Плюсове и минуси на кварталите в София-2

  • 584 524
  • 6 123
# 4 845
Има проблем с паркирането,да!Но не бих казала,че на Венелин е по-голям,отколкото на Пиротска.
Давам тези примери,защото с тях съм запозната,със сигурност има и по-отдалечени райони от центъра със същия проблем Rolling Eyes
И само да взметна,че на Венелин има чудесни тихи,зелени и прекрасни жилища Mr. Green
Виж целия пост
# 4 846
Ето още:   http://www.segabg.com/article.php?id=894936
Виж целия пост
# 4 847
Ами да вземат да направят 10 лв за час паркиране на центъра.
Пък дано поне тогава ЦГМ излезне на плюс за да не покриваме загубите му с данъците ни  Mr. Green
Шегата настрана, монетата винаги има две страни и е нормално всеки като гледа от собствената си камбанария да вижда различни неща  Peace
Виж целия пост
# 4 848
Попея, няма да ти влизам в тона, че за последният ти пост джедая може искрено да ти завиди как го удряш в земята по невъзпитано заяждане. И нито знаеш къде живея, нито къде съм живял, нито пък не съм бил знаел за горичката с романтичния трамай, която в момента е ужасно мръсна и пълна с боклуци и никак не е привлекателна. За Иван Вазов съм казвал, единственото ти вярно нещо в целия шит по-горе. Но съм го казвал и с определена доза ирония, но който можал да разбере, разбрал. Остани си и ти със здраве.


To enjoy Tallinn’s buses, trams, trolley buses and trains for free you must be registered as a resident, which means that the municipality gets a €1,000 share of your income tax every year,  
Та, безплатен, ама си си го платил с данъка, 2000 лева/година - а в София едногодишна карта е 360 лева.

И естествено, никой не може да знае английски колкото тебе, най-малко пък ние с гайдите, обаче като прост абориген аз не го разбирам така, че си платил 2000 лв на година допълнителен данък за транспорта.

the municipality gets a €1,000 share of your income tax  аз го разбирам така, че общината си взема 1000 евро от данъка ти, тоест данъкът ти си е толкова, колкото щеше да бъде и ако не си жител на Талин. Но просто само жителите на Талин имат право да ползват безплатно транспорта, което си е нормално. Не важи за туристите и гостите на града. Естествено ние не знаем английски, нито можем да разберем общ смисъл на три елементарни изречения, ама все пак...дали няма да се намери някой друг илитерат, който да го разбере също като мен, интересно ще е

Виж целия пост
# 4 849
Мецане, имах предвид, че все някой плаща за това и то много повече,отколкото в София, и е въпрос на законодателство за местно самоуправление - т.е. местното взема от централното -в БГ не може така по закон, а дори и да се приеме промяна в закона (което не вярвам да има правителство да приеме такава Wink)  и други общини могат да поискат същото -Варна, БУргас, и централното съвсем няма да е щастливо от това - затова и не вярвам да се случи.  А за гражданина - при плосък данък от 10 % ти остават достатъчно да си покриеш карта от 365 лева/год, разбира се, зависи от дохода, но в Естония данъкът е прогресивен и започва от 15 % някъде, стандартно за средни доходи около 20 %.  Това исках да кажа.

Ти къде живееш си казал в тази тема - до парк Лебеда. Което е в Западен парк. И че си от Варна пак ти си кавал в някоя тема за имотите. И че би си купил в Докторски, ако имаше пари - също. И в Иван Вазов-
 също. И в онази сграда на Миджур, до горичката с трамвая - също. Като е еднакво, защо ще си купуваш там, ако имаше пари?! Wink Класически случай на кисело грозде, назад в темата и други са ти го казали. Аз приключвам диалога с теб. Остани си със здраве. 
Виж целия пост
# 4 850
София е пълна с много хубави места (нищо, че цялостно е мръсна и презастроена). Можеш едновременно да харесваш някое място с по-скъпи имоти и друго с не толкова скъпи. Аз съм такъв пример.
Та дори трамвайната линия в гората да е много красива и апартаментите наоколо да изглеждат прекрасни, това не значи, че цял Лозенец е прекрасен. По същия начин, по който някои части на моя квартал са много кофти в сравнение с други, в които получаваш едновременно пространство, зеленина, спокойствие и транспорт.
Виж целия пост
# 4 851
Попеа, това с плоския данък го говорят само политиците. Реално размера на плоския данък може да го усети само бизнеса и свободните професии. А реално тези професии усещат и 800к бюрокрация и най-корумпираната икономика в Европа. Всеки който се е занимавал с бизнес ще ти каже  че бюрокрацията смачква. А големите фирми данъци така или иначе не плащат, те винаги са на загуба. Пример Кауфланд или Лукойл. Така че спекулата колко помага плоския данък  е дооооста преекспонирана.
Мога да дам една камара примери за поредното натоварване на бизнеса от началото на година, но не е по темата  Peace
А няма по-нормално нещо от това София да взима от бюджета - тук работят най-много хора и плащат най-много данъци в него. Да не говорим, че работят още 200-300к всеки ден, които нямат адресна регистрация, ама си ползват софийските привилегии  Wink
Виж целия пост
# 4 852
Не е точно по темата:
Скрит текст:
Виж целия пост
# 4 853
Картата добре илюстрира, че в малкия център на София всичко е на макс 30 минути пеша и че изобщо не е нужно там да има автомобилно движение.
Виж целия пост
# 4 854
Ами да вземат да направят 10 лв за час паркиране на центъра. Хората ще слязат от колите, ще почват да ползват градски транспорт, щото с кола скъпо и храааас, вдигат билета на 2.50, щото, както казахне, с кола скъпо и хората прости ще са принудени да ползват ГТ. Механизми за извиване на ръце да искаш.

Баце, ако четеш тук, мога са заместя Данчето. Ще видиш как ще напълня хазната

Схеми за доене на народа не е трудно да се измислят, особено, ако се крият зад някакви "висши идеали". В момента обаче всеки го е шубе да вдигне цената, дори и бачи Бойко, защото ще изяде народното недоволство.

П.С. Това с вдигането на билетчето беше огромен удар срещу всички усилия да се свалят хората от колите.
Виж целия пост
# 4 855
Ами да вземат да направят 10 лв за час паркиране на центъра. Хората ще слязат от колите, ще почват да ползват градски транспорт, щото с кола скъпо и храааас, вдигат билета на 2.50, щото, както казахне, с кола скъпо и хората прости ще са принудени да ползват ГТ. Механизми за извиване на ръце да искаш.

Баце, ако четеш тук, мога са заместя Данчето. Ще видиш как ще напълня хазната

Схеми за доене на народа не е трудно да се измислят, особено, ако се крият зад някакви "висши идеали". В момента обаче всеки го е шубе да вдигне цената, дори и бачи Бойко, защото ще изяде народното недоволство.

П.С. Това с вдигането на билетчето беше огромен удар срещу всички усилия да се свалят хората от колите.
То това си беше една планирана печалба. Те, ако искат да свалят наистина хората от колите, щяха да си отворят малко очите и да погледнат навън какво става. Това означава ли, обаче, че и ние гражданите трябва да им играем по свирката?! Аз заради собстената си съвест гледам да не мърся, а не защото общината го иска от мен.
Те трябва да бъдат затрупвани с жалби за всичко! Ето, сега уж говоят какви усилия полагат за чистия въздух. Минавам по няколко големи булеварда всеки ден, като някои са ремонтирани съвсем скоро. Настилката не се вижда от кал. Да не говорим за трамвайните трасета колко са мръсни. Е какво им пречеше да почистят?!
Виж целия пост
# 4 856
Ами зоната ви била скъпа, данъците били високи, билета непосилен - от къде пари за чистене?
Виж целия пост
# 4 857

Източникът: https://medium.com/@stoianstoianov/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1% … 1%8F-a2d50e0a4a9d
Виж целия пост
# 4 858
Ами зоната ви била скъпа, данъците били високи, билета непосилен - от къде пари за чистене?
От тези, които се пилеят, а други се усвояват.
Виж целия пост
# 4 859
Добре, че тази зима беше мека и не са хвърляли много техническа сол, та поне нея са ни спестили и не я дишаме.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия