Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

от кои банкови клонове или банкови служители сте недоволни

  • 4 453
  • 26
вчера ми се случи следната случка в клона на Пощенска банка в Бизнес парк София. Една служителка трябваше да попълни едно платежно нареждане. първо - чаках я 30 мин да си говори по телефона, да се разхожда до другите бюра, да обсъжда други клиенти с колегите си до нея и по някое време благоволи да ми обърне внимание. и - работата й беше буквално да напише 5 реда. едно просто, елементарно пълномощно. какво направи тя - връчи ми го на мене и ми каза - тука сега попълваш еди как си. направо се изумих от наглостта на тая служителка, която не само че не желае да върши работата, за която й плащат заплата, ами и на всичкото отгоре ме кара аз да й върша нейната работа. аз съм клиент. КЛИЕНТ! тая банка заслужават всички да се изнесат от там. ако такова им е отношението към всички клиенти. просто нямам думи!
Виж целия пост
# 1
 Laughing
Аз от конкретен служител не мога да се оплача, но като цяло ми прави впечатление, че надали има по-тромава кредитна институция. Ако искаш да се свържеш с някой от бек офисите или с централното управление си е мисията невъзможна. При всеки един специфичен случай служителите само вдигат ръце и казват, че те не се занимават с това, не знаят кой се занимава с това и се получава омагьосан кръг. Такива случаи не разглеждали онакива случаи не разглеждали....Според мен нещо не е наред вътре в банката, за да нямат хората стимул и мотивация.
Виж целия пост
# 2
Golden Heart
За какво пълномощно става въпрос?
Възмущението си е трябвала до изразиш веднага и на място. В офисите има бек-офиси и мениджъри.
Анонимното оплакване говори за неспособността ти да си търсиш правата.
Виж целия пост
# 3
Според мен е грозно и недопустимо да се оплаквате анонимно във форум от служители с имената им, без да сте отнесли случая първо към началниците на въпросния клон, ако трябва и банка.
Виж целия пост
# 4
Според мен е грозно и недопустимо да се оплаквате анонимно във форум от служители с имената им, без да сте отнесли случая първо към началниците на въпросния клон, ако трябва и банка.

 Peace
Подавала съм жалби и има ефект.
За конкретния случай те ще преценят кой има право и дали жената си е свършила работата.
Виж целия пост
# 5
Аз от много неща може да съм недоволна, но такава им е системата. Управителя на клона почти винаги вижда какво се случва. Документите сама си ги чета и попълвам, все пак са си за мен. Ориентирам се към по- опитни служители и си посещавам само техния клон, за да съм спокойна.
Виж целия пост
# 6
 Сигурно ли е, че попълването на пълномощно е работа на служителя и не трябва да е собственоръчно попълнено и подписано от клиента?
Другите неща звучат зле, права сте.
Виж целия пост
# 7
Аз имах проблем с Пощенска банка,но те там са си смотани по начало. LaughingПисах оплакване ,жалба.Провериха случая за мое учудване и върнаха отговор.Другата ми неприятна банка е Алфа банк и Пиреос банк.Най-добре е да вземете името на служителя и  ако не на място да се оплачете,където трябва.
Виж целия пост
# 8
На мен не ми става ясно как служител ще подпълва пълномощно?
Има си длъжностно лица, които имат право да го издават. Служител в банка не зная да е сред тях.
Виж целия пост
# 9
Сигурно ли е, че попълването на пълномощно е работа на служителя и не трябва да е собственоръчно попълнено и подписано от клиента?
Другите неща звучат зле, права сте.

за първи път имам вземане даване с Пощенска и се бях ококорила  като разбрах че служителите им трябва да попълнят въпросната вносна бележка. такива им били вътрешните правила.

а относно търсенето на права - изпратила съм си оплакване. и колкото и да е странно - на другия ден имах да си свърша за 5 мин работа в същия клон и имаше една жена която направо им крещеше в клона. така че - не съм много сигурна че на оплакването ми ще се обърне кой знае какво внимание. и като цяло културата на обслужване в някои банкови клонове - като служителката в този, и в един друг в Центъра - където само развиват лукуми и ти губят времето без въобще да свършат работа.

друг пример - пак с тая банка - казват ми от кол центъра че експресното издаване на кредитна карта е 30лв и до 3 работни дни е готово. отивам в клона и казвам - искам да си платя 30лв за експресно издаване. няма проблем за това че объркаха на касата и вместо за експресно издаване ме таксуваха 30лв за доставка до мой адрес, пък аз нали съм заявила че искам да я получа в клона. оправиха се - не е проблем това. обаче - потвърдиха ми по телефона че ще я пуснат за издаване същия ден и ще е готова до петък. днес обаче - звънят ми тия "компетентни лица" да ме питат - като я пуснат за издаване картата тя ще пристигне понеделник вторник. и аз ги питам - ама как така - след като нали уй я пуснахте за издаване експресно вчера. как като обикновеното издаване е 10 работни дни, експресното е   6 работни дни и струва 30лв. и той ми разправя моля ти се че имало ново технологично време за одобрение на одобрената преди 1 месец карта и видиш ли - той направил всичко възможно, обаче друг екип се бил забавил.
Виж целия пост
# 10
Сигурно ли е, че попълването на пълномощно е работа на служителя и не трябва да е собственоръчно попълнено и подписано от клиента?
Другите неща звучат зле, права сте.

за първи път имам вземане даване с Пощенска и се бях ококорила  като разбрах че служителите им трябва да попълнят въпросната вносна бележка. такива им били вътрешните правила.

Вносна бележка или пълномощно? Това са две различни неща?
Виж целия пост
# 11
Кога пълномощното стана платежно???
Виж целия пост
# 12
А, промени си първия пост!
В някои банки това го правят служителите в други всичко се подпълва от клиента.
Виж целия пост
# 13
аз бях сгрешила думите.
по принцип и аз съм свикнала да си попълвам платежното - не е кой знае какво - обаче ако в банката трябва служителят да го попълни - изрично ти кажат - отиди на това бюро, седни и чакай да ти го попълнят и след 30 мин чакане ти се обърна тая ми ти госпожа и ти посочи с дългия си маникюр - хайде попълни си сама тук - нали се сещате че няма как да съм очарована че са ми загубили 30 мин за да ми кажат - хайде сега сама си попълни платежното. че аз не съм някаква неграмотна бабичка която не може да чете и пише - за да чакам 30 мин да ми покажат къде да си напиша името. след като им е работа да попълват - да попълват!
Виж целия пост
# 14
Golden Heart, не знам какви са им задълженията, подай жалба и опиши всичко в нея, те ще кажат. И ако наистина е било нейно задължение, ще й бъде наложено наказание.
За чакането - ако тя има друга работа, говори по телефон с клиент или нещо друго, идва, когато се освободи.
Опиши и това е жалбата, за да предвидят повече персонал в този клон.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия