"Селски" номера и пинизи

  • 5 105 337
  • 49 908
# 35 010
Хм, всъщност си права... Явно се касае за друг вид закръгляне, който е все в ущърб на клиента. Иначе когато се закръгля на 5 цента, нещата в дългосрочен план се уравновесяват.
Виж целия пост
# 35 011
Не разбирам какъв е тоя зор все някой да е овалян в катрана. Ако ви се тръшне продавачката, тръшкането е баш по темата. Ако няма дребни в обекта или са преценили, че не им трябва терминал, си е обикновена житейска ситуация.

То и хлебарка в салатата е обикновена житейска ситуация, но има едни обкиновени житейски ситуации, които е хубаво да се избягват, ако искаш бизнесът ти да върви. Да пращаш клиентите да си развалят парите в съседния магазин е една от тях. Дали да има ПОС или не, е решение на търговеца. Не е длъжен. Но определено е длъжен да намери начин, да обслужва клиентите си без да ги затруднява, ако иска бизнесът му да върви.
А когато няма този начин на мислене, причини винаги има. Дали са много клиенти, които му обират дребните или пък нахалници, които като се научат че има ПОС терминал и го "ползват за всичко" (това ме впечатли силно Simple Smile ) - винаги има нещо, за което да се хванат. Накрая пускат кепенци и на тяхно място идва следващия. Докато и той се окаже над нещата и реши, че клиентите са длъжни да го улесняват в продажбите, а не той тях в покупките.
Виж целия пост
# 35 012
Въобще не съм се изразила правилно!
Дори намерих основанието, от 2015 г. е.
И по точно "The rounding will mean in effect that all bills (cash payment only) will be rounded up or down to the nearest 5c – so for example ….
A total bill of  €9.98 or €9.99 or €10.01 or €10.02 will be rounded  to €10.00

A total bill of €10.03 or €10.04  or €10.06 or €10.07 will be rounded  to €10.05."
Виж целия пост
# 35 013
А, това е съвсем друго нещо и става дума действително за суми от 1-2 цента, което е нищожно. Значи Макарон е била права.
Виж целия пост
# 35 014
В Турция практикуват същото закръгляне и поне аз до момента не съм видяла как изглеждат монетите им от 1 и 2 коруша. Иначе, на касовите бонове излизат като суми, но винаги закръглят на най-близките 5 коруша - нагоре или надолу.
Виж целия пост
# 35 015
Е, това е друго, но пак смятам, че няма да се преглътне при нас.
Виж целия пост
# 35 016
Като не искат дребни центове да си закръглят цените и толкова. Не виждам къде е логиката цените ти да са с тончност до цента, а да искаш клиентите да закръглят.
Виж целия пост
# 35 017
И аз това си помислих.
Виж целия пост
# 35 018
Това за Алди за коя страна се отнася? В Испания няма как да се случи, смятам и аз.
Виж целия пост
# 35 019
Република Ирландия.
Виж целия пост
# 35 020
Нищо лично, тук си права.
Разбира се, важи двупосочно. Клиенти, които нямат търпението да влязат в положение на търговец, който любезно и с усмивка ги е помолил да изчакат, че ще изтича да развали пари; или му броят надценката на вафлите, банковите такси и черната каса, има голям риск вечно да бъдат недоволни, неразбрани и недобре обслужени.
Виж целия пост
# 35 021
или му броят надценката на вафлите, банковите такси и черната каса, има голям риск вечно да бъдат недоволни, неразбрани и недобре обслужени.

Тези неща засягат и потребителя - тоест удрят го в джоба, така че защо да не им се обръща внимание не разбрах. Аз в моята работа нямам черна каса, че да взимам от там пари за черната каса на някой си търговец, всичко ми е на светло, плащам си данъците до стотинка, искам същото и от останалите членове на обществото. Прекалено ли е?
Виж целия пост
# 35 022
Цените дори да са закръглени, нещата, които са на килограм, няма как да ги закръглиш. Обикновено при нас от това идват дребните монети. Пък и ценообразуването не е толкова просто нещо. Особено големите вериги имат по една сюрия маркетинг специалисти, които проучват пазара и прилагат разни трикове при определяне на цените. Все пак, всички знаем, че 1,99 си е 2 лв, ама някак си с 1-цата психологически изглежда по-евтино, макар и само с 1 ст., която често не връщат.
Виж целия пост
# 35 023
Нищо лично, тук си права.
Разбира се, важи двупосочно. [b]Клиенти, които нямат търпението да влязат в положение на търговец, който любезно и с усмивка ги е помолил да изчакат, че ще изтича да развали пари[/b]; или му броят надценката на вафлите, банковите такси и черната каса, има голям риск вечно да бъдат недоволни, неразбрани и недобре обслужени.


Важното е спорът да върви, нали? Пък че не си по темата, това е малозначно. Кой тук е споделил, че е бил любезно и с усмивка помолен да изчака? Обсъждат се грубо отношение и отказ от предоставяне на услуга, заради липса на дребни за ресто.

Първо започна с това, че клиентите, като им кажеш, че имаш ПОС терминал, започвали да го ползват за всичко (каквото и да значи това). А това било голям проблем. После пък, проблемът бил, че транзакциите са малко. Накрая пък, отнякъде се оказа, че той търговецът бил мил и усмихнат, но уцелил точно деня, в който всички клиенти са с ПМС.....Изобщо, като мартеница се засука.
Виж целия пост
# 35 024
макар и само с 1 ст., която често не връщат.
Имам впечатления от Германия, където чинно си чакат дребните пари и само някой да посмее да не върне цялата сума на клиента, колкото и малка да е тя. Ние тук се правим на голямата работа при пазаруване, че и улесняваме плащането на каса с непрекъснати комбинации  и добавяния, само и само да е удобно на касиерката. Такова нещо само в БГ съм наблюдавала, както и че като си взема покупката аз благодаря, а в чужбина на мен ми благодарят, ей такива дребни работи. Които става понякога досадни, когато в Н-тия магазин ти се карат, че нямаш точната сума, сякаш при теб е касата, не при тях.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия