Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Как предпочитате да ви обслужват в заведенията и магазините?

  • 14 364
  • 199
# 180
Аз живея в курортен град и съм ужасена от така нашумялата напоследък професия "викач".
Има едан крайбрежна алея, по която преди се разхождах с удоволствие, сега е истински кошмар. Тъй като заведенията там са наредени едно след друго, пред всяко се кипри по някой " викач", който тръгва упорито след мен, заедно с менюто и си декламира репертоара: " Добър ден, как сте, много добре изглеждате...не огладняхте ли...време е за обед...имаме най-хубавата риба...най вкусния сладолед...Тъкмо се отървеш и се нетрисаш на следващия със същия репертоар. Така по цялата алея. Е по тоя начин никой не може да ме привлече да обядвам в ресторанта му, може само да ме отблъсне.
Виж целия пост
# 181
Миналата година ме преследваха такива хора (от ресторанти) и това при положение, че просто се разхождах по улиците, а не съм търсила къде да седна да ям... Сега още не съм ходила на море, но предполагам, че ще е същото Sad
Виж целия пост
# 182
Когато влезете в магазин искате да ви оставят на спокойствие да си разгледате и ако имате някакви въпроси или нужда от помощ тогава да ви обърнат внимание или предпочитате " да помогна с нещо, какво си търсите? "? Одобрявате ли понякога прекаленото висене на главата и ходене по петите? Аналогичен ми е въпроса и със заведенията. Харесва ли ви идването на сервитьора през 10 мин. на масата и повтарянето на " всичко наред ли е, имате ли нужда от нещо, желаете ли десерт " или предпочитате това да се случва по - рядко?

И двете неща са ми абсолютно неприятни-въпросът в магазина"Искате ли да помогна с нещо" и постоянното висене на сервитьора около масата ни.В една друга тема бях написала, че в първия случай
9в магазина) директно си излизам, а пък при втория повече не посещавам подобен род заведения.
Виж целия пост
# 183
Много мразя някой да търчи след мен в магазините, да ме следи какво пипам и да ми казва кое е модерно. Не може туники като за баба ми от 2010г да ми ги предлагат като сезон пролет 2017. Аз си имам вкус и си преценявам какво ми отива.

За ресторантите имам субективно мнение, тъй като съм работила сервитьорка едно време. Работех в страхотен екип и работата беше купон. Правилата бяха такива:
- клиента влиза от врата и се пита дали имат резервация. Настаняват се на бара/рецепция и им се дават менюта да разглеждат
- до 5-10 мин се взима поръчката за напитките(и храна, ако са готови) и клиентите се настаняват на масата
- от този момент сервитьора отива при клиента  да занесе предястията, да изчисти след като са изядени и в този момент се проверява дали желаят още напитки
 - занася се основно ястие, почиства се масата като приключат и се пита за десерт и напитки. Докато клиентите си ядат основното се хвърляше по едно око, в случай че има проблем. Стоеше се достатъчно далече за да е комфортно на клиента, но винаги трябваше да бъдем на разположение, ако ни извикат
- и вече ако имат десерт се занася и той, като в повечето случаи те са поискали и сметката, пита се как е било тяхното посещение, какво им е/не е харесало, с цел да си подобрим услугите

Тоест, няма как при 3-4 степенно меню сервитьора да се скрие и въобще да не се поинтересува дали ви харесва храната, да не е прекалено студено нещо, солено, дали клиента има алергии и непоносимост към някои съставки. Просто човек трябва да има малко нюх и обща култура да разпознае с кого как да се държи.

Обръщала съм изключително много внимание на клиентите, с някои се поздравявахме извън работа, ако са ме видели и много от тях са били редовни клиенти, т.е. поне 1 път в седмицата. Като екип винаги сме се съобразявали с диетичните изисквания на клиентите, на много места като кажеш алергия и ти посочват вратата. Оставяли са ми страхотни ревюта във Фейсбук и Трипадвайзър, ресторанта още е много вървежен и привлича клиенти от съседни градове и чужденци. Но и шефа си беше в бизнеса от 30тина години, така беше обучил екипа, че работата да е удоволствие, а не наказание.

Виж целия пост
# 184
Когато влизам в магазин държа да ме поздравяват. Ако пропуснат ми прави много лошо впечатление. Дразня се неимоверно ако продавачката стои до вратата на магазина и пуши, докато аз съм вътре, но все пак гледа зорко да не открадна нещо. Не обичам да ми досаждат, но приемам да ме питат дали имам нужда от помощ или консултация. Има санитарен минимум, на който държа и ако не го получа се случва да си тръгна без да купя нищо, дори и да ми е харесало.
Виж целия пост
# 185
супер, ето това имам предвид под добро обслужване!
Виж целия пост
# 186
Мразя като влизам в магазин някой от персонала да мивика "здравей" все едно съм му първа дружка и да ми говори на 'ти'. Обикновено ги нахоквам такива и си излизам. Мразя разни продавачки да ми се лепят и да обсъждат кое не било моя номер, а да си нямат идея за кого купувам. Мразя да ми висят на главата и да ми дишат във врата, затова и пазарувам предимно от големи вериги. Другото нещо, което ме влудява е, когато поискам да видя някоя стока и отсреща се чуе "ама то е много скъпо" - "абе, сульо, ти знаеш ли какво имам в джоба, не ти ли е работа да продаваш?" - никога не купувам след това.                                                                                                                                                                         В ресторантите се карам, когато някой сервитьор ме чака да си сложа последната хапка в устата и да ми дръпне чинията или чашата. Привиквам въпросния/въпросната и му казвам да не припарва до масата, ако не е повикан!!!  Ето, представих се подобаващо, но не може да работиш такава работа и да нямаш грам възпитание или по-лошо - да не знаеш изобщо защо си там!
Виж целия пост
# 187
Цитат
Другото нещо, което ме влудява е, когато поискам да видя някоя стока и отсреща се чуе "ама то е много скъпо" -
Това, дори ми е трудно да си го представя, камо ли да го проумея . Как продавач ще си позволи подобна волност  newsm78
Виж целия пост
# 188
Че те на Опра Уинфри й бяха казали така в магазин в прехвалената и цивилизована Швейцария.
Виж целия пост
# 189
Цитат
Другото нещо, което ме влудява е, когато поискам да видя някоя стока и отсреща се чуе "ама то е много скъпо" -
Това, дори ми е трудно да си го представя, камо ли да го проумея . Как продавач ще си позволи подобна волност  newsm78
О, и аз изпитах нещо подобно в един по скъп магазин: Ама това не е за вас! Почти не извиках: ти знаеш ли за кого го гледам или може би ще купя? За парите не си ми в портмонето да знаеш какво има там!
Виж целия пост
# 190
Изключително грубо и непрофесионално! Кои са те, за да преценяват кой и какво може да си позволи.
Виж целия пост
# 191
Интересно ми е по какво познават дали клиента е платежоспособен? Да нямат магическо кълбо под щанда и в него да гледат?
Виж целия пост
# 192
По нищо не познават. Имали са клиенти, които са се отказвали като видят цената и простият продавач си мисли, че като предупреди за цената ще си спести досадата някой да оглежда и да пробва.
Виж целия пост
# 193
Нали и клиентът все пак знае в какъв магазин влиза и има горе-долу представа какви цени да очаква?
Може би цигарата пред магазина или разговорът с приятелка е по важен.
Виж целия пост
# 194
на мен ми се е случвало да не зная що за магазин е и числата на етикетите да не ми понесат. Като се замисля, май с продавачките положението е по-зле в сравнение със сервитьорите. Сервитьорите поне малко от малко ги обучават, а продавачките в повечето случаи са на ниво... взет човек от улицата. а и те са набутани по подразбиране като не излезе ревизията.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

0 резултати за

Страница 1 от 1