Булсатком - монтаж

  • 4 161
  • 2
От 24.01.2012 година сме абонати на Булсатком ... на хартия. Обясниха ни, че ако подпишем договор, ще стане по - бързо, от колкото, ако чакаме ред без договор. Платихме си някакви 38 лв. + за още 2 месеца по 2 лева за допълнителен приемник + още не помня какво = общо 54 лв. Подписахме, взехме си оборудването и зачакахме. Едва днес (!) се появиха на монтаж. Търпението ми се изчерпа когато поискаха 21 лева за монтаж. Калкулират ми 30 метра кабел х 0,50 ст. + 6 лв. за монтаж.
Искам да попитам дали правомерно ми искат пари за монтаж? То ясно, че 30 метра кабел не са ми сложили  #Cussing out все пак не е опасана къщата с кабели - от терасата до едната стая и пак от терасата до другата стая, но не повече от 10 м. даже и толкова няма, ама хайде. Не съм за парите, просто съм много възмутена.

Някой знае ли дали се плаща допълнително за монтаж, плаща ли се кабела?
На кого освен на арменския поп мога да се оплача за забавеното включване?
Питам за ръководство - телефон, имейл адрес, пощенски адрес ... нещо актуално, където ще вземат мрънкането ми под внимание. На дадените контакти в сайта разбирам от форума, че не отговарят.
Благодаря на отзовалите се!
Виж целия пост
# 1
-Рея–, във Варна за монтаж вземат 3 лв. за един приемник. Така че би трябвало за 2 приемника да ти вземат шест лева. За другите суми нищо не мога да ти кажа, защото информацията ми е стара- над  две годишна. Но определено не са искали да плащаме отделно за кабели.
За да се свържеш с Булсат има национален телефон: 080013800 безплатно от цялата страна (така пише в сайта им); на техния сайт има даден контакт през Skype, пробвай от там. Дано съм помогнала.
Виж целия пост
# 2
Много благодаря!
След написаното и от вас, реших наистина да не оставям така нещата, понеже ... ми писна навсякъде да се мъчат да те прецакат.
Намерих приятел, който работи в булсатком в друг град. Направи проверка в техните системи по ЕГН - то ми и се оказа, че наистина ми е включен монтажа в платената от мен първоначална цена и не е трябвало да плащам допълнително нито лев. Освен това за всеки приемник се полагал 15 метра кабел - безплатно. Не се чака като мен 22-23 дни, а имат заповед до пет дни да монтират. ОСВЕН това, са ме прекарали да си платя някакъв план, който по - трудно се продава, за да могат да си направят необходимите точки (явно имат някакви планове за изпълнение), друг изобщо не ми и предложиха, ама хайде, да съм се информирала.
Преди да събера информация обаче, вече бях ходила да говоря в офиса, за да разбера за какво става въпрос, служителката беше извършила проверка и многократно ме бе уверила, че правомерно ми се искат пари. Питах я няколко пъти само в Русе ли е тази практика, каза, че навсякъде се плаща по толкова и т.н. Казах, че ще платя, но първо ще разговарям с някой служител с управленчески функции. Както очаквах, служителката ми каза, че не знае с кого мога да говоря и не ме насочи към никого. След два дни ми се обадиха по телефона и ми казаха, че е станала грешка. То ЯСНО, че е станала грешка, ама заради такива "грешки" са пълни затворите. Освен, че съм си платила, след като сметнахме всичко наново, пак не излязоха едни 6 лева които съм платила, не стана ясно на никого за какво са били Simple Smile
Прецакват хората както им падне. Абсолютно умишлено си беше, понеже и монтажника и служителката един през друг се опитваха да ме убедят колко са прави и извършваха "проверки" в компютъра. Ако беше грешка, след като им обърнах внимание, щяха да се усетят.
Няма да спра до тук обаче, защото има хора за които 20 лв. не са малко пари и не може навсякъде да те правят на идиот. Ако имах друга опция за село, щях да ги сменя.
Разказвам подробно, за да си има наум човек, че ... не е зле всичко да се проверява в нашата мила родина  Confused

Благодаря iro-kai   bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия