Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 121 848
  • 808
# 240
При мен възникна друг въпрос , понеже покупката ми е за подарък , 30 дневният срок от дата на поръчка ли е или от дата на получаване?
Виж целия пост
# 241
При мен възникна друг въпрос , понеже покупката ми е за подарък , 30 дневният срок от дата на поръчка ли е или от дата на получаване?
От датата на получаване. Ако питаш за връщането де ☺
Аз прекратих поръчките към тях, след последните 2 проблемни поръчки и връщания на пари. Върха на сладоледа беше как чаках около месец да ми доставят очила и накрая се оказа, че ги нямали налични 😂
Виж целия пост
# 242
Не съм поръчвала , откакто смениха правилата , преди бях доволна. Поръчката е подарък за ММ за Коледа , така че не ми е спешна. А и това ,че връщането е 30 дни от получаването ме устройва перфектно , ако кифльото нещо не я хареса.
Прави ми впечатление обаче , че откакто са с нови условия, нещо "зареждането" на стоки им е много слабо. И Цените са им високи ,и промоциите им издишат.
Виж целия пост
# 243
На мен забавянията не ми пречат, пречи ми че искам да съм уведомена кога идват стоките, за да имам необходимите пари...предвид многото поръчки на всеки клиент, ние също сме натоварени...финансово...а не искам във всеки момент да разнасям пари за всичките ми поръчки от всички сайтове Simple Smile
Тъкмо влизам във форума да проверя има ли нещо писано по въпроса и се натъквам на вашите мнения. И моята поръчка е от 23 с последен срок 7 декември, но това не ме тревожи, детето ще тренира търпение, ноооо статуса е “доставка”, поръчката е до офис на Еконт и съм в неведение какво да правя. Да ходя да проверя или да чакам да ме уведомят с СМС, че е пристигнала!?
Виж целия пост
# 244
Не знам, на мен ми е първа поръчка от ФД, иначе куриерите тия дни са луднали, та може и при тях да има забавяне...
Статуса къде го гледаш?
Редактирам се, при мен пише статус Доставка, но смс нямам...
Виж целия пост
# 245
Значи има общо забавяне. Объркващ е този статус. Можеше да е изписано нещо друго, а в този случай човек се чуди как да процедира, но ще чакаме СМС- и, това е положението.
Аз съм поръчвала много пъти и винаги са си спазвали сроковете за доставка, така както са изписани, че даже и по- рано са пристигали пратките, но както вече писах самия статус ме озадачи, а не забавянето. Да го бяха написали “на път”, “обработва се”, “изпратена”, или каквото ще да е там смислено...
Виж целия пост
# 246
И аз му се чудих на този статус, даже гледах старите поръчки и те са на него.
Виж целия пост
# 247
Здравейте, а ботушите на Guess качествени ли са и отговарят ли на номерата?
Виж целия пост
# 248
Аз имам още по-чуден статус.
По-късната ми поръчка, която направих в петък пристигна днес в офиса на Еконт. Без СМС, без нищо, просто я проследих като пратка, че е дошла.

Първата ми поръчка обаче, в която имам два продукта е разделена: едното нещо е в статус "доставка" и номер товарителница от Рапидо.
Вторият продукт е със статус "недоставен" и след като им се обадих, разбрах, че минавал техническа проверка за дефекти. Според мен ще ми го откажат, но още не искат да си признаят. Много се ядосвам в такива моменти, защото се навивам, че искам едно нещо и като не дойде ми е много гадно. Отделно от това ме дразнят, че не доставят неща, които уж са им налични.
На някой случвало ли му се е да има поръчка с такъв статус "недоставена" и после да вземат и да я пратят?
Виж целия пост
# 249
Имала съм случай да ми разделят поръчка и всичко дойде. Част бързо , за другото ,едни обувки си почаках.
Къде виждате номер на пратка/товарителница в поръчката , аз имам само куриер Рапидо?
Виж целия пост
# 250
Нищо не виждам, получих само смс за очаквана доставка от 2 до 5 декември
Виж целия пост
# 251
При мен има движение: изписали са номер на товарителница и пратката ми е натоварена от Русе. Намира се на страницата при статуса, който продължава да е “доставка”. Горката пратка, през ум не и минава какво и се случва 🤣🤣🤣.
Виж целия пост
# 252
Имала съм случай да ми разделят поръчка и всичко дойде. Част бързо , за другото ,едни обувки си почаках.
Къде виждате номер на пратка/товарителница в поръчката , аз имам само куриер Рапидо?
Зависи дали гледаш от мобилното приложение или на компютър. Двата интерфейса са различни.
Ако си на компютъра точно под изображенията на продуктите е статуса и там може да пише само доставка и още да няма нищо, а може да има и номер на товарителница. Като кликнеш върху номера, излиза сайта на куриера с проследяването на пратката и се вижда точно къде е.

Ако проверяваш през телефона, статуса излиза не под, а точно над картинките на продуктите в поръчката и при мен изглежда така: AWB 25148796. И пак можеш да кликнеш върху него за справка.

При мен нещата са без промяна. Едната рокля чака Рапидо да я достави и като гледам, ще си почака, защото те в сайта са обявили забавяния от над 72 часа за доставките от ЧП. То по-калпави куриери от тях едва ли има в БГ. Другата рокля чака недоставена и ФД ми писаха, че ще дойде другата седмица.
Виж целия пост
# 253
Днес ми звъннаха от Рапидо, понеже съм дала служебния адрес, ще си получа нещата в Понеделник.
Виж целия пост
# 254
Здравейте влизам да споделя моя опит със сайта. За жалост той е негативен. Поръчах чанта на Ted Baker. Цените им са същите като от Англия,но реших,че няма да се занимавам с превозвачи. В момента,в който ги поръчах  имаха някакво намаление мисля си супер ще спестя пари. Днес пристигна, НО на самата чанта има лека драскотина не не е нещо фатално, НО все пак чисто нова чанта си поръчвам. Разочаровах се ако трябва да съм честна. Какво е това. Как да пазарувам повече от там. Споделям личното си мнение надявам се Вие да не сте имали такъв лош опит
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия