Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 121 844
  • 808
# 165
Моите кецове на CK бяха големи. Наложи се да ги върна.
Новите им правила ме вбесяват. Вече работят с 3 куриера и кой ще ти се падне било на късмет. На мен ми се паднаха Рапидо..супер грубо отношение към клиента. Не пратиха и смс или имейл кога точно да чакам пратката. После за връщането се разбрахме да го направя от офис на Еконт, но трябваше да кажа точно в кой офис и да се случи до 2 дни.
Писах имейл до ФД за кофти избора за работа с Рапидо, но не ме удостоиха с отговор.
Сега си чакам парите. Пратиха смс, че потвърждават връщането на обувките. Не съм доволна. Бавна и мудна работа
Виж целия пост
# 166
От три куриерски фирми, с които към момента работят само Еконт става. Европът и Рапидо нямат удобни офиси и въобще развита офисна мрежа, а получаването на адрес е проблем за мен, тъй като не винаги мога да гарантирам, че ще съм на адреса. Тотално ме отказват мен, още повече, че в магазините на съответните марки, които ме интересуват, има вече по-изгодни цени от техните.

Имам предположение защо направиха тези промени, но не знам дали няма да им струват доста голям отлив на клиенти.
Причината според мен е, че много клиенти поръчват до офис с наложен платеж и се възползват от възможността да задържат поръчката максимално (до 2 седмици). Така им се задържат стоки и съответно пари на ФД, които не е сигурно, че ще си получат в крайна сметка. Аз също съм задържала поръчки в офиса за повече дни, ако съм извън града или нещо не успявам да отида, но винаги съм си вземала поръчките. Но служителите в офиса, който ползвам, ми се оплакаха, че много хора не си вземат поръчките изобщо. Явно ФД искат да прекратят тази практика.
Виж целия пост
# 167
Vrabcho, има решение и на този проблем, който си описала. В много сайтове ако не си вземеш поръчката, следващата не можа да е с наложен платеж, а единствено чрез плащане с карта. Така ако не си вземеш поръчката, после ти връщат парите като ти приспадат разходите за изпращане с куриер.
Новите правила на FD мен вече тотално ме отказаха. Да не говорим, че вчера им изтече срока /14 дневния/ да ми възстановят парите по върнат продукт, но до момента ни вест, ни кост.
Сега ще им пиша и ще видя дали и какво ще ми отговорят. Ако не утре съм в Комисията за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 168
Моят срок изтича в петък. За момента нямам превод.
Тотална бъркотия са новите им правила и им бях писала съобщение по този повод, но никой не ме отрази.
Виж целия пост
# 169
Vrabcho, има решение и на този проблем, който си описала. В много сайтове ако не си вземеш поръчката, следващата не можа да е с наложен платеж, а единствено чрез плащане с карта. Така ако не си вземеш поръчката, после ти връщат парите като ти приспадат разходите за изпращане с куриер.
Новите правила на FD мен вече тотално ме отказаха. Да не говорим, че вчера им изтече срока /14 дневния/ да ми възстановят парите по върнат продукт, но до момента ни вест, ни кост.
Сега ще им пиша и ще видя дали и какво ще ми отговорят. Ако не утре съм в Комисията за защита на потребителите.

И моят срок изтече.Писах им вече 3-ти ден чакам отговор или пари.Утре ще опитам да се свържа с тях,но последния път чаках 5 минути на цифр.им тел и никой не вдигна.Така,че и аз съм решила последен шанс и ако не жалба към  Комисията за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 170
Vrabcho, има решение и на този проблем, който си описала. В много сайтове ако не си вземеш поръчката, следващата не можа да е с наложен платеж, а единствено чрез плащане с карта. Така ако не си вземеш поръчката, после ти връщат парите като ти приспадат разходите за изпращане с куриер.

Абсолютно си права.  Peace

И на мен ми забавиха парите след срока последния път. Аз не им звъня, пиша им мейл, заплашвам с жалба до КЗП и веднага реагират. Хич не ги жалете, особено след като ги купиха Емаг услугите и ценовата им политика доста понижиха качеството си.
Виж целия пост
# 171
Писах имейл още в сряда. Заплаших ги с КЗП и нищо 😂 ни пари, ни отговор
Днес звънях и след 6тия път ми вдигнаха. Парите ми били възстановени уж още на 12.07. Да, ама не. Пари в сметката няма. Измиха си ръцете с банката. Звъннах и там..пари няма. Звъннах пак на ФД и не знаели защо така, щели да предадат на колегите. .аз да стоя и да чакам евентуално някъде някакъв отговор.
Много некоректно! Мноооого Angry
Виж целия пост
# 172
Писах имейл още в сряда. Заплаших ги с КЗП и нищо 😂 ни пари, ни отговор
Днес звънях и след 6тия път ми вдигнаха. Парите ми били възстановени уж още на 12.07. Да, ама не. Пари в сметката няма. Измиха си ръцете с банката. Звъннах и там..пари няма. Звъннах пак на ФД и не знаели защо така, щели да предадат на колегите. .аз да стоя и да чакам евентуално някъде някакъв отговор.
Много некоректно! Мноооого Angry

Здравейте !

А преди това имаше ли  мейл , че връщането е обработено и ще върнат парите ?

Защото аз нямам никакъв мейл . Срокът изтече вече , не отговарят нито на имейли , нито по телефона 😡
Виж целия пост
# 173
Имаше смс. На имейл не отговарят.
По телефона пък никаква не я свършиха.
Виж целия пост
# 174
Аз също им пуснах e-mail, но до момента нямам отговор. Чудя се дали изобщо да се занимавам с Комисията за защита на потребителите.
В понеделник със сигурност ще им пусна в Софийски районен съд заявление по чл.410 от ГПК и то срещу старата фирма, тъй като тя продължава да съществува /справка в търговския регистър/ и аз с нея имам договорни отношения  /поръчката ми е преди 01.07.2017 г., макар връщането да е след това/.
Така, като се правят на много отворени и дори не си правят труда да върнат e-mail с извинение за забавянето, нека платят още 325.00 лв. разноски по делото, за да знам поне защо хабя нерви и време да се занимавам с тях.
Вчера бях на път да си поръчам една блуза от FD, но слава Богу се възпрях. Ще взема да си изтрия профила, че да не се изкушавам.
Виж целия пост
# 175
Всъщност съм на мнение,че няма лошо да се обърнем и към КЗП.
Аз успях все пак да говоря вчера с тях по телефона след изключително дълго изчакване.Една дама много любезно ми отговори:ми да поръчката ви е върната и е при нас,ами да съгласна съм,че парите ви не са възстановени,но на въпросът ми кога ще бъдат възстановени-отговори кратко ще предам на колегите.Опитах се да и обесня,че не я плаша,но търпението ми се е изчерпало и ще изчакам още ден и ще пусна жалба към КЗП ,а тя си ми отговори,че е мое право.Е днес продължавам да нямам пари в сметката ми вече проверих 5 път да живее он лайн банкирането и взех,че си спазих обещанието и пуснах жалба!
Виж целия пост
# 176
Всъщност съм на мнение,че няма лошо да се обърнем и към КЗП.

Естествено!  bouquet
Най-малкото, реакцията на КЗП по жалби ще е по-бърза от тази на съда. Иначе стартирането на заповедно производство е адекватно в случая, но все пак това са си допълнителни разходи.

Леле, аз не съм поръчвала, нито връщала при новите условия, но то е станало страшно  ooooh!. Като ви чета, ФД са станали полукриминални, с тази липса на обратна връзка и невърнати пари.
И каква е тази нова фирма, имат преструктуриране ли? - видях, българското дружество е заличено явно и оперират само от Румъния.
Виж целия пост
# 177
Привет отново от мен,
Сега се сетих да попитам има ли изобщо някой с върнати пари след 01.07.2017 г. Нека да пише ако има такъв щастливец дали и колко му е закъснял превода. Не че и при нас „ужилените” ще е така, но все пак е някакъв ориентир.
Виж целия пост
# 178
Леле, хора, направо ме стреснахте.. Поръчвала съм само веднъж от сайта, но сега съм си харесала една чанта и един часовник, а вие направо ме отказвате да поръчвам ;д. Може ли да кажете защо връщате артикулите - не са с качеството, което трябва ли? Защото ако е така наистина ще се откажа да поръчвам...
Виж целия пост
# 179
Те тия от ФД са царе на издънките. В старата тема се спукваха до ги оплюват и аз включително /пак заради борбата за връщане на пари от един развален часовник/. Едно момиче пък даже беше качило снимки на едни ботуши, които си поръчала. Изпратили й НОСЕНИ ботуши. Подметките бяха мръсни и износени.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия