Romantic Holidays / Романтик Холидейс - мнения?

  • 15 296
  • 20
# 15
Здравей, bibi_2,
Напълно наясно съм, че се чака с часове на границите по празниците. Както виждаш, не протестирам срещу това, а срещу неуредици, които спокойно биха могли да бъдат избегнати при по-добра организация.
Що се отнася до хотела, престоя в Нови Сад и Новогодишната вечер, всичко беше чудесно, с изключение на две неща:
1) В Сърбия НАВСЯКЪДЕ се пуши в заведенията, а това определено не е приятно за всяко дете или непушач.
2) На Новогодишната вечер в ресторанта имаше "жива свирка", хората си свиреха и пееха много хубаво, но колоните бяха така безобразно усилени, че никакъв разговор не можеше да се проведе на масата. На другия ден бяхме прегракнали от викане в опит за комуникация със съседите ни по маса. Просто се наложи веднага да си тръгнем след настъпването на Новата година.
Нови Сад е един много красив град с интересна архитектура и приятни жители. Задължително ще го посетя отново някоя пролет или есен (сега беше доста студено и ветровито), за да мога да го разгледам по-подробно.
Виж целия пост
# 16
Здравейте!Искам да споделя мнението си от Новогодишната екскурзия до Сараево с Романтик Холидейс и по-конкретно от екскурзоводката Катя.Абсолютно излишен и безмислен маршрут със скучна Нова година без никакво лично време благодарение на екскурзоводката Катя.Никога не пътувайте с тази екскурзоводка.
Виж целия пост
# 17
Не са достоини да работят хора просто са  хора които НЕ могат да работят
Виж целия пост
# 18
Здравейте.  Ние бяхме с Романтик на екскурзията им през юли Милано-Женева-Париж и в  началото бях останала с много добри впечатления от екипа в офиса.  За съжаление това впечатление напълно се смени, когато започна екскурзията.  В Италия всичко беше сравнително нормално и вечерта отпътувахме към Женева, която трябваше да разгледаме на следващия ден.  По незнайно каква причина обаче подминахме Женева и отидохме да спим чак във Франция.  На следващия ден трябваше да се връщаме 100 километра, за да разгледаме Женева за 2 часа!!!  и да бързаме към Париж минавайки обратно покрай хотела, в който преспахме!!! Разбира се за почивки за храна изобщо не си и помисляйте.  В Париж продължиха разочарованията. Хотелът беше по-зле от общежитие - беше в отвратителен квартал, стаята беше колкото леглото, наводнена, без климатизация, с единствен прозорец към коридора!!!  Екскурзоводката не направи нищо освен да ни се извинява как била забравила да ни предупреди в рейса, че в Париж са отвратителни хотелите.  Аз съм била и преди в Париж и мога да ви уверя, че трудно се намира толкова ужасен хотел и такова нехайно отношение.  А, да, и през цялото време в рейса екскурзоводката сричаше от някакъв учебник!!!
Виж целия пост
# 19
Не пътувайте с Романтикхолидейс-ще останете разочаровани от дългото пътуване и малкия престой в градовете.Много градове са изброени във всяка от програмите-а не виждаш обстойно нито един.Впечатленията ми са от екскурзията им Италия и Френска Ривиера.В предишните отзиви прочетох,че и други туристи пътували с фирмата споделят това мое мнение!
Виж целия пост
# 20
 Златния остров Крък с дата на отпътуване 20.09.2023.- Романтик Холидейз
Изказваме недоумение, недоволство, възмущение, разочарование и всичко от този род. Как  и на какво основание допуснахте да бъдем транспортирани на хиляди км с този автобус? Автобуса не отговаря на критериите за туристически автобус 3 звезди с минибар, климатик и ДВД /според офертата на фирмата/. Имаше залепена табелка за 2 звезди, но определено не беше за възрастни, пътуващи 1400 км в посока, а по-скоро ученически автобус. Седалката е 2 педи ширина, т.е. 44 см и разстоянието между седалките тясно. Краката ни бяха на верев, защото не се събират. Микрофона пращеше и нищо не се чуваше. Беше безсмислено да се използва, което ощети много желаещите да се запознаят с информацията за страната и местата за посещение. Екскурзоводката беше принудена да говори поотделно на първата част на автобуса, след това на втората част. На 2-я или 3-я ден залепиха микрофона с тиксо и що годе беше по-добре. Охлаждащата система беше също отвратителна. На предните седалки беше много студено, а на задните топло. Минибар липсваше. На 19 – деня на тръгване екскурзоводката звъня, за да ни каже да вземем вода. Явно е казала и на шофьорите, защото имаше 2 стека вода Аро, но топла, липсваше кафе машина и ДВД.
Шофьорите бяха неадекватни, нямащи нищо общо с изискванията за  шофьор на туристически автобус със съответното поведение и уважителност. Опитваха се да се налагат. Ден 3 поради по-късния час на тръгване от Постойна яма, съответно и грешно избран от тях маршрут, пропуснахме Риека. За да си изпълни програмата екскурзоводката прецени, че можем да я посетим последния ден на тръгване за България. То не бяха обяснения и разговори по телефона, за да се убедят нашите шофьори, че програмата трябва да се изпълни. И въпреки всичко според тях това било измислица на екскурзоводката. 1 ден имаше поставени торбички за изхвърляне на отпадъка, но според критериите на шофьорите пътуващите трябва сами да се погрижим за изхвърлянето им. И понеже никой турист не се зае с тази задача, на 3 – ден шофьорите ги изхвърлиха, но не поставиха нови. Автобуса не се почистваше нито отвътре, нито отвън. Диплянки се разхождаха по пода през цялото време.
 За вида на траспортното средство бяхме уведомени на 18.09. в 18,41 мин. чрез изпратената по имейл схема на местата в автобуса. Ако знаехме предварително за „луксозното возило“ нямаше да се съгласим да пътуваме, защото въпреки прекрасните места за посещение, остава и спомена за „наказанието“, което ни причинихте вие Романтик чрез Ред турс. Пътуването беше ад. Още първия ден на една бензиностанция нападнахме вашия представител Лъчезар, според който, ако не сте наели този автобус, екскурзията нямало да се състои. Видите ли, от цяла България само този автобус има лицензи за преминаване през Хърватия. По-добре беше  да не се осъществи, отколкото да ни измъчвате по този начин. Ние пътниците имаме правото да знаем предварително условията на пътуване и местата си още при сключване на договора. Така правят другите фирми, които държат на реномето и клиентите си. Явно за вас не важи. Ако бяхме уведомени, самите ние щяхме да се откажем от пътуване. Същият този Лъчезар, след като го нападнахме няколко човека каза, че е обикновен турист като нас. Но обикновен турист не прави снимка на километража в София.
 Освен неудобството и мъките при пътуването, изпитвахме и срам и унижение при вида на нашия автобус, сравнен с останалите туристически по паркингите. Едва ли не, ние най-бедните и нямащи представа от екскурзии, сме наели най-евтиното транспортно средство, за да видим Европата.
 Изказваме огромното си съжаление, че се доверихме на вашата фирма.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия