91 НЕГ "Проф. Константин Гълъбов" - тема 2

  • 104 679
  • 773
# 510
Не бих задала точно на г-н Ватахов такъв въпрос, макар че именно той преподава въпросните предмети.
Госпожата си имала и съветник, казвате.... Де да я съветваше по-добре.

Днес е било изпращането на 12 клас.  Simple SmileПожелавам на децата  успешно справяне с матурите, прием на най-желаното място за следване у нас или в чужбина  и сбъдване на мечтите! Да са здрави и щастливи по пътя напред и нагоре!
Г-жа Павлова - класната им - е в дългосрочен /май до края на учебната година/ болничен. Така че нямаше кого да питам и реших да питам колегата Ватахов, въпреки че предполагах, че отговорът няма да е с висока информативна стойност.
Виж целия пост
# 511
Едно питане  към майките на осмокласници. Нали НВО по език от МОН последно няма, дори и да има нещо, то ще си е индивидуална инициатива на дадено училище? Че ми стана интересно казаното от познат с дете в 35-то, че изпит ще има.
Виж целия пост
# 512
Русалке,детето каза,че не знае за такова нещо.Единствено изпитът за лайстунг.Не виждам логика,обаче,в някои училища да има...С каква цел ще го правят!?
Виж целия пост
# 513
Русалке,детето каза,че не знае за такова нещо.Единствено изпитът за лайстунг.Не виждам логика,обаче,в някои училища да има...С каква цел ще го правят!?
Благодаря ти. Simple Smile
Логика май не трябва да търсим в едно или друго, училищата явно си я виждат и това им стига. Във въпросното училище май на база на този изпит + на  база  още един някъде в 9 клас се определя  кои деца ще бъдат приети в ДСД паралелка.Та мен не ме учуди въобще твърдението, че ще имат изпит, а че ще  е познатият на МОН от минали години. Явно не е. Иначе и НЕГ години наред провеждаше (вероятно и още провежда, не съм се интересувала) изпит в края на 9 клас, който някога( преди примерно 10+ години) е имал за цел да отдели  децата за ДСД паралелки от останалите. И си го провеждаше много сериозно - със списъци, разпределения по зали, изнесени резултати по класове. А накрая тези резултати се ползваха просто като оценка от класно, при това не от всички учители. Друга функция нямаха. И ако сега още го има този изпит, пак ще е толкова нелогичен за нас, понеже така или иначе допускането или не до ДСД се решава в края на 11 клас.
Виж целия пост
# 514
Ти си "обременена"с много знания и инфо отпреди години😃 Явно наистина няма логика в провеждането на такъв род изпити,които служат не за разпределение и отсяване на децата,а повече за стрес.
Това ми напомни споделено от детето изказване на нашата госпожа,че на изпита за лайстунг трябва да отидат само знаещите отпреди немски деца,за да не я излагат...
Виж целия пост
# 515
Ти си "обременена"с много знания и инфо отпреди години😃 Явно наистина няма логика в провеждането на такъв род изпити,които служат не за разпределение и отсяване на децата,а повече за стрес.
Това ми напомни споделено от детето изказване на нашата госпожа,че на изпита за лайстунг трябва да отидат само знаещите отпреди немски деца,за да не я излагат...
Даааа, след толкова години в НЕГ съм наистина обременена с много информация и за по-стари времена. Това с лайстунг хич не е практика само на въпросната учителка, ако това може да е успокоение... Редно е да се допускат всички желаещи да се явят деца, а там вече си има цедка. Но въпреки това през годините има и други случаи, в които учител поставя под една или друга форма условия кой да се яви на този изпит. При голямата ми дъщеря примерно това изискване беше във вид на допускане само на хората с 5 и 6 през срока. В класа на малките май всеки желаещ беше допуснат. А назаааад някъде, може би в старата тема или някъде в тези по набори, бях писала как  една дама  (пенсионирана вече, Палето и мамамилк ще се сетят коя е) пред списъка с класирани в коридора е отмятала на листче колко деца от нейния клас са приети в сравнение с тези от класа-конкурент. Какво да се прави, голям престиж, голямо нещо...
Виж целия пост
# 516
Интересно. Аз пък останах с впечатление, че едва ли не ги убеждават всички да се явят. За протокола: синът ми започна га учи НЕ сега в 91НЕГ и оценките му са около 5.
Виж целия пост
# 517
Софи, зависи си от учителя, едни ги съветват да се явят всички дори и само като тренинг и проверка на наученото  до момента, ако не искат да ходят в лайстунг. Други ограничават достъпа на децата до изпита. Едни ги надъхват, дават и  доста материали за подготовка под формата на стари, падали се изпити, други не отдават особено значение и се концентрират върху други занимания. Май няма единен подход по класовете.
Виж целия пост
# 518
При нас дилемата втори език отново се завърна. Беше решила да е руски, като с английския да продължи извън училище.Сега се замисли дали да не избере англ., за да си остане със съучениците, а и не се знае  как ще е натоварването като се включат и разказвателните предмети на немски.
От друга страна, твърди,че е позабравила АЕ и се притеснява, че ще се стартира с високо ниво - бяхте писали В1-В2. Не мисля, че с училищния материал до 7 клас се покриваше това ниво??
Знам, че госпожата по руски е по-възрастна и много добър учител, но дали ще изкара и техния випуск. Наред с това , винаги може да запише СИП по РЕ , макар и с ясното съзнание, че с 1час седмично чудеса няма да бъдат постигнати.
Може ли да споделите опит от вашите деца, моля.

Виж целия пост
# 519
Видях сега във фейсбук съобщение-покана  на Ученическия съвет за Деня на отворените врати. Ще се проведе на 16 юни  в два времеви отрязъка. Даден е линк към формуляр за участие, трябва да се попълни и организаторите ще дадат обратна информация за часа на презентацията, в която съответният кандидат ще бъде включен.
Виж целия пост
# 520
galimar, спокойно, в 9-ти клас поне един от разказвателните предмети е преписвателен - биология. Като се добавят и проформа ИИ и физическо, когато се налага, преди контролно и изпитване, децата ги уплътняват с учене. Така че избирайте език смело Simple Smile
Виж целия пост
# 521
При нас дилемата втори език отново се завърна. Беше решила да е руски, като с английския да продължи извън училище.Сега се замисли дали да не избере англ., за да си остане със съучениците, а и не се знае  как ще е натоварването като се включат и разказвателните предмети на немски.
От друга страна, твърди,че е позабравила АЕ и се притеснява, че ще се стартира с високо ниво - бяхте писали В1-В2. Не мисля, че с училищния материал до 7 клас се покриваше това ниво??
Знам, че госпожата по руски е по-възрастна и много добър учител, но дали ще изкара и техния випуск. Наред с това , винаги може да запише СИП по РЕ , макар и с ясното съзнание, че с 1час седмично чудеса няма да бъдат постигнати.
Може ли да споделите опит от вашите деца, моля.


Дъщеря ми е с втори език английски, тъй като при лайстунг класовете е безалтернативно. Английският действително не се започва отначало, но не съм чула някой от класа да е имал проблем, в това число и хора като моето дете, които не го учат извън училище. В 11. клас вече са на английска литература и се справят доста добре. Доколкото си спомням от казаното на родителски срещи амбицията на преподавателката е да покрият изискванията за С1. В този случай руският може да се избере като СИП, като хорариумът действително е малък - 1 час седмично. Преподавателката по руски обаче съумява някак за това крайно ограничено време да преподава систематично материала. Резултатът е, че дъщеря ми вече полза източници на руски език без преди това да е учила езика. Говорила съм веднъж с дамата по телефона и ми направи много добро впечатление. Но и аз не зная кога й предстои пенсиониране. Нека попитат децата някой учител в училище.
Виж целия пост
# 522
Благодаря! Ще предам на детето информацията. Все пак решението ще си е нейно.
Макар и преписвателния предмет биология малко ме разочарова доколкото към момента интересите на детето са насочени в тази посока.
Виж целия пост
# 523
Нямам идея, Галимар, кой в момента преподава по биология на 9 клас. Доколкото знам, титулярът Л. Банчева е в болничен (явно дълъг). Ако тя се върне догодина, само ще си мечтае някой ученик предметът й да е преписвателен. На родителска помня как каза, че най-неуважителното поведение от страна на  ученик е преписването, след като е положила  преди това усилия да предаде, обясни и упражни нещата. Жената  изглежда много свястна, пращаше планове ли, разработки допълнителни ли, какво точно не знам, по мейла  на децата. Завършила е НЕГ, предполага се, че и немският й е на ниво. Режещо оценяваше, при раздадени презентации караше децата предварително да й ги пратят за одобрение на направеното и за евентуални корекции/допълнения преди представянето им пред класа.
Виж целия пост
# 524
Видях сега във фейсбук съобщение-покана  на Ученическия съвет за Деня на отворените врати. Ще се проведе на 16 юни  в два времеви отрязъка. Даден е линк към формуляр за участие, трябва да се попълни и организаторите ще дадат обратна информация за часа на презентацията, в която съответният кандидат ще бъде включен.

Направих регистрацията преди 2 дни, никой не ми е писал с обратна информация. Надявам се, че в събота няма да ни върнат от вратата. Все пак, не само децата биват избирани, те също трябва да бъдат стимулирани да изберат училището.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия