Мнения за школа "Междучасие"

  • 170 268
  • 664
# 30
Аз също не съм се замисляла за обратна връзка. Според мен резултати от състезания и пробни са достатъчни да се види ниво на детето и къде да набляга. Също така предполагам, че ако след часа попитам преподавателя нещо няма да ми откаже да разговаряме. Поне досега не ми се е случвало в други форми. Аз обикновено питам за детето в началото, за да видя отношението на преподавателя конкретно към моето дете. После се водя по индиректни показатели и ако има нещо конкретно аз търся контакт.
Друго ми е странно, *Ирина* , как преподавателят няма да познава децата поотделно  Rolling Eyes Айде на първия модул, хубаво, ами после.. та нали те са одушевени същества, имат имена, въпроси, участие. Странно ми е и макар, че определено Златилов е от много търсените преподаватели не би ми харесало за 4 модула да не знае как се казва детето ми  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 31
Безспорно г-н Златилов е много добър преподавател по математика и лингвистика!Но наистина е трудно да се "докопам" до негово конкретно мнение.Той често закъснява преди курса,идва в последния момент,а после бърза за други ангажименти.Аз за 1 година не успях да се престраша да разговарям,за щастие не ми се и налагаше.Детето ми си решаваше задачите в курса,както и домашните,явяваше се на пробни изпити,но има деца,които се скатават на задните чинове и весело си шушукат.
Затова мисля,че ще е добре да има регламентирани родителски срещи в школа "Междучасие".Това е по-скоро препоръка към тях.Дано да се променят нещата за новата учебна година!
Виж целия пост
# 32
Да има го при него този момент, за разлика от Симеонов например, който не ги оставя да си правят каквото си искат...
Но за обратната връзка... Тези учители имат по 4-5 занимания на ден с различни групи, петък събота и неделя... Това са поне 100 нови лица дневно, 300 седмично. Нали си давате сметка как се запомнят 300 деца (седмокласници) с по едно виждане седмично, като имате предвид, че освен вшколата те водят и в СМГ и в ПЧМГ, и не само седми а и в други класове - Златилов и в 3,4 че и в 6-ти... За какви род срещи говорите на които да обсъждате успеха на детето , нали трябва да му обясните кое точно е вашето дете,, как ще стане...
Едва в края на годината вече си ги познават, шапка им свалям на тези учители...
Иначе забравете за обратна връзка, ако държите на нея - не на школа или на такава с неколко ученика два пъти седмично, или частен учител... 
Виж целия пост
# 33
След всяко контролно се убеждавам, че преподавателят/школата нямат значение, а детето. Задачите от контролното не покриват изучения там материал. Трябва си или много домашни или допълнителни занимания.

Нещо не ми е наред скенера, за да ви сканирам задачите от последното контролно( на което всички деца имаха двойки). Обикновено задачите на матурата решавам наум за 15 минутки, а за тези ми трябваше и да пиша. Повечето от типовете задачи не намерих в тетрадката на сина ми.

Това не го казвам, за да критикувам школата, и при другите ще да е така.
Виж целия пост
# 34
Според сина ми(4 клас) Златилов знае имената на всички деца от групата му в Междучасие.
Виж целия пост
# 35
Да, знае ги и знае на какво ниво са.
Виж целия пост
# 36
StefanB, сега излиза, че преподавателят излиза пред пънове и си изпява задачите, дава домашното и кой от къде е  Wink Съжалявам, че така грубо го написах, ама... не ми се вярва да е баш така или ако е, жалко! Учителите си имат достатъчно тренинг да запомнят ако не 100%, то 80% от децата, ако имат контакт с тях. Иначе просто бих могла да заема от приятелка лекциите на учителя Х и аз да ги изпявам на детето без да давам 180 лв. Няма проблеми! Аз не държа на връзката между мен и учителя, а межу детето и учителя. Пак казвам, аз питам за детето първите 1-2 занятия, после вече не. Мисля, че род. срещи са най-нормалното нещо при всяко обучение на деца, защото те не са пънове все пак и са различни по характер, по възможности, по много неща.
Виж целия пост
# 37
Нещо не ме прочетохте внимателно, може би или не се изразих ясно...
Казвам, че към края на годината си ги знае, макар да са страшно много деца, и да, дори поименно. Но процесът на опознаване отнема време, факт, че аз исках да говоря с него около Нова година и той не можа да свърже името с детето, едва като излезе тя и ми каза каквото ме интересуваше.
На въпроса - няма родителски срещи. В началото на курса той, а и Симеонов си разменят няколко думи с родителите, дават си телефона за им се звъни ако има проблем или въпроси ( спокойно може да им звънне човек) и така.
Проблем с контакта между учител и дете няма, стига детето да иска да учи, защото наистина има деца, които играят карти на последните два чина - факт, който щерка ми ми е споделяла (може ообаче той да не ги е видял..). При Златилов, обаче, при Симеонов такива неща не се допускат, гони ги директно, ако пречат.
За другите учители, водещи курсове в СМГ и Междучасие респективно, нямам впечатления.
И друго, обсъждайки задачите винаги излиза дете - по желание, което решава на дъската (дали домашно или задача, упражнявана в час) Това също е елемент от опознаването, разбира се и референция за детете=то после.
Но пробните изпити са най-добрият критерий как върви детето. Правят се поне 4, в Междучасие, отделно има още толкова в СМГ, добре е да се ходи, добра проверка са на възможностите и усвоеното.
Виж целия пост
# 38
Ирина,

чела съм Ваши постове в други теми. В повечето случаи споделям мнението Ви. Но без да се сърдите в този случай реакцията Ви е - "А вие защо биете негрите".

Обезпокоена съм от липсата на система за обратна връзка. Не става дума само за родителски срещи. И изобщо не искам този елемент да е в центъра на обучението, но и не приемам тоталната му липса .

Все пак това не е първата извънкласна форма, в която записваме децата си и (почти) навсякъде родителите получават информация/лични впечатления за наученото.  За пробните изпити мога и сама да се сетя, че са индикатор. Но очаквам като специалисти, "Междучасие" да обяснят и други, за които не знам.  Например в друга школа съветват родителите кога детето да учи в къщи (след курса или друг ден) вероятно в зависимост от характера, концентрация...
Курсовете в 7-клас са важни, трябва работата в час, вкъщи и в курсовете да е в синхрон. Например при резултати различни от максималните да кажат къде да наблегне. И обратното дете, което се справя отлично да намали темпото, за да не се пренавие и т.н.

СтефанБ, ако има система, учителят си води записки, следи резултатите и т.н. лесно ще може да каже 2 думи. Добре е школата да има "progress report" и да ни светва навреме червената лампа. В този случай няма значение дали помни (лицето на) детето и името.  (В училище и досега носим снимки за всеки случай). И понеже разбирам, че най-добрите учители са най-заети, искам да има регламентиран начин за обратна връзка, а не да досаждам или да се моля.

Ако обратната връзка оскъпява обучението - може да има опция да се плаща отделно/различно. Решението - в зависимост от цената.
Но да, смятам, че ако изобщо липсва система за обратна връзка, "Междучасие" трябва да го обявят на сайта си - за да можем да направим информиран избор.
Както и да е, утре ще се обадя в офиса, за да питам. Дано да грешим и просто да няма информация.
Виж целия пост
# 39
Преподавателите си дават телефоните и може да им се обадите и да се разберете с тях кога да се видите. Когато съм искала да се срещна с преподавател не съм имала проблем да го осъществя. Grinning Може и направо да отидете и да ги дебнете в коридора, защо не? Не виждам нищо нередно в това. Дори от Междучасие на мен ми бяха казали, че няма организирани родителски срещи, но мога да се срещна с преподавател там на място. Така съм и правила. Не са ми отказвали, казвали са ми каквото ме интересува. Така може на саме да си говорите само за проблемите на вашето дете и без да слушат всички родители, справя ли се не се ли справя, слуша ли, не слуша ли вашето дете. Peace
Ако детето е наистина проблемно и сте при Симеонов, той със сигурност ще ви потърси, колкото и иначе да не обича родителските срещи. Wink Вендъж по време на курса се е обадил на бащата на един калпазанин, ама излязъл в коридора, да не го чуват какво говори.Mr. Green И между другото, знае си учениците, помни и тия, които някога са били при него. Как го прави при толкова ученици, идея си нямам. Thinking
Виж целия пост
# 40
biborana, в коридора на 1 АЕГ, където се провежда неделният курс (за съботния не знам ) винаги има представител на школата, който не е преподавател. На него можете да задавате всякакви въпроси да питате какво ви вълнува по провеждането на уроците.... За учителите не веднъж се каза, че можете да говорите с тях, след или пред часа, няма да ви ухапят, нито ще ви погледнат накриво. Ако пък много държите на общи родителски срещи, в които обикновено се говорят общи неща, това не е вашата школа.
Аз лично избрах тази школа за сина ми по авторитета  на преподавателите и за миг не съм съжалявала. Както писах по бел бяхме при Тодоров, по мат при Симеонов.  За годината обучение по мат нито веднъж не съм говорила със Симеонов, просто следях сина ми да си пише домашните, разпитвах го как минават часовете и разбира се виждах резултатите от ПИ
Виж целия пост
# 41
Vache, biborana , отговарям и на двете.
Мен лично не ме интересува особено за личното мнение на преподавателя в школата за изявите на детето/или липсата им/ там. Но не защото една оценка за нивото на сина ми от Златилов би била излишна принципно, а просто защото за мен два астрономически часа са крайно недостатъчни, за да имат задълбочено индивидуално мнение за всички деца, на които преподават. Сигурно са стотици. Затова и аз не съм питала никога за детето- Това не означава, че ако бях попитала, не можеше да ми отговори и потенциално да си има мнение.
За мен беше важно да е при него, а дали го познава или не - не ми е такъв проблем.
Това, естествено, е моето виждане и никого не ангажирам с него.  Hug
biborana, специално за Междучасие идея нямам има ли или няма обратна връзка, защото за първа година ще сме там и съответно нищо не съм казала по темата.
Там все пак децата са на половина от СМГ. Може и повече да се набиват на очи.  Wink
Виж целия пост
# 42
Да се включа и аз в темата.
Моето дете посещаваше курсовете по БЕЛ и математика в 7 клас в Междучасие.
Изборът ми падна върху Весела Михайлова и Симеонов.За сина ми този тандем беше много успешен и резултатът е налице.
За Симеонов няма какво да коментирам,той е повече от известен.Заради него записах сина ми в Междучасие.
За В.Михайлова преди три години като го записвах,нямаше много инфо.Знаех само,че преди това е работила във Веди.И за миг не съжалявам,че се спрях на нея.Още няколко познати деца,които ходеха в същия випуск при нея бяха доволни.
Обаче...в Междучасие не обичат родителските срещи!Това беше така още преди две-три години.И аз подрипвах тогава,не приемах липсата на обратна връзка.Само пробните изпити за мен не са 100% ориентир.
В крайна сметка съпругът ми се срещна и с Михайлова и със Симеонов.Без предварителна уговорка,беше ги изчакал след края на часовете.Нито един от двамата не беше отказал разговор,а подробно бяха обяснили това,което ни е интересувало.Срещите бяха през пролетта т.е. оставали са не повече от 1-2 месеца до изпитите.
Успех на всички! Peace
Виж целия пост
# 43
StefanB, *Ирина*, благодаря! Hug
Просто нещата са ми малко нови, непознати и не знам дали се покриват с моите очаквания. Затова аз лично така питам..  Wink
Виж целия пост
# 44
Благодаря за темата! Ще я следя с интерес, въпреки че моето дете сега завършва 4-ти клас. В пети мисля да не предприемам нищо, но от шести сигурно ще го запиша в "Междучасие", поне по математика. За седми е ясно, че и БЕЛ ще включим. Михайлова ми е била класна, беше много млада, но още тогава беше невероятен човек. Нея ще изберем в 7-ми клас, по математика ще следя мненията ви дотогава. Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия