Пластмасови купи Tupperware - лъжа или истина?

  • 207 549
  • 747
# 675
И на мен така ми се счупи тази част от чопъра. Смениха ми го без проблем, но след известно време пак се счупи. Този път направо баща ми му сложи един винт и сега няма мърдане.


Здравейте,
след като се е случило втори път, значи има някаква причина
Много важно нещо което понякога, някой демонстратори изпускат да кажат е Да  четем упътването на уредите.
Когато използваме серията Турбошеф, турбомакс и екстрашеф - е важно  да се знае, че при рязане на по твърди неща като морков например - ако той за момент заседне на някой нож и затруднява дърпането Не трябва да се използва сила, просто отворете капака размърдайте с пръсти заседналото парченце и продължете отново.
Силата която прилагаме когато заседне нещо предизвиква чупенето на тази "пъпчица" частта на която се задържа ножа.
Виж целия пост
# 676
На мен ми се счупи шише за вода, но системата с дистрибутори е много неудобна за предявяване на гаранция -няма касова бележка или какъвто е документ. Даже ми се струва незаконно.
Виж целия пост
# 677
На мен ми се счупи шише за вода, но системата с дистрибутори е много неудобна за предявяване на гаранция -няма касова бележка или какъвто е документ. Даже ми се струва незаконно.

Еко бутилките, се чупят почти винаги по една и съща причина - изпуснато, пълно с вода или в следствие на това че някои деца ги подхвърлят или подритват /има някаква модерна игра в която хвърлят обикновени бутилки, така че да паднат на дъното си/. - гаранцията не покрива счупено шише в следствие на тези обстоятелства.

Фактура и касов бон получава демонстратора за всяка своя заявка,  ако обаче вие искате касов бон и фактура, може да попитате своя демонстратор при поръчка.

При гаранция не се изискват такива документи, тъй като продукта може да е закупен в България, да пътувате например в Германия и  при проблем със даден продукт да замените в представителство там.
Виж целия пост
# 678
Т.е. с други думи гаранцията не важи за бутилките, така ли да го разбирам?
Виж целия пост
# 679
Т.е. с други думи гаранцията не важи за бутилките, така ли да го разбирам?

Ако бутилката е счупена в следствие от падане /пълна с вода/ не важи.
Ако причината и характера на проблема са други, най-добре се свържете със своя демонстратор, ако нямате такъв се обърнете към централен офис или чрез формата за връзка в официалния сайт на фирмата.
Виж целия пост
# 680
Стана ми интересно как се разбира, че бутилката е счупена в следствие на падане? На мен ми се счупи капачката на една от бутилките, без да е падала. Тък като поръчвам на случаен принцип, нямам конкретен дистрибутор, значи ли това, че мога навсякъде да сменя бутилката, след като нямам издаден касов бон?
Виж целия пост
# 681
На мен ми се счупи шише за вода, но системата с дистрибутори е много неудобна за предявяване на гаранция -няма касова бележка или какъвто е документ. Даже ми се струва незаконно.
Не ви се струва, незаконно е.
Виж целия пост
# 682
Дамата, която ми се обади от офиса, каза, че не ми признава гаранцията. Посъветва ме да поставя капака във фризера, а долната част на купата във вряща вода (дали не каза вряла  newsm78). Дано се оправи, иначе ще остана малко разочарована. Не съм ползвала с вряла храна купата, както тя твърди, нито в микровълнова.  Rolling Eyes Даже си я пазех доста, защото не бях сигурна как точно се ползва.
Виж целия пост
# 683
.
Капака може да се "разшири" при неправилна употреба, но лесно можеше и вие да се справите с проблема. Сложете го във фризера за ден и след това го извадете, оставете да се темперира и пробвайте дали приляга плътно на купата.



А каква е неправилната употреба? newsm78 Наистина ми е интересно, защото имам доста съдове и не искам да ги разваля. През годините съм поръчвала разни неща и се понатрупаха. Но са от различни демонстратори и нямам идея точно тази купа от кой е. А не искам да притеснявам някой друг, затова пратих детето в офиса.
Неправилната употреба може да бъде и използването на съд в микровълнова /а той да не е предназначен за микровълнова/, слагане в миялна на 60градуса близо до реотаните и т.н.
Виж целия пост
# 684
В микровълнова не помня някога да съм я слагала. Мия я понякога в съдомиялна, няма идея къде са реотаните й.
Виж целия пост
# 685
На мен ми се е случвало, случайно капак да попадне в шкафа под по тежък съд за известно време - и тогава се  капака се беше деформирал, но не съм забелязала да протече.
Така че и това може да е евентуална причина.
Виж целия пост
# 686
Аз също съм демонстратор в Перник.Комбинираме се няколко момичета и така по лесно се събира за поръчка.Харесвам нещата им и ги ползваме.Колежките също се запалиха:)
Виж целия пост
# 687
Има минимална сума за поръчка ли?
Виж целия пост
# 688
Има минимална сума за поръчка ли?
Да, и е огромна.
Виж целия пост
# 689
Има минимална сума за поръчка ли?
Да, и е огромна.
Не само че има минимална сума-а и се сключва нещо като договор  и се задэлжавате за определен срок да направите определен брой поръчки на определена снойност.Ако искате нещо да си поръчате-по добре се свържете с демонстратор.Може и на мен да  пишеге ако решите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия