Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 19 781
  • 130
# 105
Моята такса за получаване на валутен превод е 5 евро.

Аз предположих, че е за изпращане, а не за получаване. За получаване почти навсякъде е 5 евро.
Виж целия пост
# 106
В SGEB таксата за получаване е 5лв.
Виж целия пост
# 107
някои банки нямат такса за входящ валутен превод до определена сума - ползвам ЦКБ и Уникредит и до 100 евро е без такса, сигурно има и други. Да се надяваме някой хубав ден да спрат с тия измислени такси, не приеха ли някакви промени за максимални суми на такси и комисионни, които банките могат да искат?
Виж целия пост
# 108
Да приеха го и влязоха в сила от 1 Януари 2018 за цяла Европа но явно за Бг не важи
Виж целия пост
# 109
Особено за ДСК изобщо не важи. Прибират си 24 € такса за изходящ превод. И 6 € за входящ.
Виж целия пост
# 110
Моята такса за получаване на валутен превод е 5 евро.

Аз предположих, че е за изпращане, а не за получаване. За получаване почти навсякъде е 5 евро.

Оо, тогава моля за инфо къде е 15лв за изходящ, че на мен ми съдират кожата.
Виж целия пост
# 111
Какво точно ще рече входящ превод? Имам валутен депозит в ПИБ, в който си превеждам от сметка в чужбина и нямам такси.
Виж целия пост
# 112
Какво точно ще рече входящ превод? Имам валутен депозит в ПИБ, в който си превеждам от сметка в чужбина и нямам такси.

това означава входящ превод.. сигурно превеждаш до 500 евро при една трансакция - тогава е без такса при тях, над тази сума си имат такса.
Виж целия пост
# 113
Имам кредит към ОББ и кредитна карта .... вече 5поредни вноски преди падежната дата ...колко вноски трябва да станат за да мога да тегля от картата ...преди това съм имала просрочие от 7—8м
Нядавам се някой да ми отговори ☺
Виж целия пост
# 114
Питай ОББ.
Виж целия пост
# 115
Имам кредит към ОББ и кредитна карта .... вече 5поредни вноски преди падежната дата ...колко вноски трябва да станат за да мога да тегля от картата ...преди това съм имала просрочие от 7—8м
Нядавам се някой да ми отговори ☺

Само ОББ може да ти отговори.
Това, че има плащани вноски преди падеж, няма абсолютно никакво значение. Банката може да усвои вноската само на падеж. Преди това парите си стоят по сметка и са си на твое разположение, ако искаш да си оперираш с тях.
Виж целия пост
# 116
Имам кредит към ОББ и кредитна карта .... вече 5поредни вноски преди падежната дата ...колко вноски трябва да станат за да мога да тегля от картата ...преди това съм имала просрочие от 7—8м
Нядавам се някой да ми отговори ☺

само банката може да ти отговори. Последно като имах кредитна карта, вноските се отразяваха веднага по картата и бяха на разположение за теглене/плащане, не се чакаше падежна дата, поне в моята банка. Но ако си имала просрочие, в зависимост от условията на конкретната банка, картата може вече да е блокирана, целият кредитен лимит да е изискуем и да не може да се ползва до пълното му погасяване..
Виж целия пост
# 117
Какво точно ще рече входящ превод? Имам валутен депозит в ПИБ, в който си превеждам от сметка в чужбина и нямам такси.

това означава входящ превод.. сигурно превеждаш до 500 евро при една трансакция - тогава е без такса при тях, над тази сума си имат такса.
Ами не. Превеждам по 2000 паунда, понеже толкова ми позволява онлайн банкирането на банката ми в Англия. Нямала съм такса нито тук, нито там. За банката в Англия знам, че има такса само ако наредя превод на място в банката, онлайн е безплатно. В ПИБ също ми казаха, че няма, когато си откривах депозита.
Виж целия пост
# 118
Депозитите са с различни условия от разплащателните сметки. При захранване на падеж по депозитна сметка, няма такси. А някои депозитни сметки изобщо нямат такси при захранване на която и да е дата
 Трети пък имат лимит на захранването.
Виж целия пост
# 119
Аз ползвам ЦКБ и ДСК. От обслужването на ЦКБ съм изключително доволна, но не мога да кажа същото за ДСК. Това е банката, в която има огромно текучество на персонал в следствие на което винаги стават грешки и все някой нещо не е разбрал. Трябваше да се борим повече от 3 месеца в които звъняхме, писахме молби, разкарвахме се да върнат неправомерно взети такси на ММ. Преди това кандидатствах да кредитна карта, която изрично поисках да е безконтактна, но "имали проблем с издаването им" и ми я направиха стандартна. В момента чакам вече цял месец да ми преиздадат дебитната карта, като обяснението затова е, че "пластиките свършили" Rage , но въпреки това взимат по 3 лв такса за теглене от каса. Естествено, че почнах да се разправям с тях, понеже вече стават изключително нагли. Единствено някои от продуктите, които предлагат ми харесват, но надали само това би ме задържало да бъда техен клиент вбъдеще. Надявам се да си подобрят начина на организиране на работата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия