Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Инофолик

  • 459
  • 1
Здравейте, имам едно дете на 3, 5 г, от два месеца правим опити за второ. Започнах да пия фолиева киселина от около 4 месеца, като последните два приемам инофолик ( по 1 прахче на ден). Забелязах , че точно тези два месеца цикълът ми се скъси- беше 28 дни, предпоследния 27, а последния - 26 дни. Въпросът ми е възможно ли е от инофолика да настъпи това скъсяване на цикъла?
Виж целия пост
# 1
Здравейте, romoni,

Промените в менструалния цикъл не са свързани с приема на фолиева киселина. За да се установи на какво се дължат промените, Ви препоръчвам да се консултирате с лекуващия Ви акушер - гинеколог.


Д-р Татяна Арабаджи

Акушер - гинеколог, АГ болница "Д-р Щерев"
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия