След подобен инцидент, телефонът губи гаранцията си и трябва да се намери сервиз за да се отстрани повредата.Е намерих въпросния.Да поясня, че телефона е с нано карта и няма как да се ползва картата на друг телефон, а ми трябваше за работа.Отидох и го дадох.Платих и се наложи да им напомням, за квитанция, с която да докажа плащането.Касова бележка не получих.Платих 224 лева и получих мърлява работа.Новото стъкло на пасва добре и има леки наранявания по краищата.При ваденето на старото е наранена рамката отстрани.На всичкото отгоре, там където е най зле в горния край беше залепена лепенка, която не се отстранява и остана тънък слой лепило, с цел да се прикрие лошата работа.Смятам да подам жалба в КЗП.Но това няма как да промени горчивия вкус, който остана след цялата история.Та пазете се да не попадате и вие при тези "майстори".