Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 121 822
  • 808
# 255
Мен ме издразниха онзи ден - харесвам си една чанта, 190 лв., слагам я в уиш листа. На следващия ден получавам мейл, че е ограничено количество, отварям в сайта - пише последна една бройка на цена 260 лв. Да си я държат, нещастници.
Виж целия пост
# 256
Аз не пазарувам от там много често, но ми направи впечатление, че цените постоянно варират нагоре надолу и все различни цени. И по специално една рокля на черен петък 28, след това на 90, после на 65. Много странно вариране на цените!
Виж целия пост
# 257
Да, цените варират хаотично и трябва да се следят, иначе има опасност да се купи нещо на далеч по- неизгодна цена, отколкото дори и в официалния сайт на артикула. Понякога имам чувството, че група деца в предучилищна възраст играят игра за разместване на цифрички, толкова са ми нелогични промените, или поне на мен така ми се струва.
Виж целия пост
# 258
На мен ми коригираха цената в поръчката - писах преди време, че артикулът е намален, а добавен в кошницата е със завишена цена.
Обаче поръчах блузки номер 92, а получих 86.
Някой знае ли колко ще струва връщане на продукти, които са платени с наложен платеж?
Виж целия пост
# 259
Би трябвало да не струва нищо, връщането вече е за тяхна сметка.
Просто ще почакаш две седмици докато ти възстановят парите.
Виж целия пост
# 260
Мислех, че за банковия превод ще трябва да платя.
А мога ли да върна дреха без етикет?
Виж целия пост
# 261
Мисля, че не може без етикет. Имат отдел, който преглежда върнатите неща и след това се преценя дали сумата да се възстанови.  Peace
Виж целия пост
# 262
Много ме издразниха... Написали са, че доставят с три куриерски фирми, което аз лично го разбирам, че имам избор с коя да ми бъдат доставени дрехите, както е в останалите сайтове, от които пазарувам. Посочих офис на Еконт, получих в офис на Рапидо, който ми е далечен и супер неудобен като локация.
Виж целия пост
# 263
Същата работа и при мен..
Виж целия пост
# 264
Много ме издразниха... Написали са, че доставят с три куриерски фирми, което аз лично го разбирам, че имам избор с коя да ми бъдат доставени дрехите, както е в останалите сайтове, от които пазарувам. Посочих офис на Еконт, получих в офис на Рапидо, който ми е далечен и супер неудобен като локация.

И аз се изненадах неприятно от този факт.Предната поръчка получих в  Еконт,а тези двете ,който са в два съседни дни едната в Еконт за другата ми се обадиха Рапидо и някакъв офис,който  дори не знам къде се намира да не говорим,че е в другия край на града.Няма никаква логика  в офисите,който изпращат.Хващат пратките и ги запращат където им дойде,а от офисите звънят да си ги търсим и да обикаляме на пред и на зад да ги събираме.Възмутена съм!
Виж целия пост
# 265
Някой дали е поръчвал дънки Fornarina от FD? Дали са умалени?
Ще съм благодарна, ако някой сподели.
Виж целия пост
# 266
При мен отговаряха. Но качеството не беше добро. Крачолът беше крив/извъртян леко шевът/ и се скъсаха много бързо
Виж целия пост
# 267

kaly*, благодаря!
Аз поръчах 29 номер, но първоначално не ми регистрира поръчката. После поръчах 28 номер. След 30 минути се появи и първата поръчка с по-големия размер и я отказах. Вечерта реших, че по-добре да са ми големи дънките, отколкото малки и отказах 28 номер и пак поръчах 29.
Обикновено се ориентирам по мерките на манекенката за кой номер съм, но точно на най-кльощавата не ги пише, пък точно нея са обули с модела, който поръчах.
Виж целия пост
# 268
Много ме издразниха... Написали са, че доставят с три куриерски фирми, което аз лично го разбирам, че имам избор с коя да ми бъдат доставени дрехите, както е в останалите сайтове, от които пазарувам. Посочих офис на Еконт, получих в офис на Рапидо, който ми е далечен и супер неудобен като локация.
Те Рапидо май имат два офиса за цяла София. Аз бих писала по случая на Фешън дейс. Трябвало е да се съобразят с желанието ви, иначе по-добре доставка до адрес.
Виж целия пост
# 269
Ако не сте обърнали внимание, пратките вече са с опция преглед. Онзи ден получих две пратки и куриера ми каза да ги проверя. Изненадаха ме приятно. И понеже пратките бяха две отделни с по един продукт, върнах едната с портфейл, който нямаше добър търговски вид (или не  е съхраняван добре или е връщан поне няколко пъти) етикетите си личеше, че не са поставяни за първи път. Върнах пратката (не се заплаща връщането) и си спестих две седмици чакане за банков превод и куриерска такса за връщане. Другата поръчка беше дамска чанта Guess тя бе перфектна Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия