Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Някой има ли проблем с вестибуларния апарат? Тема 2

  • 82 281
  • 432
# 420
Някой в това състояние от вас пътува ли със самолет и как ви се отразява... Аз се чувствам много зле при излитане и кацане, а по време на полета съм много превъзбудена. Налага ми се да осъществя много дълъг полет и незнам какво лекарство да взема за облекчаване на симптоматиката.... Ако някои има опит моля неща сподели....
Виж целия пост
# 421
Здравей, на мен също не ми понася пътуването със самолет. Не очаквай чудеса, но последно взимах Кокулин и бях една идея по добре. Също димен хидранат и постоянно  смучене на силно ментови бонбони например Голиа. Надявам се да съм помогнала.
Виж целия пост
# 422
Аз в такъв случай бих прибегнала до каквито медикаменти мога. Няма срамно да се отиде до джипи и да се помоли за рецепта за нещо по-силно, особено щом ще е дълъг полетът.
Няколко седмици преди полета може да се започне прием на добавка - джинджифил, той трябва да се натрупа в организма, за да има по-добро действие. По време на полет всякакви ментови бонбонки за смучене или дъвчене биха помогнали. По време на излитане и кацане -  дъвка или дъвчащи бонбони. Аз си купувам от iherb джинджифилови дъвчащи бонбони, доста са парливи, но вършат чудесна работа по време на път.
Виж целия пост
# 423
Здравейте, препоръчайте ми добър отоневролог във Варна, който да има и добра апаратура за отоневрологично изследване.
Със симпомите на повечето от вас съм, пила съм какво ли не: бетасерк, ноотропил, кавинтон, деанксит, вертигохил... може би пропускам някое.  При последната криза, която започна в края на юни та до ден днешен още се "рея в облаците" пих всичко без деанксит - ами няма и няма минаване това чудо. И смятам пак да тръгвам по пътя невролог-отоневролог-унг
Виж целия пост
# 424
Здравейте, препоръчайте ми добър отоневролог във Варна, който да има и добра апаратура за отоневрологично изследване.
Със симпомите на повечето от вас съм, пила съм какво ли не: бетасерк, ноотропил, кавинтон, деанксит, вертигохил... може би пропускам някое.  При последната криза, която започна в края на юни та до ден днешен още се "рея в облаците" пих всичко без деанксит - ами няма и няма минаване това чудо. И смятам пак да тръгвам по пътя невролог-отоневролог-унг

Моите симптоми започнаха юли и така до днес, но от арлеверт сега след 10-тия ден започна да намалява. Както и правя упражненията всеки дени гледам да се движа (нищо, че след разходка в гората малко се усилва световъртежът).
 Идете на отоневролог, след изследванията ще се разбере какво точно е, защото световъртежът както разбрах може да е от много различни неща. Има светлина в тунела, макар преди 2 седмици да не го мислех (замина ми лятото и плановете и всичко, но важното е да се оправя). Успех, стискам палци Simple Smile
Виж целия пост
# 425
Благодаря, ellie0403.  Именно за това писах, да ми препоръчате добър отоневролог във Варна. Намирам д-р Миткова и д-р Цветков.
Някой има ли отзиви за един от тях?
Виж целия пост
# 426
Тъкмо ровех да търся за Б1 ,че май от него ме боли главата.Имам проблеми с Вестибуларният апарат и много грозно  кризи.Оня ден седя си в колата и тя спряла,и чакам аз мъжът ми и изведнъж малее скочихна седалката като ухапана от оса.Все  едно колата тръгна ,а тя била другата.Ех като ми се зави пак свят не спира ви казвам все едно ме въртят на въртележка или асансьор без да спре нагоре на долу.По едно време спря имах чувство ,че съм копала 10 декара нива.От същата вечер съм на инжекции комбинация б1+б12 и б1+б6 но не се смесват хора ампулите а се бият мускулно но сменят ми само посоката.Обаче това 20г ми бият тия ижекции и винаги не помня да ме е боляла така глава.Но се съмнявам в вит Б1.Пия и агапурин 100мг .Вие имали ли сте такива кризи да не спира да ви се вие свят ама все едно не можете да седнете да легнете изобщо?
Виж целия пост
# 427
Благодаря, ellie0403.  Именно за това писах, да ми препоръчате добър отоневролог във Варна. Намирам д-р Миткова и д-р Цветков.
Някой има ли отзиви за един от тях?

Ходила съм при Миткова .Ако е тази в Варна?От Монтана до там ми стана лошо,но поне ми направи пълно изследване.Само,че е стресиращо с тези очила и горещият въздух ....после едва се прибрах Sad
Виж целия пост
# 428
Не го казвам с подигравка или ирония, но ще повторя- повечето тук може би разбираемо се вглъбяват в това какви хапчета да пият. Ако обърнете внимание на физическата си активност, огромен процент от проблемите и симптомите просто ще изчезнат. Тъпчете се ненужно с неща, които няма да ви помогнат, а и да го направят, то ще е за кратък период.
Виж целия пост
# 429
Не го казвам с подигравка или ирония, но ще повторя- повечето тук може би разбираемо се вглъбяват в това какви хапчета да пият. Ако обърнете внимание на физическата си активност, огромен процент от проблемите и симптомите просто ще изчезнат. Тъпчете се ненужно с неща, които няма да ви помогнат, а и да го направят, то ще е за кратък период.

Подкрепям това мнение! Емперинът ми помогна, но щеше да е временно, ако не се бях заела сериозно с физическото ми състояние. И то не е нужно да са някакви тежки упражнения, може и по 15-20 мин. на ден - йога, разтягане, някакви тежести. Липсата на движение ни убива повече, от всичко друго.
Виж целия пост
# 430
Никога не съм пила хапчета Емперин.При мен е винаги спешно и в болницата с инжекции.Имам телк и е включено заболяването.
Виж целия пост
# 431
Доста е силен и въпреки, че действаше, ми причиняваше силно главоболие, което е познат страничен ефект. Заедно с него ми изписаха и Паракофдал, защото аналгинът не ми действаше особено. Пих го около 14 дни, докато ми мине световъртежа, оттогава само веднъж или два пъти ми се е налагало да взимам по едно хапче, ако случайно ми се завърти главата. Предпочитам да не го пия обаче, спортуването върши същата, а и по-добра работа, от опит казвам.
Виж целия пост
# 432
А някой знае ли колко могат да продължат тези кризи. Аз уж започнах да се оправям, но от два дни пак съм зле и ме е страх, че всичко ще започне пак.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия