Ядове с Мтел

  • 41 053
  • 141
# 60
Обаждат се, просто като донесе куриерът договора, трябва много внимателно да се прочете и, доколкото си спомням, подписваш един екземпляр, куриерът настоява и без него не дава пратката, понеже бърза, е доста съмнително, аз дори реагирах, че така никой не подписвва договор, без да го е прочел. Оказа се, че има срок, не помня колко дни, в които можеш да откажеш или да приемеш договора. Така че има време да се прочете и проучи добре. ММ така подписва преди време. Все пак проучи, може да има промени. Peace
Виж целия пост
# 61
да, така ми казаха, куриерът ще донесе договора и трябва да подпиша, а после имало 2-седмичен срок, в който мога да го прекратя, а тези 9.90 трябвало да отида в офис на мтел да платя.... мев повече ме притеснява този телефон.... да не вземат после някакви такси и за него да ми сложат...
не знам защо трябва да е толкова сложно... могат да се обадят с предложение и да кажат да отида в техен офис, където внимателно да прочета и подпиша договора, що трябва куриери и т.н...
Виж целия пост
# 62
Отивам днес да купя прима карта, от тези със 100 минути, обаче служителят се мота, пробва няколко и накрая ми носи една. Аз обаче забелязах, че е от стандартните без минути, чак като я сложих в телефона. Веднага се върнах в магазина (не бяха минали и 10 мин.) Започнаха да ми предлагат да си купувам допълнителни пакети, като ги питах няма ли начин да ми активират минутите без да доплащам, пак извадиха ценоразписи и ми казват "не забелязахте ли". Как да забележа с тези номера да ми мотаят сума ти карти, докато не ми свърши обедната почивка.  #Cussing out

Решила съм да прехвърля картата на Теленор или Виваком. Не знам обаче дали има смисъл да се оплача някъде.

Edit: На всичкото отгоре сега забелязах, че в примата са останали 0 лв, при условие че съм провела само един разговор от 0:27 сек, а и интернет не съм ползвала. Да не би да е, защото ми е включено Mobile Data. С предишната карта нямах този проблем.
Виж целия пост
# 63
Подобна история имах и аз и плащах за нещо, което не исках, затова сядам и чета, ако ще след мен да има 100 човека опашка.
Виж целия пост
# 64
Edit: На всичкото отгоре сега забелязах, че в примата са останали 0 лв, при условие че съм провела само един разговор от 0:27 сек, а и интернет не съм ползвала. Да не би да е, защото ми е включено Mobile Data. С предишната карта нямах този проблем.
Да, заради включения интернет кредита се е изчерпал.
Междудругото при Теленор важат условията спрямо това кога е активирана СИМ картата(вкарана в телефона и набран един номер), а не какво пише на картонената​кутия. Например продадат ти предплатен пакет от изтекла промоция, тогава важат новите условия, а не обявените​ на пакета​. Сегашните условия са до 30.09.2017г. като се менят през няколко месеца и важат за всички!
Виж целия пост
# 65
Аз уж внимавам, ама този път... Embarassed
Май ще се прехвърля на Теленор, гледам че имат някаква промоция с национални минути. Не ми е до 6-те лева, но мразя селски номера. Наскоро пътувах и ми казаха, че не можело да купя роуминг пакет на прима стандарт. Ами сега пак ми продадоха прима стандарт.
Виж целия пост
# 66
Аз уж внимавам, ама този път... Embarassed
Май ще се прехвърля на Теленор, гледам че имат някаква промоция с национални минути. Не ми е до 6-те лева, но мразя селски номера. Наскоро пътувах и ми казаха, че не можело да купя роуминг пакет на прима стандарт. Ами сега пак ми продадоха прима стандарт.
Надявам се знаеш, че при всяко презареждане ти се приспада такса, но ти дават "бонуси". Виж добре условията, за да няма изненади.
Виж целия пост
# 67
Надявам се знаеш, че при всяко презареждане ти се приспада такса, но ти дават "бонуси". Виж добре условията, за да няма изненади.
Да, знам. И този път ще внимавам повече  Simple Smile
Виж целия пост
# 68
Отново са ни пратили напомняне, че трябва до 01.07.17г. да се откажем от спортните канали. Колко пъти вече? Утре пак ще се ходи в офис.
Скрит текст:
И тази с-ма с номерата изобщо не сработва в някои клонове.
Виж целия пост
# 69
 А проблем с обхвата имали  ли сте? На мен постоянно ми изчезва обхвата и то по време на разговор, баш на центъра на града.....  #Crazy
Виж целия пост
# 70
   Да се оплача от Мтел. Редовно ме тормозят по телефона, за да ми предлагат оферти. Като откажа офертата и започват да ми задават въпроси защо и какво ме притеснява. Като кажа окончателен отговор, че не ме интересуват за момента офертите, предлагани от Мтел, и ако проява интерес, ще отида до техен магазин и ще разпитам за оферти. Отсреща затварят телефона без да ми кажат приятен ден.
Виж целия пост
# 71
Аз вече се замислям за предсрочно прекратяване, защото ми писна. Спомням си, че имаше някакви промени. Намерих текст, според който дължиш 3 месечни такси, а не таксите до края на договора.

https://pravatami.bg/blog/predsrochno-prekratqvane-na-dogovor-s-mobilen-operator
Виж целия пост
# 72
Аз вече се замислям за предсрочно прекратяване, защото ми писна.

https://pravatami.bg/blog/predsrochno-prekratqvane-na-dogovor-s-mobilen-operator

   И аз не желая вече да съм към Мтел. Нищо ново не предлагат. Искат само да прецакат потребителите си.
Виж целия пост
# 73
а не таксите до края на договора.

Неустойките се изчисляват върху пълната месечна такса на договора. Освен това дължиш и пълните месечни такси за периода на използване.
Виж целия пост
# 74
а не таксите до края на договора.

Неустойките се изчисляват върху пълната месечна такса на договора. Освен това дължиш и пълните месечни такси за периода на използване.
Да. Това го знам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия