Как предпочитате да ви обслужват в заведенията и магазините?

  • 23 945
  • 199
# 195
Аз предпочитам да си разглеждам на спокойствие. Ако не мога да намеря нещо,питам персонала.
Най-интересното нещо,което ми се случи наскоро,беше обслужването в сладкарница "Неделя".Имах чувството,че съм царска особа наистина.
Виж целия пост
# 196
Мразя, когато вляза в магазин да се лепнат за мен и да питат, да предлагат. Затова избягвам да влизам в малки магазинчета. Тотално ме отказват така да купя нещо. Искам на спокойствие да си разгледам.
За заведение - там пък е другата крайност. Не ми обръщат внимание, чакам един час менюто, после един час да ми дойде поръчката. Не знам как все такива уцелвам.
Забравих да добавя как в някои магазини продавачките се държат толкова надменно, все едно си им длъжен с нещо. Неприятно да ти стане чак, че си влязал и си им отнел от скъпоценното време.
Виж целия пост
# 197
Като стана въпрос за Хепи, най-неприятно е обслужването в обекта на метростанция Серрдика. Вероятно заради големия поток от чужди туристи.
В Неделите, в които съм ходила, обслужването е в златната среда. Единствено леко дразнещо е предлагането на сметана към кафето и сладолед към тортата.
Виж целия пост
# 198
Аз пазарувам от определени магазини, в които нямам проблеми с  "Ама това е много скъпо!", даже напротив - насочват клиента към по-скъпите неща. Като казвам "насочват", означава, че ако клиентът се интересува, го насочват.

Случайно влизам по Витошка в един аутлет 55 и там се случва точно това нападение от продавачки, които една през друга започват да питат какво точно търся. Казвам, че разглеждам за сандали. Горе били наредени чантите и обувките. Вдигам поглед нагоре - само кубинки и ботуши. Оглеждам, тръгвам да излизам, а тя ми предлага да погледна и на щанда, където има пак само кубинки и ботуши. Всъщност въпросът им се оказва абсолютно без никакъв смисъл, защото каквото и да търсиш, ще ти покажат това, което са подредили по стилажите. Но аз си знам, че това не е моето място за пазаруване и не влизам в там. Вече знам, че и за убиване на време не са подходящи, защото не една, а 4 едновременно  посрещат с въпроси. Много ми идва, когато всъщност се шляя и нехая.
Виж целия пост
# 199
Предпочитам възпитан и усмихнат персонал,който да не ми се лепва още от вратата да ме пита какво търся или да ми предлага разни неща. Много бих искала ако нещо ме интересува да има към кого да се обърна,а не да обиколя целия магазин и накрая някоя нацупена госпожа да ме смъмри набързо!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия