Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на фирми за обзавеждане, майстори-2

  • 37 896
  • 136
Тема 1
Виж целия пост
# 1
yess, благодарско за новата тема! Записвам се да следя.
Виж целия пост
# 2
Запис. Дано темата се пълни бавно  Whistling  newsm10
Виж целия пост
# 3
 Peace и аз тук
Виж целия пост
# 4
Цитат
Каква ти комисия за защита на потребителите ....
Дадохме един измамник на прокуратурата в Бургас.
Оказа се бивш затворник.
Ние му издирихме адрес и телефон и ги посочихме в жалбата до полицията, за да се ускори издирването му, защото освен 400 лв. капаро за които не получихме нито материали, нито труд у него остана и ключ от входната врата на кооперацията. След около година получихме потресаващ отговор от прокуратурата. Намерили го, говорили с него, той казал че е бил болен затова не е направил нищо и нямал намерение да ни измами, т.е. нямало данни че няма да свърши работата за която е взел пари затова няма основание за последващи действия и случаят е приключен. От тогава минаха още няколко години и миличкият още се кани да свърши работата. Бях бясна и исках да пиша вече срещу прокурорката която ни отговори по този начин, но моя мъж отказа да се занимава, защото не вярва в правосъдието и справедливостта и така останаха нещата.

Интересното е, че много хора не вярват в системата, защото самата система е пълна със същите лайняри както отсрещната страна. Единственото силно, което можем да направим е да наводним интернет с тях и да се надяваме да не изгори следващия.
Виж целия пост
# 5
Пиша, за да споделя разочарованието си от Стилодоорс (
http://www.stylo-doors.com
)  и да предпазия други хора от това да изпаднат в такава ситуация като нас - да трябва да стоят без врати. След като поръчахме врати от въпросната фирма и си платихме капаро 50% от сумата започнахме да чакаме да мине времето по договор, което беше 4-5 седмици. В края на 5та седмица решихме да се обадим, защото никой не се свързваше с нас, за да ни уведоми какво става. Казаха ни, че не знаят какво се случва и ще проверят и ще ни се обадя. Как така като имаш договор и той изтича ти не знаеш какво се случва, най - малкото можеше по - рано да ни кажат и да се извинят, че ще има забавяне, но не. След като обещаха да се обадят, отново не го направиха, а трябваше ние да ги търсим, за да ни кажат, че вратите нямало да пристигнат, а щели да дойдат след 10 дни. Ние се съгласихме да изчакаме и трябваше вратите да пристигнат на 10ти август (10 дни след изтичане на договора) и можели да ги монтират най - рано на 16ти, защото излизали отпуска. Уговорихме час за монтаж за 16ти, мъжът ми си пусна отпуска и чакахме да дойде време да сложат вратите и да може да се пренесем в новия апартамент. На 12ти получавих е-майл от тях, че вратите не били пристигнали и евентуално края на месеца щели да дойдат. Това вече беше прекалено нагло от тяхна страна. Не стига, че един път не си изпълниха договора, а Сега отново и то не ми казват конкретна дата, нищо. Отгоре на всичко не ни се обаждат, а ми пишат - можеше да не си следя всеки ден пощата, какво правим тогава. Аз се обадих на управителя, с когото успях да се свържа много трудно, защото няколко пъти първо ми затваряше и неговата реакция беше, че нищо не можел да направи, даже не се извини, изключително нелюбезен и нагъл. Можело да ни върнат капарото, но никаква компенсация не можели да ни предложат - или това или да чакаме още незнайно колко седмица, защото не ми дава никаква гаранция кога ще пристигнат вратите. Естествено решихме да си вземем парите и да поръчаме от друго място. ММ им се обади и се уговориха за днес за 9:00 часа да отиде да вземе парите. Снощи късно вечерта получавам е-майл да отидем между 10:00 и 10:30. Отново не се обаждат, пишат на мен и отлагат, а по договор мъжът ми е лице за контакт, аз единствено един път им писах след първото отлагане. ММ им се обади да ги пита каква е тази промяна, нали имаме уговорка, все пак той е на работа и отговорът от изключително грубата жена беше, че тогава можели. Днес когато взе парите даже не се извиниха, че не са си изпълнили уговорката и са ни загубили 2 месеца. Жената в офиса е изключително груба и заядлива и не знам защо си мислят, че по този начин могат да печелят клиенти. Не поръчайте от Стилодоорс, само ще си изгубите времето и ще си скъсате нервите. Такива фирми изобщо не трябва да съществуват. Записвам ги с чиста съвест в черния списък. Дано все пак намерим коректна фирма, която да ни сложи скоро интериорни врати.
Виж целия пост
# 6
Пак ще добавя мнение за фирма Формет Варна. Поръчахме си външна врата. Търсих отзиви, така и не намерих никакви, едва сега търсачката ми изкара мнение в номер 1 на тази тема. Ще добавя и моето. 23.06.2016 внесохме капаро, 60%, 600 лв. Едва на 4.07. взеха мерки след като упорито ги търсим. 25.07 отидохме да си купим патроните и звъннахме да питаме за размери, защото единия го искаме с топка от вътре. Връщането на обаждане беше история, чак продавачката на мауер се обади да пита за размерите. 6.08. внасяме още 220 лв защото ще идват да слагат вратата. Сложиха я. Отвън има петно, което мъжът ми не харесва. Бравата беше за смяна, случва се, ок. Размерът на патрона се оказа грешен. Мъжът ми ги върна от пътя да вземат размери и за касата, защото първия път стената не беше измазана, а сега без малко да забравят за касата.  Ходихме до мауер да сменим патрона. Днес е 16.08. Звъннах да питам какво става. Обещаха да ми върнат обаждане максимум до 30 мин. Използват понятията за време много произволно, потърсих ги след час. Никой не вдига. Звънят ми. Излезли в отпуск. Щели да ми звъннат следващата седмица да се разберем за ден и час. Ще поставят касата, ще поправят петното на място и ще слагат правилния патрон. Според мен това е непосилна за тях работа.  Не знам какво ще стане по-нататък, но общуването с тях е жива мъка. По техни приказки са най-големият български производител на врати и другите фирми били техни дистрибутори. Интериорните ни врати със сигурност няма да са техни!!
Виж целия пост
# 7
Съжалявам, че не сте видели по-рано мненията за ВРАТИТЕ НА ФОРМЕТ в предната тема. Изглежда продължават да работят по стария некъдърен начин и да се държат нагло.
Виж целия пост
# 8
В предишната тема имаше едно мнение за Баня стил - напълно го подкрепям! Телефоните в магазина им в Младост въобще не отговарят по което и да е време на деня или са заети. Абсолютно никаква справка не можеш да си напраиш, нито да питаш нещо елементарно. Като отидеш до там, чакаш около 30-40 мин. някой от консултантите да ти обърне внимание. Виждат те, че чакаш и те подминават, молейки да се разминете...  #2gunfire
Освен това, ни казаха (поне ни предупредиха де), че транспорта им изостава с 15 дни, т.е. ако искаме доставка до адрес, ще трябва да чакаме минимум 15 дни, за да насрочат дата  Tired
За капак, изборът им не е голям - в магазина на бул. Стамболийски се прескачаш с още 100 човека, за да видиш 2 изложени неща... в Младост е по-добре зареден.
Да кажа и все пак нещо положително, доволни сме ( Praynig ) от Еником - М и относно избора, и доставките, и прекрояването на една маса - стана така, както казаха, БЕЗ оскъпяване.... да не повярваш!
Скоро чакам врата да ми монтират, но нека да видим как ще се справят и ще кажа името на фирмата.

Виж целия пост
# 9
В предишната тема имаше едно мнение за Баня стил - напълно го подкрепям! Телефоните в магазина им в Младост въобще не отговарят по което и да е време на деня или са заети. Абсолютно никаква справка не можеш да си напраиш, нито да питаш нещо елементарно. Като отидеш до там, чакаш около 30-40 мин. някой от консултантите да ти обърне внимание. Виждат те, че чакаш и те подминават, молейки да се разминете...  #2gunfire
Освен това, ни казаха (поне ни предупредиха де), че транспорта им изостава с 15 дни, т.е. ако искаме доставка до адрес, ще трябва да чакаме минимум 15 дни, за да насрочат дата  Tired
За капак, изборът им не е голям - в магазина на бул. Стамболийски се прескачаш с още 100 човека, за да видиш 2 изложени неща... в Младост е по-добре зареден.
Да кажа и все пак нещо положително, доволни сме ( Praynig ) от Еником - М и относно избора, и доставките, и прекрояването на една маса - стана така, както казаха, БЕЗ оскъпяване.... да не повярваш!
Скоро чакам врата да ми монтират, но нека да видим как ще се справят и ще кажа името на фирмата.
Магазинът на Баня стил на бул. "България" (по диагонал на Билла) - много любезни, отзивчиви, търпеливи. Онзи ден бях там. Присъствах на сцена, при която продавачката се скара жестоко с колегите си от склада, само и само за да подмени на клиента някаква мивка с дефект. Поръчах онлайн плочки и още на следващия ден ми се обадиха с потвърждение и дата за доставка следващата седмица. Онлайн е по-бързо! Иначе в магазина ми предложиха дата чак за 1 сепетмври.
Виж целия пост
# 10
iv6, благодаря ти! Следващият път ще знам къде да отидем.
Сега обаче вече е късно - поръчахме ги (не он лайн, по неясни причини) и ще си ги взимаме ние...  Confused
Виж целия пост
# 11
iv6, благодаря ти! Следващият път ще знам къде да отидем.
Сега обаче вече е късно - поръчахме ги (не он лайн, по неясни причини) и ще си ги взимаме ние...  Confused
Боже, не е късно - поискайте. При заявка над 200 лв. ги докарват безплатно франко врата.
Виж целия пост
# 12
Никога повече "Мебели Виденов"!!! Платен диван на 02.08.2016 г., срок на доставка от 3 до 10 дни. Ха познайте - още го чакам и след като пуснах жалба в КЗП, най-вероятно ще го получа към края на месеца.
Виж целия пост
# 13
Съжалявам, че не сте видели по-рано мненията за ВРАТИТЕ НА ФОРМЕТ в предната тема. Изглежда продължават да работят по стария некъдърен начин и да се държат нагло.

Много рових в нета за мнение, но гугъл, които изкарва какво ли не, този път за ФОРМЕТ МНЕНИЯ и какви ли не комбинации не намери нищо. Дамата в магазина е "внимателна и обяснителна" точно колкото да направи впечатление и да метне в схемата някой нов клиент. Когато взема парите изобщо не предупреждава, че няма свободни монтажници, а сетне два месеца с това се оправдават. Когато звънях в магазина да питам кога ще дойдат за размерите ми обеща, че веднага ще говори с майстор. Нищо такова!! Мъжът ми е търсил по-късно телефони на майстори да говори лично с тях. Колко пък толкова са ги заели. Имали постоянни клиенти... Глупости!!  #2gunfire Не вярвам някой да си причини доброволно такъв кошмар втори път. НИКОГА ПОВЕЧЕ ВРАТА ОТ ФОРМЕТ ВАРНА! Тези в магазина, тези които правят вратата и тези, които вземат размери и монтират изобщо не комуникират ефективно помежду си, работата им е дефектна, сроковете им са невъзможни. Не бях попадала на толкова безхаберна и безотговорна фирма някога изобщо и не бях търсила черен списък като този, но благодарение на ФОРМЕТ вече съм наясно. Правим основен ремонт, а те превръщат смяната на една врата в мисия на живота ни. Толкова абсурдни ситуации и толкова авторитетно казани лъжи никога и никъде не са били.
Виж целия пост
# 14
iv6, благодаря ти! Следващият път ще знам къде да отидем.
Сега обаче вече е късно - поръчахме ги (не он лайн, по неясни причини) и ще си ги взимаме ние...  Confused
Боже, не е късно - поискайте. При заявка над 200 лв. ги докарват безплатно франко врата.

Добре де, аз друго се питам... защо това не го казват на клиентите си, когато са в магазина?! Нали са продавач-КОНСУЛТАНТ: да ти каже как и какво може да стане и какво не, какви са сроковете при различните случаи. Защо трябва човек да се рови във форуми, да пита, да чете... нали се борят за клиенти, бе да му се невиди? Нали си плащаме, не ни правят услуга....
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия