Не поръчвайте от KALAPOD

  • 36 582
  • 39
# 30
Ще пробвам! Щом са нагли и аз ще бъда нагла!
Виж целия пост
# 31
Ще пробвам! Щом са нагли и аз ще бъда нагла!

Само това е начина. Успех! Simple Smile
Виж целия пост
# 32
Тия от калапод верно са много нагли. Днес след съобщения във фб, имейли и накрая разговор се разбрахме УЖ. Те дефект не виждали на снимките, но не можели да ми откажат рекламация и ще им ги пратя. След разглеждане от тяхна страна ако има дефект ще ми върнат парите, ако няма дефект ще ми върнат 5лв по-малко заради транспорта. Та питам ви сега вас виждате ли разлика в подметките на едната снимка е дясна маратонка на другата лява


Виж целия пост
# 33
На мен ми възстановиха и транспортните разходи от 5 лева, но аз им казах, че ще се разходя до Румъния и хем разходка ще си направя, хем ще се срещнем лично, за да ми върнат парите. Joy Явно съм била доста внушителна Sunglasses
Виж целия пост
# 34
А доставката в двете посоки ли връщат?
Виж целия пост
# 35
Аз пък съм доволна от сайта- поръчвала съм и всичко е било точно. Нося 38 номер и винаги са си отговаряли на този размер. Peace
И аз съм доволна. Поръчвала съм няколко пъти и всичко беше наред. Беше обаче преди около 2 години. Не знам в момента как са нещата.
Виж целия пост
# 36
А не може ли да се поръча и пратката да дойде в някой офис на еконт и там като отидеш да ги пробваш да платиш.
Виж целия пост
# 37
А не може ли да се поръча и пратката да дойде в някой офис на еконт и там като отидеш да ги пробваш да платиш.


Не може!
Масово сайтовете за обувки не позволяват да се мерят преди да се заплатят.
Виж целия пост
# 38
Поръчвала съм си няколко пъти от този сайт ( 2 пъти миналата година и веднъж тази ). Веднъж боти, маратонки и сандали, и трите пъти останах доволна. Доста време си издържаха, размерите си отговарят, всичко беше добре.  Дори мислех сега отново да си поръчам обувки. И аз съм на мнението, че щом нещо не е както трябва, човек не трябва да си мълчи. Дано са си научили урока.
Виж целия пост
# 39
И аз имам проблем с този сайт. Поръчах си 3 чифта обувки, но двата не са ми удобни, искам да ги върна, и  днес разговарях с някакъв Йордан, изключително изнервен и нелюбезен, дори прекъсна разговора - изключителна арогантност прояви, защото  каза че трябва да изпратя номер на банкова сметка, за да ми пратели парите, а аз му казах, че според Закона за защита на потребителите, чл.54 търговецът трябва да ми върне парите по начина по който купувача ги е пратил, т.е. с наложен платеж в моя случай. Щял да прати някакъв куриер от рапидо, който да ги вземе, но не се знае кога. Аз често  пазарувам по интернет и когато ми се е налагало да върна стоката не съм имала проблем да ми върнат парите с наложен платеж
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия