Да линчуваме Виваком?! Или каква е причината за днешния срив?

  • 3 127
  • 34
Ето малко инфо тук.
Допустимо ли е при високите тарифи и безбройния си персонал такава голяма телекомпания да си позволява да парализира бизнеса на стотици хиляди в първия работен ден от седмицата? Очевидно може!
 Sick
До кога ще продължават безобразието и наглостта на служителите им, които отказват да съдействат и да поемат отговорност към хората, които ги хранят?  ooooh!
Виж целия пост
# 1
До кога ще продължават безобразието и наглостта на служителите им, които отказват да съдействат и да поемат отговорност към хората, които ги хранят?  ooooh!
Докато имат клиенти. Peace
Виж целия пост
# 2
Предполагам, че проблемът се състои в това, че във Виваком работят само мениджъри и търговци. Техници няма. При повреди използват услугите на външна фирма.
Докато имаха собствено техническо подсигуряване, нямахме никакви проблеми с тях. Откакто решиха, че нямат нужда от поддръжка, започнаха и проблемите.
Ще се развеждаме май скоро и с тях...
Виж целия пост
# 3
Ох, аз изкарах една година с тях, и пак ме придумаха да съм им клиент... за още поне една година  Sick
А за технически проблеми с тях - имам да разказвам цял форум.... това е друга тема. Нефелна работа. Бива ли да продаваш техника, пък да нямаш технически съпорт?!
Виж целия пост
# 4
В момента пак издишат.
Виж целия пост
# 5
никога при никакви обстоятелства не бих била клиент на виваком
тези хора не могат да разберат, ме да взимаш пари означава и да даваш нещо насреща
това някой е забравил да им го обясни
днес заради тях нямаше дск директ - интернет банкирането на банка дск
хайде, веднъж на всекиго се случва да сгреши
нооо, всички сме хора, влизаме в положение веднъж, дваж
после си намираме алтернативи
Виж целия пост
# 6
Ще се развеждаме май скоро и с тях...

ожени се за Мтел , там е доживот , както знаем ...
Виж целия пост
# 7
Ще се развеждаме май скоро и с тях...

ожени се за Мтел , там е доживот , както знаем ...
Naughty Ааа аз с тия се разведох, ама придумаха мъжО да остане, че беше мека Мария  Crossing Arms
На Виваком-а освен домашния телефон, който га държим и аз не знам за какво за друго не ги и щЪ...то, че третите, които останаха и те не са Великото супер, но май е най-малката злина в случая.
И както в тази тема се оплакаха момичетата : http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=639326.0
не само в големите градове нямаше нет, а и в малките... прост телефон пък установихме, че се е появил преди малко  ooooh!
... но и аз с него и без него мога, а хората, на които им трябва за да работят и да им върви бизнесът  Crazy
Виж целия пост
# 8
не виждате ли какво е времето из цяла Европа и толкова ли не разбирате , че сривът се дължи на това !?!
Виж целия пост
# 9
наистина ли е проработил телефона? при мен още няма, а ми е важен.
Виж целия пост
# 10
не виждате ли какво е времето из цяла Европа и толкова ли не разбирате , че сривът се дължи на това !?!
Това не е оправдание  Naughty
Адекватната реакция е да излезнат на светло, да се извинят много, много искрено и убедително за създаденото неудобство и да ни обяснят всичко, което трябва да знаем за тая авария. А тяхното поведение е съвсем друго - като мишки са се покрили. Чудно ми е, ако на края на месеца ида да си платя и помоля да ми приспаднат този един ден, как ли ще реагират?  Thinking а всъщност всички ние сме си в правоо!
В "нормалните" държави и общества, когато взимаш пари и насреща предлагаш услуга, а не успееш да осъществиш твоята част от сделката, независимо по какви обстоятелства, първо се извиняваш, после компенсираш клиентите си по някакъв адекватен начин.  bowuu
Виж целия пост
# 11
много е сложно да се сети човек - бури , виелици , скъсани стени , наводнения , изчезнали хора из цяла Европа , бедствено положение , дървени ваканции , затворени летища и т.н.

просто е много сложно дори да се преположи откъде ли може да е проблема , направо да ги линчуваме и разкъсаме , ако можем да прегазим преспите ...

аз имам и интернет , и телефон , на две места и съм ги ползвала цял ден , дори сега ...
Виж целия пост
# 12
 Hug Браво на теб!
Повечето от нас не са били такива щастливки!

Аз не казвам, че такова нещо не може да се случи - може, разбира се. И на най-добрите, както се казва. Ама това което мен ме нервира ужасно е тяхното пълно безхаберие и незаинтересованост да се грижат за клиентите си, пък било то и само като ги информират и се държат сносно с тях.  Peace
Виж целия пост
# 13
О,че то времето е лошо от миналата седмица......трябва да сме им благодарни,че чак днес им се отрази ли?И,да се успокояваме,че  не на всички абонати и не всичко е било извън строя.... newsm78
Днес имах невероятния шанс,да ми дефектира сим-картата.И да обикалям по офисите им,че да ми я подменят.След доста дипломация в един офис ми дадоха нова,но не можаха да ми я активират....а 123-не работеше цял ден.....И докато обиколяхме,решихме да се възползваме от една промоция,която тече в момента.....естествено,че не можахме/щото,нали, връзка-няма никаква и служителите не могат да работят/,обаче ми направи впечатление,че във всички офиси в които бяхме получихме различни версии за условията на промоцията...Та,бях впечатлена от това в колко им е в час персонала.
Преди малко,след като пуснаха най-накрая 123 и след половин час слушане на музика успях да се свържа с оператор....след още доста музика даже и да ми активират картата/т.е. да ми приемат заявката за активация/....и реших да питам и тях за промоцията-и познайте-там вече версията беше съвсем нова. Mr. Green
А,иначе,досега те ми бяха най-малкото "зло" сред телеком-ите/горчив опит с другите два/....
Виж целия пост
# 14
Съгласна с мнението на D`n`chilita...имат пари за безумни реклами, ама за по едно платено съобщение с извинение в рамките на 20на секунди в 2-3 от най-гледаните телевизии нямат.
 ooooh! И това ми иде в моя ум, която съм далеч от такива среди на бизнес, реклама, ПР и бля-бля.

Хич и не си мисля да ми приспаднат от сметката, за съжаление по ми е вероятно (да не ме чуе дявол) да начисляват такси, `щото имали проблеми и нещо се е объркало  Crazy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия