КЗП оплакване от Fashion Days

  • 4 387
  • 10
Здравейте!
Имам(х) поръчка от 15.12. , която днес установих, че е със статус "отменена", без някой да си направи труда да ме уведоми как и защо.  Преди две седмици след мое обаждане ми казаха, че всичко е наред и стоката е пристигнала, но все още не е обработена. Днес след упорито затваряне на телефона ми сервираха, че няма да могат да я изпълнят. Най-лошото е, че беше подарък за детето ми и той всеки ден си чакаше часовника. Не е малък (на 12) и нямаше сърцераздирателни сцени, но определено беше много разочарован, тъй като отдавна пазарувам on-line, но никога не е имало такава издънка. Аз не съм от хората, които си оставят магарето в калта и смятам да пусна оплакване до КЗП. Моля, някой ако има опит с тази институция да помага. Предварително благодаря на отзовалите се !
Виж целия пост
# 1
Аз сезирах КЗП относно Фешън дейс именно заради огромно забавяне на поръчката и една отменена точно като твоята - бавиха ме 2 месеца и накрая САМА открих, че е със статус отменена и понеже беше за важен повод това ми преля чашата и сезирах КЗП. Жалбата подадох он-лайн през сайта им, става за 15 минути с описване на фактическите обстоятелства. Аз описах всичко като посочих и точки от общите условия на ФД, които сами са разписали - доставката не може да бъде повече от 30 дена, както и се задължават да уведомят лицето, направило поръчка, при невъзможност да я доставят. Тъй като при мен и двете неща не се случиха, цитирах номера на поръчките и датите, на които са направени, както и описах това, че не са ме уведомили по надлежен начин за отказана доставка, написах точните чл. от общите им условия и пуснах жалбата.

От КЗП не ме уведомиха за развитието по случая (макар че са длъжни...), но ми се обадиха от ФД с молба да ме компенсират  Tired, ако напиша мейл на КЗП, че са ме компенсирали, та да им намалят глобата. Дадоха ми някакви 50 лв. под формата на ваучер (които е устен и на обещание - при следваща поръчка), но тъй като смятам да се въздържа от поръчки, едва ли ще ползвам "ваучера". Мейл на КЗП не съм пускала, имах доста други неща на главата, а и не бях убедена, че заслужават  Wink
Виж целия пост
# 2
Благодаря Трейси!
 Днес са ми пратили e-mail , но това не ме грее

Проблемът се дължи на техническа грешка в софтуера на нашия доставчик,която  при подготовката за лансиране на тази кампания е довела до подаване  на невярна информация към нас,относно наличността на някои от продуктите .За съжаление,тази грешка е открита след завършването на кампанията на нашата страница.Бяхме информирани,че фирмата доставчик не разполага  и не може да достави този продукт към нас,съответно и ние да изпълним вашата заявка.

Извиняваме се за тази неприятна ситуация.

Оставаме на ваше разположение.

Поздрави!

Някъде из форума четох, че и други потребители са имали "щастието" да получат подобен, но завършването на кампанията беше към 22.12, ако не се лъжа и утре ще информирам КЗП за да не изпадат и други техни клиенти в моето положение.
Виж целия пост
# 3
......
От КЗП не ме уведомиха за развитието по случая (макар че са длъжни...), но ми се обадиха от ФД с молба да ме компенсират  Tired, ако напиша мейл на КЗП, че са ме компенсирали, та да им намалят глобата. Дадоха ми някакви 50 лв. под формата на ваучер (които е устен и на обещание - при следваща поръчка), но тъй като смятам да се въздържа от поръчки, едва ли ще ползвам "ваучера". Мейл на КЗП не съм пускала, имах доста други неща на главата, а и не бях убедена, че заслужават  Wink
Много грозно. "Не заслужават", но са глобили ФД Tired От написаното от теб разбирам, че на ФД е наложена глоба от КЗП. Ако се обадиш и попиташ съм сигурна, че ще ти отговорят. Хубаво - не са се свързали с теб, но са си свършили работата, което е по-важното.
Виж целия пост
# 4
ta-ra - имам абсолютно същия мейл. Защото аз първо се опитах да се разбера човешки с ФД, казах им, че имам намерение да пусна жалба до КЗП, те... пускаха неадекватни мейли, сякаш не им пукаше. И аз пуснах жалба, защото те не са изпълнили чл. от общите си условия - да ме уведомят веднага за невъзможността да ми доставят поръчката. Т.е. те са знаели след края на кампанията, а 2 месеца по-късно не ме бяха уведомили за нищо - сама разбрах и едва след като попитах ми писаха този мейл (очевидно си имат и темплейти  ooooh!).

zvanche, не говоря за КЗП - те си свършиха работата и то доста бързо, както съм писала на няколко места (нормално е да не си прочела, беше в другата тема за ФД)! Говорех за ФД - крайно неудачна е квалификацията ти в този случай. Изразила съм се двусмислено, да, но може да не почваш така махленската преди да се изясни какво искам да кажа. Но въпрос на възпитание в крайна сметка  Peace
Виж целия пост
# 5

zvanche, не говоря за КЗП - те си свършиха работата и то доста бързо, както съм писала на няколко места (нормално е да не си прочела, беше в другата тема за ФД)! Говорех за ФД - крайно неудачна е квалификацията ти в този случай. Изразила съм се двусмислено, да, но може да не почваш така махленската преди да се изясни какво искам да кажа. Но въпрос на възпитание в крайна сметка  Peace
Извинявай. Очевидно грешно съм разбрала за КЗП. Не мисля, че е махленската, но всеки има право на мнение. Иначе, и аз да съм на твое място не бих писала на КЗП за "споразумението". Още повече, че е "устно" Shocked
Виж целия пост
# 6
И аз така онзи ден случайно си разглеждах статуса на поръчките и гледам на едната пише отменена,което пък ми дойде много добре честно казано и без това нямам пари за въпросната чанта,а и после съжалих че я бях поръчала,така че по изключение фешъните приятно ме изненадаха  hahaha А иначе вече месец си чакам една от десетдневните им кампании,като обяснението преди една седмица им беше че часовниците били в Румъния,но поради лошите атмосферни условия не могат да стигнат до БГ,явно ще чакаме да се запролети и да се разтопи снега до край и да не прелее Дунава рабира се  smile3532 Фешъните вече са в игнор листа и като им наблюдавам кампаниите интереса бавно но сигурно пада,скоро и те ще пуснат кепенците,като им треснат и още няколко глобички ще се научат как се прави бизнес коректно  Naughty
Виж целия пост
# 7
С атмосферните условия и мен ме пуснаха по пързалката миналата седмица, явно репертоарът им е доста беден Naughty
Виж целия пост
# 8
С атмосферните условия и мен ме пуснаха по пързалката миналата седмица, явно репертоарът им е доста беден Naughty

Хаххаха извинявайте - това им го измислих аз, вече се чудеха какво да ми обяснят и им писах само да не се оправдават с "код оранжево, червено, лилаво на сини точки и т.н. имаше доста код "розово" да ми ги бяхте доставили тогава!". Та явно са се сетили, че могат и метеорологичните условия да полазват като оправдание  Mr. Green

zvanche, извини ме и ти - не си бях изпила кафето и нещо се озъбих излишно  Embarassed  Hug
Виж целия пост
# 9
Искам само да допълня, че днес получих мейл от КЗП, че случаят още не е приключен, защото се събира допълнителна информация. Т.е. аз погрешно реших, че щом са викнали управителя от ФД да се обяснява и да го глобяват, то жалбата е приключила и не съм получила отговор. Явно пращат отговор след окончателното разглеждане на жалбата, просто в моя случай още се гледа  Peace
Виж целия пост
# 10
Да бях посетил бг-мамата преди да се впусна в приключението "Покупка от Фешън дейс"....
И аз писах до КЗП, поръчка от 11.12.2013 ( платена веднага с карта) все още не са ми я доставили... Добре , че реших поне да започна с нещо дребно...
А какви измамници са.. просто не е истина... Аз от дрехи и обувки много не разбирам, но ми направи впечатление ПРОМОЦИЯ 50 % Simple Smile на Самсунг С3 Мини... от 1000+ намален само на 530 лева.. Чукнах на сайтовете за техника, от които обикновено си купувам такива играчки - всички го продават за 350-370 лв....
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия