Как по-бързо да свършвам работа? :(

  • 8 436
  • 28
# 15
И аз във вторник почвам в хотел...за първи път ми е и моята приятелка, която работи там казва,че гувернантката постоянно повтаряла"Бързо!Не се мотай!"..Още преди да съм почнала съм в стрес..Колко ли ще ви плача тук...
Виж целия пост
# 16
Много благодаря на всички за хубавите съвети.Мисля си,че проблемът с времето винаги ще ме глождае,защото никога нямам гаранция на колко мръсни стаи ще попадна и колко ще се забавя с тях.За това съм си казала,че ако видя за деня,че имам само напуснати стаи,претупвам набързо всичко и т'ва е.По-добре да свърша навреме,дори да не съм изчистила толкова качествено,отколкото да закъснея и да се старая.А някой от вас дали може да даде някой съвет почистване в екстремни ситуации,в случай че времето много напредне: )
Виж целия пост
# 17
K.Lera пиши как вървят нещата с теб.Ще се радвам да споделиш и своя опит.
Виж целия пост
# 18
K.Lera пиши как вървят нещата с теб.Ще се радвам да споделиш и своя опит.
Обещавам да пиша...
Виж целия пост
# 19
Много благодаря на всички за хубавите съвети.Мисля си,че проблемът с времето винаги ще ме глождае,защото никога нямам гаранция на колко мръсни стаи ще попадна и колко ще се забавя с тях.За това съм си казала,че ако видя за деня,че имам само напуснати стаи,претупвам набързо всичко и т'ва е.По-добре да свърша навреме,дори да не съм изчистила толкова качествено,отколкото да закъснея и да се старая.А някой от вас дали може да даде някой съвет почистване в екстремни ситуации,в случай че времето много напредне: )

Твоят шеф може да ти даде най-добрия съвет.
Виж целия пост
# 20
какъв съвет ще й даде шефът? той иска максимума- идеална чистота за кратко време и малко пари. Може да приеме като оплакване и несправяне, ако отиде да му иска съвет.
Виж целия пост
# 21
какъв съвет ще й даде шефът? той иска максимума- идеална чистота за кратко време и малко пари. Може да приеме като оплакване и несправяне, ако отиде да му иска съвет.

Шефът ще и каже КАК точно да я получи тази идеална чистота за кратко време В ТОЗИ хотел, където той е шеф.

Няма да го приеме като оплакване и несправяне, ако искането бъде поднесено в подходяща форма.
Комуникация се казва тази дейност.
Правилната комуникация е изкуство и може за много неща да помогне.
Работата на шефа не е да плаши персонала, а да го ръководи така, че да дава най-добрите резултати.
Точно шефът ми ми е давал съвет при трудност да отида и да поговоря с хората, с които е имало проблеми. Не ставаше въпрос за работа. Имах проблем с нещо в жилището и тогава шефът ми каза - ами отиди и поговори с хазяина.
Благодарна съм му много, този съвет и до днес ми помага при проблемна ситуация често  на първо място да търся решение чрез разговор, обсъждане, информиране за гледната точка на другия.

Възможно е от 20 дейности, които се правят при почистване, за шефа  десет от тях да са в категория А, тоест - без тях не може. Камериерката трябва да ги знае кои са и съответно да пести време от другите, от останалите 10.

По принцип задачите се делят на категории
А, В, С - по важност и по спешност.

Не съм в бранша и нямам понятие, но ако авторката напише точка по точка какво прави във всяка стая ако не трябва да бърза, то момичетата тук, които имат понятие ще и помогнат да отсее по-маловажните.
Въпреки, че от години все едно и също работя, имах проблем със сравнително нова задача в работата наскоро и го реших така-
прегледах инфо в нета по въпроса. Отсях най-важното, направих ПЛАН по него,  принтирах го с едър шрифт на 4 листа и го позиционирах на удобно място, за да го виждам и като се движа. Говорих изчерпателно и убедително по темата и най-важно пестеливо откъм време. Всички точки бяха обсъдени и обяснени, така че хората останаха много доволни.
Виж целия пост
# 22
Не е комуникация, а организация. За комуникацията като изкуство можем да си приказваме до утре, но в случая е чиста организация. На нея вече трябва да са й направили инструктаж и дори обучение кое как се прави, кога се прави и с какво се прави и тогава няма изобщо да има чудене. Авторката не споменава да са й направили инструктаж и обучение именно за  ТОЗИ хотел (сори, на бързия отговор съм, а тук няма болдване) и се чуди как да успява, което на мен ми говори, че такова обучение изобщо не е имало, а дори да е имало, е било безполезно. За работа като нейната има точни и ясни указания, не се иска от работника да мисли и да си съставя план. На всичко отгоре тя идва от петзвезден хотел, където стандартите са като за пет звезди, а не като за три, включително и организацията. Работникът винаги трябва да знае точно какво и как да прави, когато естеството й е такова, че има повече известни, отколкото неизвестни, а работата на камериерката напълно се поддава на обособяване на точни и ясни действия и инструкции, което е по-лесно и за работника. За мен просто организацията в хотела не е добра и затова авторката изпитва трудности, особено както описва и другите камериерки.
Виж целия пост
# 23
не е тиква, а е кратуна.
някъде да съм писала, че няма нужда от организация?
не впрягай колата пред вола
първо трябва да разбере какво е нужно да се организира, тоест трябва да разговаря с лицето, което има инфо за това и после следва да организира
дала съм и пример, че би могло да има 20 дейности, от които 10 са съществени този шеф, респ. за този хотел...
тези 10 дейности трябва да се организират, а не останалите, които в много натоварени дни могат да бъдат прескочени
Виж целия пост
# 24
Сори, ама ако с назначаването на нашата потребителка тепърва трябва да разбират какво трябва да се организира, този хотел какво изобщо е правил до момента? работата на камериерките е напълно поддаваща се на разбиване на определени операции за определено време и изпълнение в определен график като винаги има базово ниво на качество, а не се кара според това колко стаи има за чистене. Хотелиерсството не е от вчера и вече всичко е измислено, не е нужно да откриват топлата вода. При добра организация, включваща съответното обучение и супервизия, дори не се стига до ситуации камериерката да пита какво и как да прави, защото тя вече ще е обучена, ще има списък със задачите и т.н. Няма такова нещо като 20 дейности, от които 10 са съществени, защото на шефа така му е удобно или защото дните не са натоварени или претоварени и могат да се прескочат. Във всеки вид произвоство или услуги си има правила, нещо като ръководство, а в него винаги за всяка длъжност трябва да има график на дейностите и трябва не знам какви екстрени събития да станат, за да не се изпълнява този график. И добрите управленци това го знаят, нали това са учили и това им е работата.
Виж целия пост
# 25
май почнахме да си ги мерим
не искам да спамя темата на потребителката, но
само за твоя информация - бившият ми съпруг е потомствен хотелиер- четвърто поколение, със съответното образование .
глупостите където си ги написала горе са пълна загуба на време, чесане на език и ... избери си сама
Виж целия пост
# 26
Кое точно от написаното от мен не е вярно? Хайде, нека аз си чеша езика, а ти даси го мериш на бившия, но кажи ми кое съм написала грешно и кое е вярното! Имат ли организация? Отработен ли е списък със задачи за всяка длъжност? Имат ли график на основните дейности? Обуччават ли камериерките и всеки от персонала според длъжността? Има ли супервизия в началото?  Защото аз съм написала за задължителното наличие на всичко това.
 А е доста глупаво от твоя страна да ми размахваш бившия си, защото той може да е хотелиер, но неговото хотелиерсство четвърто поколение не се предават по дифузия със съпругата.
Много обичам някой да ми каже, че не разбирам и си чеша езика, но никога да не обяснява щом аз не разбирам, той какво разбира. Ми, ако си наясно кажи как се прави, или само това ти остана, да се опиташ да обидиш опонента! Тогава си личи кой си чеше и ккакво си чеше. А, да, и чий си мери, дето се казва, дори не е негов, че да си го мери.
Виж целия пост
# 27
Не се карайте,когато имам време ще пиша.Само ще спимена,че от първия ден ме пуснаха да работя сама,без грам да ми се обясни нищичко.А днес за първи път от близо два месеца случайно видях маниера на чистене от една колежка,т.е. никакво чистене.Ето защо имам проблем със свършването-защото аз си карам по старо му от предния хотел и чистя с маниер като за 5 звезди,а в новия хотел се чисти по-отгоре.Разбира се,гувернантката винаги ще ти намери кусур,но след като видях днес една колежка как изчисти една стая,все още съм в нервен шок.Скоро пак ще пиша,но с две думи-в хотела са на принципа всичко да е перфектно,а че няма кой да ти каже кое как трябва да е,не ги интересува.Това е все едно да поканиш гости и да им кажеш,че ракията е еди къде си,а те за първи път да са у вас Flushed
Виж целия пост
# 28
ТърсИ си друга работа в по-добър хотел, явно всичката им работа е такава, не заслужават толкова качествен служител.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия