Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 121 630
  • 808
# 435
По съвет оттук, за който отново благодаря, аз писах съобщение към фейсбук страницата им. Приятно съм изненадана - отговориха ми почти веднага и супер любезно. Препоръчвам, като канал за комуникация.
Виж целия пост
# 436
Снощи пуснах поръчка и нямах мейл. Днес звъннах .Момичето вдигна след около минута.Обясни ми какво се е случило и оправи нещата.Бързо реагираха.
Колкото до пробването -то затова е онлайн-за останалото има реални магазини.
Но все пак не получих отговор как ще се процедира ако сте поръчали 5 артикула и искате да върнете един от тях.?Мерите и един не става -как ще стане плащането? Еконт ще търси кой е артикула и ще ви го сторнира?
Все пак трябва да искаме осъществими неща.
Виж целия пост
# 437
Едната опция е всеки артикул в отделна поръчка и да пристигне в отделно пакетче, така след преглед може да се върне само той. Те по принцип ги пращат в отделни пликове, но мисля, че изискването им е, ако нещо се откаже след преглед, да се върне цялата поръчка. Затова бих поръчвала всеки един артикул поотделно. Случвало ми се е да получа сгрешен номер обувки и да не реагирам веднага, защото не бях направила преглед още в Еконт. Така се наложи да го върна по стандартния начин.
И аз вече им пиша във фейсбук съобщения, ако имам нещо за връщане.
Виж целия пост
# 438
Е при 5 артикула това би значило 5 доставки ,ако са под цената за безплатна доставка
Виж целия пост
# 439
Е при 5 артикула това би значило 5 доставки ,ако са под цената за безплатна доставка
Не е така. Артикулите се сумират и са на безплатна доставка ако надвишават определената цена, а те после ги пращат поотделно. Аз така съм получавала. Даже заради добрите ни куриери веднъж получих нещата с 2 дена разлика.
Виж целия пост
# 440
Анна не го разбрах, би ли пояснила?
Виж целия пост
# 441
Последните ми поръчки, всяка нещо идва на отделна пратка. Така е много лесно да откажеш нещо.
Виж целия пост
# 442
Анна не го разбрах, би ли пояснила?
Ами поръчвам си 3, 4 неща на една поръчка, сумарно цената на които надвишава 89 лв. (толкова май е лимита за безплатна доставка). После ми идват на отделни пратки с различни товарителници. Даже не винаги заедно, както писах по-горе. И във всяка пратка си има товарителница за връщане. Няма нужда да си ги разделяш на различни поръчки, защото тогава няма да ползваш безплатната доставка.
Виж целия пост
# 443
Сега прочетох в правилата: "Ако пратката ти съдържа повече от един продукт, но след "Проверка на пратката" искаш да откажеш само един от тях, това ще те задължи да откажете цялата пратка (всички продукти от тази пратка)."
Става въпрос за отказ на конкретната пратка, не на цялата поръчка. И при положение, че те винаги изпращат всичко поотделно, значи може да се върне конкретния артикул без проблем и без това да се отрази на останалите артикули от поръчката.
Виж целия пост
# 444
Миналата седмица имах 8 арткула-пуловери-всичките си бяха в една пратка.
Сега чакам още една пак с над 5 артикула,ще видим как ще дойде.
Няма как да знам как ще ми ги пратят.А и никога не бих се завряла в пробна на Еконт заради това че ще си изчакам парите.
Но всичко е въпрос на личен избор.
Виж целия пост
# 445
В нашия Еконт пробна няма Grinning
Къде ги намирате тези специални офиси
Виж целия пост
# 446
В нашия Еконт пробна няма Grinning
Къде ги намирате тези специални офиси
В Младост-3 видях, че има Simple Smile Явно в по-големите и/или нови офиси са направили и такава екстра.
Виж целия пост
# 447
И в офисът, къде аз ходя има пробна - Света троица.
Виж целия пост
# 448
Обещах отчет за поръчката -9 артикула поръчани.Поръчани са само дамски пуловери
Разделени са на 4 пакета.2 пакета са с по 2 пуловера,1 е сам и останалите 4 са в един пакет.
Така че момичета не разчитайте ,че всеки артикул ще ви е в отделна поръчка.
Виж целия пост
# 449
Днес забелязах, че връщането вече не е безплатно, ще струва 3 лв.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия