91 НЕГ "Проф. Константин Гълъбов" - тема 2

  • 104 691
  • 773
# 465
Искайте си полагащото се, питайте на родителски, търсете правата на децата..  Само с оплаквания тук от липса на късмет не става. Не ми се сърдете за откровеността, но наистина го мисля. Ок, бг преподавателя не могат да сменят, ама щом немец в един клас може да влезе, няма причина в друг да не го направи. Прочетох преди време пост на  Айяла в друга тема май. Ми шапка й свалям, писала писмо на РИО за неизплащането на стипендии на 9 клас въпреки наредбата. И хоп, изведнъж се оказа, че ще плащат.. Не е въпросът за  символичните  25 лева, а за принципа. Докато влизането на немец не е и за принципа даже,  бонус си е в обучението все пак.
Виж целия пост
# 466
Права си, Русалке. Бездействието на нас, като родители, до голяма степен може би задълбочи нещата/говоря конкретно за 8"Б"/.
Виж целия пост
# 467
Четейки коментарите, попитах моя син дали при тях е влизал немец. Оказа се, че е влизал, но преди... Да не говорим, че трябва с ченгел да му вадя думите от устата... Rage 
 Със сестра му беше доста по-различно.... макар и не винаги по-добро Wink
Виж целия пост
# 468
Определено смятам, че при нас  влизането на немците се дължина активността на класната.
Притесненията ми са, че догодина ще сравняват новия учител по НЕ с нея, а летвата ще е вдигната много високо. Дано не настъпи голямо разочарование.
Виж целия пост
# 469
За "влизане" или за преподаване става въпрос, защото и в нашия клас влизаха, но са стояли на последния чин и са слушали как си говорят децата и учителката. Какво точно разбирате под влизал, аз поне разбрах, че въпросния човек е разговарял с децата, поне от думите на galimar....
Относно за това, че трябва да си търсим правата, съм съгласна, че трябва ... но реално е доста трудно постижимо особено що се отнася до качествата на учител. Това да си добър учител не се постига с наредба за съжаление, а с любов към работа и усещане към децата. Още повече както е в случая с 8-те класове, в които се оказва, че тези учители ще са с децата само една година. Родителските срещи са изключително рядко и до момента според думите на съпругът ми директорката не се е появявала. Явно всеки от родителите е намерил решение, което го удовлетворява за момента и изчаква как ще се развият нещата от тук нататък.
Аз лично за въпросните стипендии съм звъняла 3 пъти или 4 пъти до НЕГ, в опити да говоря с директорката, която или не беше в страната или беше в болнични или нещо друго и един път до РУО (откъдето пак ми казаха, че трябва да говоря първо с директорката).
И жалба щях да пусна за това, но не се наложи...
Не е като да не си търсим, това което ни се полага. Лошото е, че по принцип в училище ти се полага учител, но какъв ще е той - добър или не толкова - е въпрос на шанс и въпрос на късмет.
При нас "чуденката" е защо в тази толкова "елитна" гимназия има толкова голяма разлика между качеството на учителите, нали все пак те градят името и реномето на училището..

Виж целия пост
# 470
Имах предвид  немците, не бг учителката. Добри или не чак толкова ( не се залъгавайте, че и всички немци са на макс),  е редно да влизат във всички класове.  Имах предвид да си искате немец да  преподава (ако го прави наистина в друг клас, а не е влязъл просто инцидентно 1 или 2 пъти), а не да имате изисквания към качествата му.  Какъвто и да е, той/тя ще говори с децата на немски, те ще се поотпуснат..  А това за 8 клас не е малко. Сегашните 12 класове някога май нямаха също  в 8 клас немци, само към края на учебната година  почнаха да влизат (след минало ДСД и немски матури), но го правеха  във всички парелалеки, не избирателно.
Виж целия пост
# 471
Сегашните 12 класове някога май нямаха също  в 8 клас немци, само към края на учебната година  почнаха да влизат (след минало ДСД и немски матури), но го правеха  във всички парелалеки, не избирателно.
Точно, как помниш, бре ?
Виж целия пост
# 472
Сегашните 12 класове някога май нямаха също  в 8 клас немци, само към края на учебната година  почнаха да влизат (след минало ДСД и немски матури), но го правеха  във всички парелалеки, не избирателно.
Точно, как помниш, бре ?
Слонските ми габарити са правопропорционални на слонската ми памет. Wink
Виж целия пост
# 473
Simple Smile немците не са преподавали, но са играли игри с децата. Знам, че имаше един немец Борис, който влизаше няколко пъти и после група немски учители, всеки от които си е говорил и играл с група деца от класа. "Нашата" немкиня-учителка май била по химия и доста си поговорила с децата. Имало и някои, които се държали по-резервирано.
Виж целия пост
# 474
Директорката на РС? Не сте проучили добре училището.
Тя не ходи редовно на работа, камо ли да ви удостои с присъствие на РС.
Русалке, опровергай ме, ако са се променили нещата. Някак си ми се иска да не съм права.
Виж целия пост
# 475
Директорката на РС? Не сте проучили добре училището.
Тя не ходи редовно на работа, камо ли да ви удостои с присъствие на РС.
Русалке, опровергай ме, ако са се променили нещата. Някак си ми се иска да не съм права.
Не ходи на родителски срещи, защото се страхува от въпроси на родители. Затова задавайте повече въпроси, току се получил някакъв отговор и може и да има размърдване в застиналата система. Ако родителите се страхуват да питат, защо има нередности, се получава омагьосан кръг. Повярвайте, само с натиск може нещо да се промени. Докато мълчите, ще има ядящи в час учители, цъкащи си на фейсбука и :"Вижте, каква снимка съм постнала, харесайте я!" , влизащи в час с 15 минути закъснение и то редовно /ами то какво остана от часа, едни нищо и никакви 25/ Няма да споменавам имена, някои от вашите деца ще припознаят учителите си.
Парадоксът е, че директорката и  на бал не ходи. Честно казано, не съм чувала за друг директор, който не уважава бала на учениците си и не отива да ги изпрати подобаващо. Жалка история. Иска ми се да видя това хубаво училище, с тези силни и мотивирани деца в друга светлина, но уви от доста време е така.
Виж целия пост
# 476

Русалке, опровергай ме, ако са се променили нещата. Някак си ми се иска да не съм права.
За жалост май не мога да те опровергая. Голямата ми дъщеря беше във випуска, за който вратата на училищния двор беше заключена в деня на бала. Коли, абитуриенти, родители, учители  бяха  на улицата..
Виж целия пост
# 477
Аз добре бях проучила училището и много добре знаех практиката с частните школи и уроци и това фрапантно заключване на училищния двор, за да не може никой да влезе на абитуриентския бал.
Но не вярвах, че госпожата е вечна. Е, вечна е!
Виж целия пост
# 478
Аз добре бях проучила училището и много добре знаех практиката с частните школи и уроци и това фрапантно заключване на училищния двор, за да не може никой да влезе на абитуриентския бал.
Но не вярвах, че госпожата е вечна. Е, вечна е!

Това подчертаното лично аз не го разбирам. Защо проучил добре училището и знаещ, че има практика за школи и уроци (продължавам да твърдя, че има всякакви деца - ходещи и неходещи на такива, както е и навсякъде другаде за жалост), избира дадено училище. Това означава, че доброволно тласка детето си към паралелно образование, а не търси друг, по-добър вариант според представите и проучванията му. Ако пък е разчитал, че с евентуалната  смяна на директора нещата като с магическа пръчка ще се оправят и детето му ще се окаже на място без проблеми, сгрешил е. Да, ръководството е много важен фактор несъмнено и много може да допринесе за дръпването/западането на едно училище, но слабите звена сред учителите трудно ще се заменят с по-добри заради все по-чувствителната липса на такива. Застаряването и физическото/психическото амортизиране на  опитните такива, както и наличието на млади кадри със спорни компетенции ( да ме извинят  за обобщението белите лястовици сред тях, които са баш за тази работа и като знания, и като подход и като хъс да събудят интереса на учениците, защото все пак ги има)  си казват неумолимо своето.... Затова при тези обстоятелства на малка вероятност учител да бъде сменен е добре  да се говори с него при необходимост. На нашата родителска например група родители, имащи претенции към един от учителите, го изчакаха и в прав текст, без заобикалки, говориха за проблема в стил 1,2,3 искаме да знаем защо е така и как ще се поправи, а не го коментираха тук.

ПП Сетих се за съвем пресен случай, разказан ми от дете от друго училище. 12 клас не ходели масово на училище последните месеци (отдавнашна практика в много училища), отивали само в часовете по предмети, по които трябва да бъдат изпитани заради желанието им за по-висока оценка. Учителите не пишели съответно отсъствия (също масова практика в много училища), някои дори не влизали в час.  Един анонимен сигнал към РУО  и последвалата неочаквана  проверка обаче драстично променили картинката.. И сега, броени дни преди края на учебната година за 12 клас, класовете били пълни, учителите до един били там, пишели остсъствия - значи можело...
Виж целия пост
# 479
Анонимен ли е бил сигнала в РИО? Не мисля, че биха приели анонимен сигнал.

На наша родителска не няколко родители, а родителите на целия клас, без изключение, поставихме сериозен проблем на един учител, чрез учителя стигна до г-жа Катранджиева, която ЗАБРАНИ да се реши проблема!

За школите ми е обяснено от потърпевши родители, в интервал от 5 години, идентичен разказ. Аз нямам личен опит.

А защо все пак избрах това училище? Защото детето го избра. Заради старата му слава. Новите порядки въобще не споделих преди подаването на документите за прием.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия