Сайтове за колективно пазаруване - да обсъдим сделките, тема 39

  • 10 005
  • 40
# 30
Имали ли сте следния проблем: закупени ваучери от грабо за почивка в България, но поради лоши причини не можем да заминем. Има ли вариант за връщане на някаква част от сумата? Или трябва да говорим с хотела.
Пробвайте! От Грабо са коректни. Поне 2 пъти са ми връщали пари. Спомням си, че единия път бях взела ваучери за ресторант в Пловдив. Оказа се, че работи само в делнични дни, а ние бяхме за уикенда. Писах им и без проблем ми върнаха парите в Грабо портфейл, т.е. за бъдещи покупки от сайта им. Ако не са превели парите на хотела, ще откликнат.
Виж целия пост
# 31
Най-после мога да похваля оферта с ваучер. Препоръчвам масажа на Кабинет Hi Touch! Момичето, на което попаднах, работи чудесно, а и студиото е на удобно място в центъра. Ето актуална оферта: https://grabo.bg/sofia/relaks-s-masaj-0g6sw
Виж целия пост
# 32
Подарявам ваучер за диагностика на ходила, валиден до 10 август. Не съм в София и няма да мога да го използвам.
Това е офертата.
Виж целия пост
# 33

НИКОГА grandO
Знам,че поста не е по темата, но бих искала да ви спестя това през което минах. Фирма за ваучери /тип всички оферт/ ГрандО, в офертите се изписва GrandO  ме размотава за два ваучера. Платих ваучерите в Изи пей, но не получих нито мейл, нито смс с ваучерите. Обадих се в GrandO и някаква, която се представи за Павлина - маркетинг мениджър ми изкрещя буквално "ми търсете си ги в профила на сайта ни".
Освен липса на елементарна култура, тази жена показа и как НЕ трябва да се държи с клиенти. https://grando.bg
0884441919. Потресена съм!
Виж целия пост
# 34
Някой да е ходил на масаж в Пикасо?
Виж целия пост
# 35
https://grabo.bg/sofia/beli-zabki-0m8ntfw?affid2=233&gclid=C … NQUQaAheCEALw_wcB
Отзиви за тази или за подобна оферта за избелване на зъби?
Виж целия пост
# 36
Поръчах два билета за другата седмица в Театър "София" - но обърках тарифата - може ли да се анулират?
Виж целия пост
# 37
Свържи се със сайта.
Виж целия пост
# 38
Имали ли сте следния проблем: закупени ваучери от грабо за почивка в България, но поради лоши причини не можем да заминем. Има ли вариант за връщане на някаква част от сумата? Или трябва да говорим с хотела.

Да, пишете на имейла за връзка с клиенти, посочен в сайта. Опишете причината и номера на ваучера. Ако ваучерът още е в срок на валидност (ако е изтекла, не могат да ви съдействат), да, връщат пари.
Виж целия пост
# 39
Имали ли сте следния проблем: закупени ваучери от грабо за почивка в България, но поради лоши причини не можем да заминем. Има ли вариант за връщане на някаква част от сумата? Или трябва да говорим с хотела.

Да, пишете на имейла за връзка с клиенти, посочен в сайта. Опишете причината и номера на ваучера. Ако ваучерът още е в срок на валидност (ако е изтекла, не могат да ви съдействат), да, връщат пари.
Предполагам, че срокът на валидност на ваучера е минал още преди 3-4  години. Wink
Виж целия пост
# 40
бързо реагираха, заредиха ми ги в портфейла и ги използвах.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия