проблем с лаптоп

  • 9 997
  • 80
здравейте,купих си лаптоп sony vaio преди месец горе-долу и днес както седях и играх на една игра  , и изведнъж ми изписа, че има някаква грешка, рестартира се изписа, че започва автоматична проверка или нещо такова.. след това нещо започна да зарежда и до там появи се един черен екран, после пак го рестартирах и пак същата работа и няколко пъти така.. аз нямам никаква представа какво трябва да направя,сега го изключих за малко пък да видя дали ще стане нещо... не знам дали темата е за тук ако има нещо модераторите да я преместят.. моля някой ако разбира да ми помогне..  Sad
Виж целия пост
# 1
Здравей  bouquet Пробва ли да го изчакаш повечко време, да речем 5-10 мин да видиш дали няма да се оправи. При моя Вайо се е случвало от нищото като го включа да ми изпише, че има някаква повреда и искам ми Win-ът да я оправи. Избирала съм тази опция и за 5-10 мин се е оправяло положението. Ако не става и пак си седи черен екран, обади се на сервиза на Вайо - има ги номерата в гаранционната карта. Хората са много любезни и съм сигурна, че ще ти помогнат Peace
Виж целия пост
# 2
явно наистина трябва да се обадя, защото седи така вече сигурно час и продължава да си седи черен екран.. много се притеснявам като знам колко струва и е само на месец направо ми настръхва косата..
Виж целия пост
# 3
Разбирам те напълно! Моя на два месеца му се прецака едната колонка и тъй като в БГ нямат оторизиран сервиз, се наложи да го пращам в Германия ooooh! Но хората бяхо много коректни и за пет ни отиде оправиха го и се върна Peace В твоя случай съм почти на 100% убедена, че е софтуерен проблем и ще се оправи  bouquet
П.П Може и в магазина от който си го взела да отидеш и да потърсиш помощ или рекамация - в 30 невен срок от покупката можеш да искаш замяна.
Виж целия пост
# 4
мен ме притеснява с колко пари ще се одрусат като ги знам тези от техномаркет,че в момента нямам такава възможност а лаптопа ми трябва..  Cry Cry добре,че имам настолен компютър малко да закрепи положението..
Виж целия пост
# 5
Аз също го взех от Техномаркет и ми се наложи да ходя да го погледна, че нещо бавно зареждаше. Намерих момчето, което ми го продаде и му направи рекавъри на системата, като една стотинка не ми поиска. Мина като рекламация и всичко беше ок Peace
Виж целия пост
# 6
а трябва ли да нося гаранцията и кутията защото въобще не знам къде ги прибрах.. и това ме притеснява..
Виж целия пост
# 7
Не, аз нищо не носех само лаптопа и зарядното, но за всеки случай може да вземеш гаранцията, ако я намериш. Все пак не продават всеки месец такива лаптопи и би трябвало човекът, който ти го е продал да се сети и без да носиш гаранция. Успех и дано всичко е наред и бързо да се разреши проблема Hug
Виж целия пост
# 8
много ти благодаря   bouquet Hug Hug дано всичко да е наред и да не ми вземат пари... подарявам ти една голяма прегръдка Hug
Виж целия пост
# 9
днеска ходих да техномаркет и се оказа че лаптопа явно му има нещо на харда защото не става дори да се преинсталира и се оказа че трябва да го пращат до германия  Close Close дано да го върнат скоро  Close Sad Close Close
Виж целия пост
# 10
Най-вероятно ще ти дадат нов, спокойно.  Simple Smile 
Виж целия пост
# 11
Най-вероятно ще ти дадат нов, спокойно.  Simple Smile 

Ако проблемът е отстраним, изобщо няма да й дадат нов  Peace Преди време пращах в Полша чисто нов таблет, на 10 дни. Отстраниха му повредата и си ми го върнаха( сменяха камера).
Виж целия пост
# 12
Те в техномаркет  дори не разбраха какво му е... служителя просто ми обясни, че не може да разбере какво му е и  за това ще го прати в германия (понеже в България нямат сервиз) за да го погледат.. а ако се окаже някакъв друг проблем аз ще трябва да си плащам транспорта който е 200 лева.. не мога да разбера как специалисти по компютри не могат да разберат какво му е...  Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Виж целия пост
# 13
Чакай сега, как ще те карат да плащаш каквото и да е, при положение че лаптопът е гаранционен?! Те ако искат и на Луната да го пратят, трябва да си поемат разходите уредът да стигне до сервиза!

А какви "специалисти по компютри" смяташ, че ти продават лаптопа?! Колкото са специалисти по останалата техника в магазина, най- обикновени продавач- консултанти.
Виж целия пост
# 14
Не знам,казаха, че гаранцията не покривала ако е софтуерен проблем и аз питах как така след като е в гаранция и те казаха че не отговарят за това и, че ако наистина се окаже, че не е нещо от харда ще трябва да си платя транспорта и това е...  Close Close
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия