Използвате ли кредитна карта?

  • 32 082
  • 153
# 135
Някой закривал ли е кредитна карта? Моята е в ОББ и имам питане относно закриването. Ако има мама, която работи там ще съм благодарна да пише.
Не работя в ОББ, но имам представа от процедурата по закриване на кредитна карта. Какво точно те интересува?
Виж целия пост
# 136
Да не би да те притеснява дългия срок на закриване  Thinking
Виж целия пост
# 137
Отказват да ми входират искане за закриване на картата, тъй като имам неосчетоводени транзакции в размер на 4 лв, които съм сигурна, че няма да бъдат изтеглени, а просто си чакат да мине 30-дневния период. Внесла съм всичко дължимо по картата. Включително ми унищожиха пластиката и след това ми заявиха, че не могат да ми входират заявлението. #2gunfire
Виж целия пост
# 138
Може и да са прави.
Закривах обикновена разпл.сметка. Но наредих плащане. Е, трябваше на следващия ден да депозирам заявление за закриване. По същата причина.
Виж целия пост
# 139
Да, но кредитната карта, така или иначе винаги се закрива в 30-дневен срок от входиране на искането, точно поради факта, че може да има чакащи транзакции.
Виж целия пост
# 140
Нито една институция нямат право да ви откажат да входирате каквото и да е било. А срокът за закриване на кредитна карта за това е между 30 и 45 дни,за да могат да се осчетоводят всички транзакции. Настоявайте да ви входират молбата.
Виж целия пост
# 141
Нито една институция нямат право да ви откажат да входирате каквото и да е било. А срокът за закриване на кредитна карта за това е между 30 и 45 дни,за да могат да се осчетоводят всички транзакции. Настоявайте да ви входират молбата.
И аз съм на същото мнение, но те отказват да входират искане. Незнам как да се преборя!
Виж целия пост
# 142
Предложете на служителката да Ви се разпише под подготвен предварително текст " Долуподписаната .... служител на фронтофис (или Обслужване клиенти) клон ... на ОББ с настоящето удостоверявам отказа си да приема / входирам депозирано от ... заявление за закриване на сметка по кредитна карта, поради наличност на задължение по нея в размер на ... лв.
Понеже тя няма да иска да го направи, ще извика супервайзора.
Понеже и на него няма да му стиска, ще стигнете до по-висок началник, предполагам, че ще Ви обърнат внимание.
В Общите условия на сайта им се казва следното:

Прекратяване на Договор за банкова платежна карта
11.8. Договорът се прекратява:
11.8.1. с писмено предизвестие от Клиента за отказ от преиздаване на картата, подадено един месец преди изтичане
срока на валидност на картата;
11.8.2. по време на срока на валидност на картата, с писмено едноседмично предизвестие (Молба) от Клиента.
Клиентът връща картата при подаването на Молбата и отговаря за всички транзакции, които са отразени в Банката,
независимо дали тяхното финансово представяне в банката е след датата на прекратяване на Договора. В този
случай Клиентът има право на частично възстановяване на платените такси за остатъчния срок, за който картата
не е ползвана.
11.8.3. в случай на несъгласие с определените от Банката лимити, такси или лихвени условия, съгласно т.11.1 от
този Раздел, като Клиентът е длъжен да върне картата към момента на подаване на уведомлението и издължи
всички суми. В случай че към датата на уведомлението има неиздължени равни месечни вноски за покупка на стока
от търговец, той дължи всички вноски, като от общия им размер се изключва оскъпяването.
11.8.4. След изтичане на дебитна карта, Банката си запазва правото, да не преиздаде картата, в случай, че тя не се
използва и през последните 12 месеца преди датата на подновяване,(не са били извършвани картови транзакции
с нея).
11.9. При разваляне на договора по т.11.11 и т.11.14 от този Раздел Банката има право да блокира и изиска обратно
картата.
11.9.1. При прекратяване или разваляне на договора Клиентът е длъжен да погаси всички дължими суми към
Банката. При прекратяване или разваляне на договора и наличие на положително салдо (внесени собствени
средства) сумата се възстановява на Клиента в брой на каса в клон на Банката или по сметка на Клиента.
 11.10. Договорите за кобрандирани или други кредитни и дебитни карти, с които се предоставят преференциални
условия на картодържателите, се прекратяват с изтичането на срока на валидност на издадената карта, когато това
се налага поради обективна невъзможност за подновяването им от страна на ОББ при уговорените между ОББ
и клиента условия. Прекратяването не засяга правата и задълженията на страните по договора, възникнали до
момента на прекратяване.

Никъде не се споменава, че до погасяване на салдото ОББ не може да Ви входира молбата. Мискля, че с право можете да се обърнете към КЗП, което прочее знае всеки юрист в ОББ, до когото Вашите действия можат да провокират служителите да се допитат...

Успех!
Виж целия пост
# 143
Изключително съм благодарна на всички, които се отзоваха на моето питане!  bouquet
Аз също четох няколко пъти въпросните Общи условия на ОББ и мисля да действам, както е описано в т.11.8.2.
Виж целия пост
# 144
унищожили са пластиката, нали трябва да имат документ за закривануто?

не са приели молбата за прекратяване? как ще я унищожат?

извършили сте плащане, то какво общо има с молбата за закриване?

доколкото разбирам все още си имате КК без пластиката...

да не би служителката в банката да не е разбрала какво се иска в задачата?

отидете в друг офис на банката...
Виж целия пост
# 145
Привет!

Знаете ли дали ЦКБ, ДСК и Райфайзен имат кешбек програми?  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 146
И аз да ползвам темата да попитам, при предоговаряне на лихвения процент по кредита ми предлагат по-ниска лихва ако взема кредитна карта. Ако взема кредитната карта, но не я използвам дали ще се дължат някакви такси
Виж целия пост
# 147
Съмнявам се да е без такса, обикновено е към 40-45 лв годишно без значение дали се ползва.
Виж целия пост
# 148
Моята карта към ипотечния кредит е с двугодишен период без такса.
Виж целия пост
# 149
След първата година можеш да я откажеш картата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия