Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Промяна партида Топлофикация

  • 4 385
  • 14
Здравейте,
Наскоро си купих жилище и ми предстои смяна на партида в Топлофикация.Имам приемно-предавателен протокол за предаване на апартамента със засечени показания на топломерите и нотариално заверено споразумение между мен и старите собственици,че ще си платят сумата до засичане на топломерите.Дали трябва топлинния счетоводител да направи засичане на топломерите или показанията от приемно-предавателния протокол са достатъчни за Топлофикация?Какви документи се подават за промяна на партидата?Нека някой,който е минал по този път да сподели.Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 1
Ние бяхме викнали да си засекат от Топлофикация и тогава подписахме протокола. Мисля, че можеше и само с него. Реално партидата си остава същата (същият абонатен номер), но вече се води на новият собственик и е нулирана от месецът, когато е подписан протокола.
Виж целия пост
# 2
Със заявлението и нотариално заверенето спорзумение в център на Топлофикация. Ето необходимото заявление : http://www.toplo.bg/client-help/residential/change_batch/  Peace
Бяха много мили.

Единственият проблем е, че докато старите собственици не си платят задълженията не можете да плащате онлайн или на друга каса освен на Топлофикация тъй като излиза цялото задължение, защото абонатният номер не се променя, а получавате само нов кода на платеца.  Peace
Виж целия пост
# 3
Единственият проблем е, че докато старите собственици не си платят задълженията не можете да плащате онлайн или на друга каса освен на Топлофикация тъй като излиза цялото задължение, защото абонатният номер не се променя, а получавате само нов кода на платеца.  Peace
Ние нямахме проблем да плащаме от където поискаме, а старите собственици имаха няколко хиляди задължение. Като мине един месец (или два ако са по бавни) и сметката се нулира не виждам причина да не може да се плаща.
Сега пак прочетох поста. Не, не излиза цялото задължение, точно това обяснявам.
Виж целия пост
# 4
Единственият проблем е, че докато старите собственици не си платят задълженията не можете да плащате онлайн или на друга каса освен на Топлофикация тъй като излиза цялото задължение, защото абонатният номер не се променя, а получавате само нов кода на платеца.  Peace
Ние нямахме проблем да плащаме от където поискаме, а старите собственици имаха няколко хиляди задължение. Като мине един месец (или два ако са по бавни) и сметката се нулира не виждам причина да не може да се плаща.
Сега пак прочетох поста. Не, не излиза цялото задължение, точно това обяснявам.

При мен в онлайн банкирането излизаше цялото задължение и това ми обясниха още на място в топлофикация - с новия код на платеца на каса няма проблем да платя само дължимото от наша страна, но понеже абонаментният номер не се сменя ,а той е този, който се вкарва в онлайн банкирането - съответното отчита цялото задължение по номера и няма как да се плати част от него.
Собствениците платиха и сега нямам проблем. Това лято правихме упражнението, та са ми сравнително пресни спомените.  Peace
Виж целия пост
# 5
Това за София ли става въпрос? Питам, защото при нас трябваше около месец и половина, за да излязат нашите сметки. Знам със сигурност, че предишните собственици не са си платили. Когато сменях партидата ми обясниха, че номерът си остава същият, а само се изчистват старите задължения на предишният собственик. За плащането онлайн също съм сигурна, че почнахме от първата сметка, защото ни предупредиха да плащаме поне в началото по банков път (това беше съвет на адвокатката ни).
Виж целия пост
# 6
Мен най-вече ме интересува Топлофикация изисква ли междинно засичане на топломерите от фирмата за дялово разпределение за да смени партидата или мога аз да посоча показанията ?Благодаря на всички,които отговарят!
Виж целия пост
# 7
Партидата се води на името на баща ми, който  е починал, собственик съм аз, имате ли представа дали трябва да се плаща нещо за смяна на името? Глоба?
Виж целия пост
# 8
Когато сменях партидата ми обясниха, че номерът си остава същият, а само се изчистват старите задължения на предишният собственик.

Изчистват се ако старият собственик си ги плати. Ако не ги плати къде ще изчезнат тези задължения?

Всичко, казано от Вълшебството е напълно вярно. При мен е същото.
Bubbata, не вярвам системата на Топлофикация-София за теб да работи по различен начин. Ако сумата на старият собственик е била малка може да си я платила без да си видяла.
Виж целия пост
# 9
Май се подаваше някакво заявление да бъдат изчистени старите задължения, които са на старият собственик и да не се показват, може от там да е различно. Ще се разровя да видя какво съм попълвала. Сумата на стария собственик беше към 5000лв.
Прочети тук: http://epicenter.bg/article/-quot-Toplofikatsiya-Sofiya-quot-pra … telite/92457/4/53
Виж целия пост
# 10
Няма как да ви излиза задължение на стария собственик. Да, абонатния номер е същия, защото е на имота, но има КОД НА ПЛАТЕЦА! При смяна на собственост се подава заявление, носи се копие от нотариалния акт и споразумителния протокол, който се заверява нотариално по време на сделката.
Виж целия пост
# 11
Няма как да ви излиза задължение на стария собственик. Да, абонатния номер е същия, защото е на имота, но има КОД НА ПЛАТЕЦА! При смяна на собственост се подава заявление, носи се копие от нотариалния акт и споразумителния протокол, който се заверява нотариално по време на сделката.

За онлайн банкиране ми изисква АБОНАТЕН НОМЕР, няма опция за код на платец. При плащане на каса в Топлофикация няма никакъв проблем, но при онлайн банкиране излиза логично цялото задължение по съответния абонатен номер. За мен щеше да е неудобство, ако старите собственици не бяха платили, тъй като нямаше да мога да си ползвам банкирането, а трябваше да се разхождам до каса.
По същия начин - ако имате споразумение за разсрочено плащане на дълг към Топлофикация, не можете да използвате банкиране (поне това на ДСК), защото излиза цялата сума и няма вариант за частично погасяване.
Пак подчертавам, че горовя за конкретно онлайн банкиране, може да има и такива с опции за Код на платеца. Peace
Виж целия пост
# 12
Колко време след покупката ви излиза така в банкирането? Кога платиха старите собственици?
Виж целия пост
# 13
Колко време след покупката ви излиза така в банкирането? Кога платиха старите собственици?

Два-три месеца плащах на каса на Топлофикация, като онлайн ми излизаше цялата сума от изравнителната сметка + моята сметка.  Peace Купихме юли и сменихме партиди и т.н., след като платиха октомври (ако не се лъжа) нямаше проблем. Просто системата не е направена с индентификатор "код на платец" , това е проблемът. Доколкото имам спомен и при каса на Easypay е същото, свекърва ми имаше сключено споразумение за разсрочено плащане с Топлофикация и си плащаше на каса на Топлофикация вноските.  Peace
Виж целия пост
# 14
Здравейте,малко ще се отклоня от вашата тема но някой дали знае колко струва нова партида.Имаме един парцел във вилна зона в Варна ,но нямам ток,какви документи и колко пари да си приготвям......Благодаря Ви предварително
Виж целия пост
Коледа 2018
  • 42911
  • 10556

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия