проходни отвори и лаптопа спира да работи.
За този процес е нужно време и неприятната последица е, че невъзстановимо уврежда намокреният лаптоп.
Първото нещо, което трябва да се предприеме при попадане на влага е
да се разглоби устройството и внимателно да се почисти
и измие с подходящи препарати или разтворители,
там където материалите позволяват употребата им.
Виж целия пост
# 5
Стантек?

Аз лично имам Асус и докато беше в гаранция, винаги съм го носила в Мост. Доволна съм от тях. Не искам да те разочаровам, но почистването навсякъде ще ти струва пари и може лаптопът да не проработи отново. Дори лаптопът да беше гаранционен, този ремонт не се поема и пак трябва да си го платиш.
Дано да оправиш машинката! Peace
Виж целия пост
# 6
Гаранцията на моя лаптоп поемаше и заливане, и самият той обаче струва една кола пари.
Не ми се наложи да я ползвам, но не бих и поверила машината си на случаен човек да ровичка в нея.
Това е фирмата, на която се доверявам за покупки, сервиз и т.н., в случай, че те устройват цените им за ремонт може да ми пишеш на лични и за по-конкретни координати на човека, с когото предпочитам да работя.
Виж целия пост
# 7
Гаранцията на моя лаптоп поемаше и заливане, и самият той обаче струва една кола пари.


Това не звучи сериозно! При заливане повредите не винаги могат да се предвидят. Не е изключено изделието веднага да отиде за брак. И тогава ново ли ще ви дадат???
Виж целия пост
# 8
Ето тук давах служебния лаптоп, когато му изтече гаранцията. Успяха да го оправят.
Виж целия пост
# 9
Това не звучи сериозно! При заливане повредите не винаги могат да се предвидят. Не е изключено изделието веднага да отиде за брак. И тогава ново ли ще ви дадат???
Сериозно или не, това са фактите:
https://www.nomatterwhatguarantee.com/main_structure.php?page=home
Машината ми е на 3 години, и тогава условията бяха същите.
Виж целия пост
# 10
Това не звучи сериозно! При заливане повредите не винаги могат да се предвидят. Не е изключено изделието веднага да отиде за брак. И тогава ново ли ще ви дадат???
Сериозно или не, това са фактите:
https://www.nomatterwhatguarantee.com/main_structure.php?page=home
Машината ми е на 3 години, и тогава условията бяха същите.

Да, написано общо взето мъгляво. Можете да пробвате да го напълните с вода и да им го занесете на ремонт. И след това да напишете тук какво е станало. Може в земята да го ударите и пак да го занесете на гаранционен ремонт.
Виж целия пост
# 11
No matter what гаранцията е нещо като застраховка на лаптопа. Т.е. еднократно може да се ползва като гаранционен дори при заливане, запалване и т.н. условия, при които нормална гаранция не би покрила. Даже не е нужно лаптопът да струва кола пари, много евтини модели на Тошиба вървят с тази гаранция.
Виж целия пост
# 12
Всичките им модели вървят с нея, да.
Моят е от най-леките, като в същото време е и сериозна машина.
Съответно и изваждането беше повече и в тая връзка бях много щастлива, че въпросната гаранция все пак я има.
Виж целия пост
# 13
И нашият е Тошиба, вече на 5г. Купихме го от Генуа за 1050евро. Не зная каква е гаранцията му. Говореха за 2г., а ако платим още 45евро-3г. Не ги платихме. Някои споменават за международна гаранция. Не сме се интересували.
Още първите дни забелязах, че загрява доста и веднага взех мерки да не бъде така. Охлаждането е най-важното! Когато събере повече прах охлаждането се затруднява. Затова веднъж да половин или на една година трябва да се чисти. Някой по-назад написа, че след това можел да не тръгне! Ако се случи така, то що за специалист го е разглобил???
Досега нашият даде само един дефект. Миналото лято угасна екранът. Спойките на кабелчетата към луменисцентната лампа се бяха влошили. След тяхното оправяне няма проблеми. Но достъпът до тях е трудничък. Дисплеят се разглобява сериозно.
Когато екранът угасне така върху него се виждат съвсем слабо иконите. Това показва, че компютърът е в ред, а дисплеят не се осветява. И дефектът се търси там.  
Виж целия пост
# 14
.....Не зная каква е гаранцията му. Говореха за 2г., ако платим още 45евро-3г. Не ги платихме. Някои спименават за международна гаранция. Не сме се интересували.
......   

За тази спешъл гаранция от Тошиба би трябвало да има стикер на кашона
. За преди 5г. нямам спомен дали вече я имаха. За да е международна, трябва да се регистрира самия лаптоп на сайта на Тошиба в срок от 30 дни след покупката. Всъщност и за самата No Matter What май трябваше да се регистрира на сайта им.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия