Подготовка за кандидатстване в СМГ след 4 клас

  • 113 325
  • 783
# 240
Здравейте,
Търся Умник-Матемарик за 3-ти и 4-ти клас. Ако някой има моля да ми пише лс.
Благодаря
Имам за 4-ти клас.
Най-добре е да се свържете с някой от авторите на сборника. Ако имат в наличност, предполагам могат да Ви помогнат!

П.П. Редактирах анкетата. Може да изберете не една опция както беше до сега, а максимум две.
Виж целия пост
# 241
maibg,
благодаря за съветите.
Аз изхождам от това да има връзка м/у цена/качество/необходимо време.
За тези курсове 20 лв. на час са страшно много, предпочитам да дам 40 лв. на час, но да има полза. На мен ми е приятно да решавам задачи, но той с мен се лигави, мрънка, предпочитам учител, въпреки че задачите са прости.

Виж целия пост
# 242
Как ще е 20 лв. на час?
180 лв. за 10 занятия по два часа е 9 лв. на час и 240 лв. в маломерните групи - 12 лв./час
Виж целия пост
# 243
За Междучасие ли става дума? Споменахте маломерни групи - това колко деца са в група и колко са в големите. Не знаех, че има такава опция
Виж целия пост
# 244
За Междучасие ли става дума? Споменахте маломерни групи - това колко деца са в група и колко са в големите. Не знаех, че има такава опция
Говорех за седмичните групи в СМГ.
Виж целия пост
# 245
Как ще е 20 лв. на час?
180 лв. за 10 занятия по два часа е 9 лв. на час и 240 лв. в маломерните групи - 12 лв./час
Не знам дали ще ме разберете, но и 5 лв. на час са много за тази услуга. Предпочитам да дам повече, за по-добро качество. Както се казва, не съм толкова богата, та да купувам евтини неща!
Не може нещо, което с мен разбра за 5 минути, там да не разбере за два часа.
Става въпрос за едни задачи с везни. А също мога убедено да кажа, че в прехваленото помагало Немо, не са обяснени изобщо. Попълват се празните полета в решението, без да се обясни защо се случва основното действие в задачата.
Единствено ми харесват самите задачи, наистина са интересни, логични, увлекателни! Развиват логическото мислене!
Виж целия пост
# 246
Не знам дали ще ме разберете, но и 5 лв. на час са много за тази услуга. Предпочитам да дам повече, за по-добро качество. Както се казва, не съм толкова богата, та да купувам евтини неща!
Не може нещо, което с мен разбра за 5 минути, там да не разбере за два часа.
Става въпрос за едни задачи с везни. А също мога убедено да кажа, че в прехваленото помагало Немо, не са обяснени изобщо. Попълват се празните полета в решението, без да се обясни защо се случва основното действие в задачата.
Единствено ми харесват самите задачи, наистина са интересни, логични, увлекателни! Развиват логическото мислене!
Много зависи от преподавателя и от детето.
Ние в трети клас бяхме в маломерна група. В четвърти клас нашата учителка водеше само големи групи. Притеснявах се дали няма да е по-шумно и да се работи не толкова добре, но се запази високото ниво, детето си разбираше и успя да влезе. Има преподаватели, които обаче по отзиви на приятели, чиито деца са в други групи, не дават много обратна връзка, не проверяват кой какво е разбрал и какв домашно е написал. Там и маломерна да е групата, все тази.
Но ако детето си има нужда от индивидуално внимание и обяснения, тогава изобщо групите не са подходящ формат за него.
Виж целия пост
# 247
Не знам дали ще ме разберете, но и 5 лв. на час са много за тази услуга. Предпочитам да дам повече, за по-добро качество. Както се казва, не съм толкова богата, та да купувам евтини неща!
Не може нещо, което с мен разбра за 5 минути, там да не разбере за два часа.
Става въпрос за едни задачи с везни. А също мога убедено да кажа, че в прехваленото помагало Немо, не са обяснени изобщо. Попълват се празните полета в решението, без да се обясни защо се случва основното действие в задачата.
Единствено ми харесват самите задачи, наистина са интересни, логични, увлекателни! Развиват логическото мислене!
Много зависи от преподавателя и от детето.
Ние в трети клас бяхме в маломерна група. В четвърти клас нашата учителка водеше само големи групи. Притеснявах се дали няма да е по-шумно и да се работи не толкова добре, но се запази високото ниво, детето си разбираше и успя да влезе. Има преподаватели, които обаче по отзиви на приятели, чиито деца са в други групи, не дават много обратна връзка, не проверяват кой какво е разбрал и какв домашно е написал. Там и маломерна да е групата, все тази.
Но ако детето си има нужда от индивидуално внимание и обяснения, тогава изобщо групите не са подходящ формат за него.

може ли да споделиш името на преподавателя, при който сте посещавали курса?
Виж целия пост
# 248
Мария Томова
Виж целия пост
# 249
Как ще е 20 лв. на час?
180 лв. за 10 занятия по два часа е 9 лв. на час и 240 лв. в маломерните групи - 12 лв./час
Не знам дали ще ме разберете, но и 5 лв. на час са много за тази услуга. Предпочитам да дам повече, за по-добро качество. Както се казва, не съм толкова богата, та да купувам евтини неща!
Не може нещо, което с мен разбра за 5 минути, там да не разбере за два часа.
Става въпрос за едни задачи с везни. А също мога убедено да кажа, че в прехваленото помагало Немо, не са обяснени изобщо. Попълват се празните полета в решението, без да се обясни защо се случва основното действие в задачата.
Единствено ми харесват самите задачи, наистина са интересни, логични, увлекателни! Развиват логическото мислене!
Тогава как си представяш детето в СМГ с 35 деца в клас и обема математика, който се преподава там. Ако сега се затруднява да осмисли материала в група от 26 деца, как ще го разбере после в такъв голям клас?
Виж целия пост
# 250
Аз съм с много лошо впечатление от курсовете в Междучасие. Децата карат плътно два астрономически часа без почивка. Като повдигнахме въпросът,  казаха, че това било нормално и ако имали междучасие, нямало да могат да ги усмирят след това Shocked Дори за възрастен е трудно да остане концентриран 120 минути плътно, какво остава за 10 годишни. Домашни изобщо не се проверяват. Ако детето отсъства, трябва да издирваш контактите на родителите, тъй като госпожата не си е дала нито телефон, нито има някаква група във фейсбук, а в началото никой не ни каза това. Бяхме с друга госпожа-заместник, която си даде телефона.  Една майка  беше питала новата ако отсъстват как да разберат какво са взели и Зоя Савова й беше отговорила, че трябва да се обади в Междучасие. При обаждане там казали, че няма такава практика. Ми, поне да беше събрала родителите и да им каже да си направят група. По средата на курса нито родителите се познават, нито може да издириш кой кой е. Пълна подигравка!!!!
Виж целия пост
# 251
https://Ирина,
наистина ли паралелките в 5-ти клас са от 35 деца?
Виж целия пост
# 252
https://Ирина,
наистина ли паралелките в 5-ти клас са от 35 деца?
За сегашнете не съм сигурна. Но когато моят сегашен осмокласник беше в пети клас бяха по толкова.
Виж целия пост
# 253
По 32-33 са сегашните пети класове.
Виж целия пост
# 254
И аз не бях много доволна от курса в 3 и 4 клас, но сега в 5 клас съм много доволна,явно зависи от преподавателите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия