Не поръчвайте от KALAPOD

  • 36 575
  • 39
Здравейте!
Пускам темата, за да предупредя потребителите тук никога, ама никога да не прибягват до покупка от онлайн магазин KALAPOD.
На 02.10.2015год. поръчах ботуши от тях, които бяха намалени. Тъй като нося 39 номер и дължина на стелка 25,5 см, се ориентирах по техните размери дадени сайта и поръчах 40 номер. Уточнявам, че на размер 40, беше дадена стелка 25,5 см.
На 05.10.2015 год. получавам пратката и какво да видя, огромни, казвам Ви огромни ботуши, поне на 42 номер отговарящи. Обадих се на посочения телефон и още същия ден ги върнах обратно. И, от там насетне се започна едно мотане.... Звъня на 06.10 и питам, кога ще ми възстановите парите, отговора, ами пратката не е пристигнала. Същото време отварям сайта на куриерската фирма и проследявам пратката-виждам доставена е даже в 8ч. сутринта на 06.10. Да, ама тя до Румъния трябвало да я пратят и само вторник възстановявали суми. В четвъртък получавам имейл, в който ме уведомяват, че не са ме намерили на посочения телефон, за да си дам банковата сметка. Уточнявам, че изобщо, ама изобщо не са ме търсили. Пратих си банковата сметка и до там. Днес е вторник, пари ня-ма. Пиша имейл, в който ги попитах лично ли да отида да си ги взема? След малко получавам обаждане, от Роси, така се казва служителката, която ми заявява...." Ако знаех, че сте Вие, нямаше да Ви се обадя.  ShockedЩе Ви възстановим парите в 14 дневен срок".
Дават невярна информация в сайта си. Размерите на стелките, които са посочили, изобщо не отговарят на номерата. Т.е., ако тръгнете да поръчвате, прекръстете се поне 3 пъти и се помолете да си уцелите номера. Не се заблуждавайте и не поръчвайте от тях. Пълни мошеници. Naughty
Виж целия пост
# 1
защо не се обадиш на комисията за защита на потребителите, за да се стреснат малко
Виж целия пост
# 2
Искам да видя каква сума ще ми възстановят, защото аз си искам сумата за ботушите + 5лв за доставката. Вината не е моя. Те дават заблуждаваща информация... Което пък от друга страна ме навежда на мисълта ,че са ръка за ръка с куриерската фирма. Т.е. делят някакви проценти. Склонна съм да го вярвам, защото на всички модели ботуши, които отворих от сайта пише 25.5 см на 40 номер. Това практически не е възможно, защото от модел до модел има разлика. Нооо, при тях всичко е еднакво. Нали се сещате, че не съм само аз потърпевшата. Всеки гледа размерите, посочени от тях. Ожилените са стотици. Close
С цялата си наглост служителката, с която разговарях, когато си пратих банковата сметка ми вика:"Ще Ви удържим 5 лв. за доставка".  
Наистина ще се обърна към КЗП. Чакам само да видя сумата по сметката си. Евентуално, ако е по-малко от очакваното, да го пиша поне в една жалба.
Виж целия пост
# 3
В сайта им пише, че връщат парите след макс 10 дни. Припомни им собствените им условия, ако са ги забравили.

А колко см беше стелката на тези, които ти пратиха?

Аз тези дни се ядосвах с онлайн магазина на Tendenz. На 23.09. поръчах и платих онлайн, чак на 08.10. ми преведоха обратно парите, защото нямали наличност. Ами като нямате - връщайте парите, не ги дръжте 2 седмици Crazy
Междувременно на 29.09. и 01.10. получавах мейл - Промяна на статуса - пътува, затова не се обаждах да си търся сумата  Crazy
Виж целия пост
# 4
Не се сърди, човече, не измерих стелката, защото ги върнах още на място, както ги получих. По мое мнение беше поне 27-27,5см. Имаше един пръст и половина разстояние. Огромниии ooooh!
Сега им пратих имейл с общите условия. Да им напомня, че срока е 10 дни, не 14 работни, както отбеляза въпросната служителка -Роси.
Виж целия пост
# 5
По закон, ел. магазини са длъжни да напишат следната информация на сайта си:
Цитат
Чл. 4. (1) Доставчикът на услуги на информационното общество е длъжен да предоставя безпрепятствен, пряк и постоянен достъп на получателите на услугите и на компетентните органи до следната информация:
1. името или наименованието си;
2. постоянния си адрес или седалището и адреса си на управление;
3. адреса, на който упражнява дейността си, ако е различен от адреса по т. 2;
4. данни за кореспонденция, включително телефон и адрес на електронна поща, за осъществяване на пряка и навременна връзка с него;
5. данни за вписване в търговски или друг публичен регистър;
6. информация за органа, осъществяващ контрол върху дейността му, когато тази дейност подлежи на уведомителен, регистрационен или лицензионен режим;
7. когато осъществява регулирана професия - информация за камарата, професионалния съюз или организацията, в която доставчикът членува или е регистриран, професионалното звание и държавата, в която то е предоставено, както и препратка към приложимите разпоредби относно правото на упражняване на занаята или професията и указания за достъпа до тях;
8. съответно указание, ако е регистриран по Закона за данък върху добавената стойност;
9. друга информация, предвидена в нормативен акт.
(2) Когато при предоставянето на услуги на информационното общество се посочват цени, те трябва да се обозначават по ясен и разбираем начин. Доставчикът на услуги е длъжен да указва дали цените включват данъци, такси и разноски, които формират крайната цена.
http://www.lex.bg/bg/laws/ldoc/2135530547

Не бих рискувала с магазин, който толкова очевидно и нагло нарушава закона. Определено КЗП трябва да се включи.
Виж целия пост
# 6
Абсолютно всичко им копирах и им го пратих на имейл. Такава наглост не вярвах, че ще срещна от онлайн магазин. Crazy
Много се надявам да четат БГ-Мамма Mr. Green
Виж целия пост
# 7
Добре, че всеки ден преглеждам форума тук и по специално този раздел. Точно вчера ми попадна реклама на въпросния KALAPOD. Разгледах сайта им и си набелязах няколко модела, като мислех утре да ги поръчам. Сега определено ще се откажа, нося 37-38 размер и като гледам няма шанс да улуча размера. За обувки най-добре си е в магазина на място да се пробва.
Виж целия пост
# 8
Аз пък чудейки се какво е това им отворих сайта.
Обувки дамски не виждам, на всички категории ми излиза, че няма намерени продукти... виж чадъри, портмонета има...Wink

Кристал - дано си получиш парите.
Виж целия пост
# 9
Да, сега и аз отворих сайта и няма нищо в категориите които преглеждах вчера, нито моделите които бях харесала.
Виж целия пост
# 10
Вчера звъннах на телефона, които е даден в сайта на КЗП в Русе и говорих с инспектор. В Русе звънях, тъй като от там ми бе пратката. Човека обстойно ми обясни, че съм си в пълното право да пусна жалба и те от там нататък ще им дирят дирите. Дори да е в Румъния.

Пуснах жалба току-що. Ще Ви държа в течение.
Излизат ли ви цени в сайта на Калапод? На мен, не!
Виж целия пост
# 11
 Laughing  Да не би да искаш пак да си поръчаш?! Държа да ни държиш в течение по въпроса за КЗП. Интересно ще ми бъде какъв отговор ще получиш от тях. Успех!
Виж целия пост
# 12
Добро утро!
Искам да Ви съобщя, че от КАЛАПОД вчера в късния следобед са ми възстановили сумата + парите за доставката. Laughing А, уж превеждали пари само във вторник... Опасявам се, че нямат практиката да връщат пари, ама при мен врявата беше голяма и те склониха hahaha
Аз, обаче жалбата от КЗП няма да я оттегля! Мошеници са и нека си понесат санкциите. Mr. Green
Виж целия пост
# 13
Дами вие на какъв номер се обаждате,че обявения в сайта е не активен.От 8 дена ходя по мъките с тези измамници.Дайте ми активен номер
Виж целия пост
# 14
02 4486337
Успех в начинанието. Изпилих много нерви покрай тях и се надявам масово потребителите в Бг-мамма да видят тази тема.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия