Сватба 2018

  • 62 925
  • 741
# 315
Sunn21, добре дошла! Simple Smile много добра идея! Сигурни ли сте обаче, че в Троянския манастир е разшерена венчавка? Не във всички манастири е позволено. Simple Smile Проучете въпроса ако не сте все още и успех!

Sunflower, мери, мери много! Simple Smile Докато не усетиш коя е твоята рокля! А със сигурност ще разбереш веднага щом я облечеш, че е точната. Simple Smile Аз нямам намерение да се ограничавам в пробването и да бързам, за това и исках по-рано да започна обикалянето по магазините. Simple Smile

Аз все повече обмислям дали да не се обърна към сватбен координатор за деня... днес изпратих няколко запитвания, надявам се да ми отговорят и да не е някаква космическа сум. Не искам гостите ми да трябва да "работят" в деня на сватбата. Иска ми се да са просто гости Simple Smile
Виж целия пост
# 316
Да, аз също не мисля да се ограничавам откъм мерене на рокли, дори ми се иска да пробвам мнооого, дори такива, които не ми харесват, защото знам, че когато се облече изглежда различно от това, което е на манекена.
Виж целия пост
# 317
Purple_Peanut ,-да, позволено е. И сватби и кръщенета се правят там Simple Smile Ходихме вече и до там, за да видим как стоят нещата. Бяха учтиви и разясниха как става, дадоха ни и списък с неща, които ще са необходими, но самото записване е догодина. Simple Smile
Виж целия пост
# 318
Здравейте Simple Smile
 всъщност сватбеният координатор не е ли част от сватбената агенция или се наема отделно човек ?
Виж целия пост
# 319
Когато наемаш сватбена агенция - да. Но аз няма да наемам агенция за цялостна декорация, а само сватбен координатор за деня. Simple Smile
Виж целия пост
# 320
Purple_Peanut, какво трябва а прави този сватбен координатор?
Виж целия пост
# 321
Ами нещата, които принципно поверяваме на родителите, приятелите, кумовете. Примерно в ресторанта, следят дали всички гости са се настанили където трябва, ако някой гост има проблем се обръща към координатора за помощ, старае се да нагажда кухнята, сервитиорите, диджея и фотографа, така че да не се получава объркване. Примерно по време на разчупването на питката или по-фрапантното някой сватбен танц или хореография, да се мъкнат чинии с ядене отзад от сервитиорите... или друг пример: започва някой ритуал, но фотографа е отишъл до тоалетната... координаторът веднага гледа да избегне такава случка. Следи кога какво излиза от кухнята, следи алкохола, колко се взима, колко остава, кога ще дадат тортата за разрязване. И подобни неща... Simple Smile които ни се струват елементарни, но когато се натрупат много неща е трудно да се следи всичко...
Виж целия пост
# 322
И аз смятам да наемем координатор за вечерта, от Welcome drink-a до последния ритуал (дали ще е разрязване на тортата или хвърлянето на букета). Смятам, че ще си спестя доста главоболия, като има човек, който да отговаря какво се случва, защото винаги има някакви проблеми, дали със сервитьорите или с някой друг. Искам гостите да се чувстват удобно и да не им липсва нищо. Що се отнася до поканата за кумовете, другата седмица ще ходим да ги каним, тъй като те не живеят в България, сега ще си идват и да си знаят занапред как да си направят плановете за догодина.
Виж целия пост
# 323
И аз смятам, че координаторът не е излишен разход. Разбира се в крайна сметка всичко опира до определен бюджет и всеки преценява какво е важно за него.
Ние например имахме координатор и се радвам за което,  тъй като се намесваше удачно в непредвидени ситуации (например забеляза, че при изнесения ритуал бащата на младоженеца се беше забавил някъде и не беше заел мястото си, съответно даде знак на водещата да се изчака без това да стане видно за всички гости) и като цяло следеше нещата да вървят гладко. Мисля, че е добра инвестиция, когато става дума за професионалисти. Присъствала съм и на обратното за съжаление Persevere
Виж целия пост
# 324
И аз смятам, че координаторът не е излишен разход. Разбира се в крайна сметка всичко опира до определен бюджет и всеки преценява какво е важно за него.
Ние например имахме координатор и се радвам за което,  тъй като се намесваше удачно в непредвидени ситуации (например забеляза, че при изнесения ритуал бащата на младоженеца се беше забавил някъде и не беше заел мястото си, съответно даде знак на водещата да се изчака без това да стане видно за всички гости) и като цяло следеше нещата да вървят гладко. Мисля, че е добра инвестиция, когато става дума за професионалисти. Присъствала съм и на обратното за съжаление Persevere
Може ли да споделите колко му платихте, за колко часа и кога го включихте в програмата на сватбата?
Виж целия пост
# 325
А, идеята за координатор звучи чудесно, висвам на клона да чета повече! Има много дреболии, които дразнят гостите и с които младоженците няма смисъл да се занимават, удачно е да се аутсорснат.
Виж целия пост
# 326
И аз смятам, че координаторът не е излишен разход. Разбира се в крайна сметка всичко опира до определен бюджет и всеки преценява какво е важно за него.
Ние например имахме координатор и се радвам за което,  тъй като се намесваше удачно в непредвидени ситуации (например забеляза, че при изнесения ритуал бащата на младоженеца се беше забавил някъде и не беше заел мястото си, съответно даде знак на водещата да се изчака без това да стане видно за всички гости) и като цяло следеше нещата да вървят гладко. Мисля, че е добра инвестиция, когато става дума за професионалисти. Присъствала съм и на обратното за съжаление Persevere
Може ли да споделите колко му платихте, за колко часа и кога го включихте в програмата на сватбата?

Цената специално за координацията беше 400 лв. (уточнявам така понеже координаторът беше от агенцията, която ползвахме за цялостна организация на сватбата , но се предлага като допълнителна услуга за самия сватбен ден и съответно се заплащаше отделно). Бяха две координаторки и бяха с нас от началото на изнесения ритуал до последния ритуал (около 6-7 часа), като съответно се занимаваха с вече споменатите неща: настаняване на гостите за изнесения ритуал, съобразяване времево на коктейл/снимки/подаръци, след това настаняване на гостите в ресторанта, следяха за работата на кухнята и обслужващ персонал, координация ди джей/фото/видео/други участници като забавление и т.н.
Спестява на младоженците доста дребни на вид неща, но в сума според мен напрягащи Wink
Виж целия пост
# 327
Аз идвам да се отчета Simple Smile вече имаме и видеооператор /досега имахме само ресторант и фотограф/. Надявам се от другата седмица вече да имаме и диджей. Simple Smile
Виж целия пост
# 328
Аз идвам да се отчета Simple Smile вече имаме и видеооператор /досега имахме само ресторант и фотограф/. Надявам се от другата седмица вече да имаме и диджей. Simple Smile

Супер!
Радвам се, че всички напредваме!
Виж целия пост
# 329
Дааа, така е Simple Smile
Докато бяхме на срещата с видеооператора и се засякохме с една друга булка, която каза, че 3 месеца преди сватбата е започнала да организира, а видеооператорът каза, че е имал случай, в който са му звънели седмица преди сватбата да искат да го наемат... Grinning всякакви крайности има.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия