Катастрофи с жертви всеки ден

  • 22 425
  • 243
# 180
Елементарната логика и желание да спазвам закона - вижда се табела с ограничение 50 км в час и шофьор, който не спазва ограничението. Не съм шофьор, но шофирането не е ядрена физика, естествено, че ще имам мнение за ситуацията, в която се намирам, наблюдавам и пряко ме засяга

Колко е максимално допустимата скорост на първата и на втората картинка? Въпроса не е от ядрена физика.
С две думи - човек, който не спазва ЗДП, няма място зад волана.
Следващият път като притичаш на червен пешеходен или пресечеш извън пешеходна пътека си припомни това ти твърдение.
Виж целия пост
# 181
Аз съм от хората, дето и в 12 през нощта на празен път вървят 10 м до пешеходната пътека, пресичат там, връщат се още 10 м и тогава влизат във входа на блока си. Желанието ми да спазвам законите, дори когато няма опсаност някой да ме хване, печално известен сред приятелите и познатите ми, в резултат от което съм често обвинявана в овче спазване на закона. При все това, за мен е съзнателно решение да не нарушавам правило, освен ако спазването им би довело до пряка опасност за мен или друг човек. Например, когато зимата има падащи висулки, си позволявам да вървя по улицата, където няма да ме убие парче лед, ако и да съм в нарушение, защото не вървя по тротоара. Но пък си давам сметка, че нарушавам някакво правило, както и подавам сигнал до СО за проблема, за да падне ледена висулка на главата на друг пешеходец.

За ограничението на първата снимка не знам, не съм шофьор и откровено казано не ми се чете ЗДП и всичките му правилници, за да интерпретирам маркировката. Ако целта ти е да ми докажеш, че има ситуации, които аз като нешофьор не мога да преценя правилно, то няма нужда - и сама го знам  и си го признавам, никога не съм твърдяла обратното. Това не променя факта, че се ориентирам повече от достатъчно измежду често срещаните знаци и маркировки, както и че мога да преценя кога шофьорът се движи в нарушение.

За втората картинка - зависи от категорията ППС, но предполагам питаш за автомобил, така че 140 км/час, освен при сняг/заледяване, когато е 90 км/час.
Виж целия пост
# 182
Прекаленото голямо самочувствие и не внимание по пътищата води до неприятни моменти в живота.
Виж целия пост
# 183
Днес пак: изтървал" завой на пътя Шумен - Силистра поради превишена скорост и 3 жертви.
Виж целия пост
# 184
Сутринта прочетох че 16 г момче е блъснато на пешеходна пътека .
Тези безумни пътеки навсякъде без светофар кой малоумник ги измисли ?!.
Когато е тъмно, вали  и няма никаква видимост съм виждала изправящи ми косите ситуации.
Аз обвинявам държава за нехайството към живота на хората . Могат поне като нямат акъл да копират
от Запад ,където има предупредителни светофари кога да преминават хора ,а не на кой когато му щукне .
Камери на пътищата със най много птп и колчета по средата за такива джигити тръгнали на завои без видимост да изпреварват .
Виж целия пост
# 185
за пеш.пътеки мисля , че има изискване да са осветени през тъмната част на денонощието. по-евтинко е да не го правят.
за колчетата по средата ... надали е разумно. това е препятствие.
Виж целия пост
# 186
Да ,колчета са сложили хората по средата на път ,където няма грам видимост а са завои след завои както във Кресненското дефиле .Не става въпрос за прав път . Но най ужасяващи са пешеходните пътеки .
Миналата седмица при порой и чистачките не смогваха... една възрастна жена с черен шлифер решава да премине и няма светофар...не ми се говори ...и после шофьора ще изкарат виновен .
Днес момчето е било пометено защото е имало отсрещно заслепяване ,тъмно е било в 6 сутринта и никакъв светофар .
Е,толкова ли е сложно мама му стара тази държава да сложи такива ...Толкова животи ще бъдат спасени .
А тиквите ми говорят "не можем да сложим до всяка пешеходна пътека полицай" тиквенска работа ..
Виж целия пост
# 187
Лошо започна и тази седмица. Sad Сърцето на едно 16 годишно момче вече не тупти.....
Виж целия пост
# 188
Вече се отказвам нацяло да гледам новини. Confused Confused
Не разбирам защо е нужно всяка емисия да започва с поредната катастрофа?! ooooh!
Виж целия пост
# 189
Това с пешеходните пътеки е абсолютно вярно, сега както се стъмва рано е направо абсурдно. Нищо не се вижда, хората са облечени в тъмни дрехи, истински ужас! Оглеждам се като сляпа, за да видя пресича ли някой или не. А и като има спрели пред пътеката или върху нея.. Направо не ми се коментира Cry
Виж целия пост
# 190
Не бе! Те като пресичат на пешеходна пътека са безсмъртни. Като онези които караме с превишена скорост.
Дейва, няма да пиша повече в темата, че само паля от място!
Виж целия пост
# 191
Искам само да внеса уточнението, че в последния случай нито пътека, нито нито светофар са нужни. Пътят е главен, междуградски и изключително натоварен. Главна артерия към южното черноморие. Няма как да се шофира с 50, 60км в час. Да пресечеш е все едно да пресичаш магистралата. Вариант е само пасарелка.
А най-добрия вариант е тъпите автобуси да си оправят разписанието и да влизат 2 пъти дневно до селото.
Разстоянието от спирката до центъра на Атия е 500 метра (!!!) според Гугъл мапс.

Милото дете! Съболезнования на родителите.
Виж целия пост
# 192
Точно това място, на което загина детето днес, е осеяно с паметници и кръстове Sad
Всеки ден, децата и работещите в Бургас, Черноморец и Созопол жители на Атия, рискуват живота си неколкократно. Това наистина е главен път, буквално магистрала, и е безумно хората да бъдат принудени да пресичат, за да си хванат автобуса. Село Атия всъщност не е никакво село, представлява десетина панелни блока построени на поляната, в нищото. Там е военната база и преди години, бяха построени за нуждите на военните, за да не пътуват до Созопол или Бургас. Сега в тях почти не живеят военни, а всякакви хора. Условията за живот са безумни. Освен, че няма нищо там, хората трябва да изминават поне половин км. пеша, в студ и в пек и в мрак, за да се доберат до пътя, където пък рискуват ежедневно да бъдат пометени от някой разбеснял се джигит. Колко жертви станаха и нищо, минава и отминава, до поредния случай...Познавах момчето, Бог да прости, живееха самички с баба му, не знам как ще го преживее жената- будно, талантливо, желаещо да се развива дете. Това му беше мечтата:
https://www.youtube.com/watch?v=UhDfH74SNEU
Виж целия пост
# 193
Искам само да внеса уточнението, че в последния случай нито пътека, нито нито светофар са нужни. Пътят е главен, междуградски и изключително натоварен. Главна артерия към южното черноморие. Няма как да се шофира с 50, 60км в час. Да пресечеш е все едно да пресичаш магистралата. Вариант е само пасарелка.
А най-добрия вариант е тъпите автобуси да си оправят разписанието и да влизат 2 пъти дневно до селото.
Разстоянието от спирката до центъра на Атия е 500 метра (!!!) според Гугъл мапс.

Милото дете! Съболезнования на родителите.
Винаги ме е било страх да пресичам там. Аз съм от мина Росен или както е по новому Атия и много добре познавам както селото, така и самото кръстовище. Преди години имаше редовен автобусен транспорт за  Бургас. Номер 5 (и 51 до село Росен) беше през 40 минути и стигаше до горното селище - кв."Миньор" (брат ми живее там в наследствения ни апартамент). Мината работеше и даваше поминък на много семейства, едно от които беше и моето. След като я закриха, хората останаха без препитание и се пръснаха по белия свят. Автобусите намаляха до 4 пъти дневно до Бургас и обратно което накара хората да използват тези от Созопол до Бургас. Познавам бащата и майката на момчето които и те като мен са в чужбина. Мъката е огромна. На същото това кръстовище преди години загина и мой много добър приятел. Cry Уби го Ивайло Дражев и остави две деца без баща. Нямам думи просто ..... Лека му пръст на детето.  Cry
Виж целия пост
# 194


Днес е имало протест ,заради смъртта на момчето ...и изненада ..дебеловратите са се размърдали .
Това е начина- хората да протестират и да натискат тиквите които нехаят за живота на хората .
Навсякъде където има нередности трябва да се организират хората и да изискват , а не да се обвиняват
едни други ...

Изграждат пешеходен надлез над опасния участък край Атия
Предвижда се автобусите, пътуващи по редовните линии между Бургас и Созопол, вече да влизат в село Атия, а над опасния участък, където вчера на пешеходна пътека беше пометено 16-годишно момче, отиващо на училище, ще бъде изграден пешеходен надлез. Това стана ясно днес, след като шефът на Пътната агенция Дончо Атанасов направи оглед на опасния участък на пътя Бургас-Созопол.
http://news.bnt.bg/bg/a/shche-ima-peshekhoden-nadlez-kray-atiya
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия