Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7

  • 142 442
  • 860
# 705
Обикновено pls е съкращение на please...
Виж целия пост
# 706
Изтекъл ми е срока за диспут?Какво мога да направя?
Колко време е минало от изтичането на защитата ? До 15 дена след изтичането на защитата можете да отворите диспут . Успех
Виж целия пост
# 707
LAOJQ0000230784YQ моля за помощ утре изтича времето
Виж целия пост
# 708
LAOJQ0000230784YQ моля за помощ утре изтича времето
https://t.17track.net/bg#nums=LAOJQ0000230784YQ
2018-06-04 14:52 LAO, Laos, The item has been processed in the country of destination
До сега трябваше да са го донесли. Ходили ли сте скоро в пощата?
Няма ли нищо следва диспут пратката е в транзит защитата изтича.
Може да се направите на учтив(а) и да искате удължаване още 10 дена.
Няма никакво значение дали ще искате удължаване или ще правите диспут веднага.
След 30ти ден вероятността да получите пратката спада на 1/1000
Виж целия пост
# 709
Вчера ходих няма нищо в пощата. Да прикачвам ли снимката към диспута. Какво да пиша. За първе път ми се случва.
Виж целия пост
# 710
Вчера ходих няма нищо в пощата. Да прикачвам ли снимката към диспута. Какво да пиша. За първе път ми се случва.
https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1021838561295258
Виж целия пост
# 711
netman71 БЛАГОДАРЯ
Виж целия пост
# 712
Идвам с два въпроса. На една от поръчките видях, че дните до закриване на поръчката изведнъж са станали на 1 ден и 3 часа. Нямам нищо получено. Поръчката е направена на 23.06. Трябва ли да изчакам да изтече този срок и да открия диспут или веднага да открия. Не мога да разбера защо срока изведнъж е намалял. По номера на поръчката не ми излиза да е в България. UC834856690CN
Имам и друга поръчка, на която търговеца смени веднага номера и първоначално ми излизаше, че е тръгнала за Белгия, но после ми дава, че поръчката е отменена. Това ми написа търговеца Sorry. the tracking number change into KWTFT8179015003YQ, please patient wait for a few days,
if you have any further question, please contact me. Thank you! Тук какво да направя?
Виж целия пост
# 713
По първия въпрос - ако не увеличите защитата за което мисля че е късно - трябва да пуснете диспут . По принцип до 15 дена след защитата може да се пусне диспут .
По втория въпрос - може да изчакате няколко дена както ви е писал продавача ако има време или до изтичане на защитата .
Виж целия пост
# 714
Идвам с два въпроса. На една от поръчките видях, че дните до закриване на поръчката изведнъж са станали на 1 ден и 3 часа. Нямам нищо получено. Поръчката е направена на 23.06. Трябва ли да изчакам да изтече този срок и да открия диспут или веднага да открия. Не мога да разбера защо срока изведнъж е намалял. По номера на поръчката не ми излиза да е в България. UC834856690CN
Имам и друга поръчка, на която търговеца смени веднага номера и първоначално ми излизаше, че е тръгнала за Белгия, но после ми дава, че поръчката е отменена. Това ми написа търговеца Sorry. the tracking number change into KWTFT8179015003YQ, please patient wait for a few days,
if you have any further question, please contact me. Thank you! Тук какво да направя?
UC834856690CN - диспут пробвате 10 дена преди да изтече защитата. Когато даде съобщение за грешка на следващият ден след изтичане на защитата. Причина - пратката е втранзит срока изтича.
KWTFT8179015003YQ - Искане за доказателства снимка на пакета или разписка от подаването. На английски "postal receipt/postal invoice for the parcel or photo of the parcel with CN22 on it" диспут щом не покаже истински доказателсва. Причина за диспут - пратката доставена на грешен адрес. Да доказва на али, че я е пратил на правилния адрес. Некоректни доказателства са снимка само на митническата декларация (CN22) без пакета, снимка на някакви данни от сайт вместо хартиена разписка с мокър печат.

Понеже на мен не ми пука за тарикати този с Белгия го отсвирвам веднага, но пробвайте с добро. Само да не се опита да ви пробута друг проследяващ номер. Даде ли ви друг номер направо диспут и прилагате допълнително снимка с откъса от разговора където ви дава номер различен от този в поръчката. Да доказва на али кой е истинският номер. За 2 различни номера (особенно ако няма документи и за двата) али налагат допълнителна глоба на търговеца свен, че на вас ще върне парите.
Виж целия пост
# 715
Здравейте,темата е за проследяване ,но не знам в коя тема да пиша;някой имал ли е подобен проблем:
  Обувки от Китай,които миришат-някой знае ли с какво се маха тази миризма?
Виж целия пост
# 716
Здравейте,темата е за проследяване ,но не знам в коя тема да пиша;някой имал ли е подобен проблем:
  Обувки от Китай,които миришат-някой знае ли с какво се маха тази миризма?
Питайте тук https://www.facebook.com/groups/511898078925052/ или в някоя тема за обувки. Ще отмирисвате обувки не продавача. Simple Smile
Виж целия пост
# 717
Здравейте,темата е за проследяване ,но не знам в коя тема да пиша;някой имал ли е подобен проблем:
  Обувки от Китай,които миришат-някой знае ли с какво се маха тази миризма?
460.msg37077999#msg37077999 date=1532177056]
Здравейте,темата е за проследяване ,но не знам в коя тема да пиша;някой имал ли е подобен проблем:

  Обувки от Китай,които миришат-някой знае ли с какво се маха тази миризма?
Питайте тук https://www.facebook.com/groups/511898078925052/ или в някоя тема за обувки. Ще отмирисвате обувки не продавача. Simple Smile
[/quote]
  Миришат на нещо като химия или лепило,не на крака:)
Виж целия пост
# 718
 Миришат на нещо като химия или лепило,не на крака:)
Типично не знаем къде да го поискаме, но го искаме веднага. Ето тема за обувки
http://www.bg-mamma.com/?topic=1015984 не за миризливи ...
Виж целия пост
# 719
Здравейте!

Тази пратка - 959738813581 със SF express показва, че е в България от вече над 2 седмици, но в пощенския клон я няма, нито известие има.
Как мога да си я открия? Sad
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия