Изпипани нови похвати за зарибяване на клиенти от страна на Mtel !

  • 2 856
  • 20
# 15
Според мене е проблем ако служител каже 20 лв за сим карта, а оператор каже 0 лв. за сим карта. За тебе си е ОК.

За мене е проблем ако има начин вместо 60 лв да се платят 30, но служителя не го казва.

Посочените по-горе НЕ са хипотези!
Виж целия пост
# 16
За мене е проблем ако има начин вместо 60 лв да се платят 30, но служителя не го казва.



Според мен няма такъв вариант . Правилата са им разписани черно на бяло. Няма как да каже по-висока сума, тъй като всичко се осчетоводява или както там се води, не съм веща в счетоводните неща..тоест, при плащане винаги се вижда колко и по какъв договор плащаш. При една проверка въпросният служител може лесно да изгори... хипотетично.

Шикалкавят според мен в насока да не казват всичко по договора. Да спестяват някои по-нелициприятни условия. Цел-на клиента да му се види изгоден и да го сключи. Веднъж сключил го - примката щраква. Да си чел..Битият бит, оня другият....и той такова, нали...
Виж целия пост
# 17
+ такса, която не е нужно да плаща.

Това ти ли го решаваш или търговеца? Ако всичко е описано и не противоречи на закона, тогава какъв е проблемът?

Проблемът излезе такъв какъвто го очаквах!
Станах поредната "излъгана камила" из между  клиентите на Mtel !
Защото с прехвърлянето на номера ми от VIVACOM към тях
което стана на 16.08.2017 година съм активирал новия си Договор
към Mtel с тяхната "вълшебна" електронна писалка с която се подписваш
без да знаеш какво разписваш !?
Това го узнах случайно днес сутринта след като се обадих на *88,
за да се оплача че вече 7-ми ден от прехвърлянето на номера ми към Mtel,
бонуса към договора ми с тях телефон SONY Xperia M4 Aqua /за 30 лева/,
все още не ми е даден !
Както споменах по-горе той е служил единствено за примамка на балъците,
/защото ми го показаха в офиса и пред мен лично маркираха кутията на телефона с моето име/,
с която измама успяха да си увеличат приходите в касата на фирмата и да си подсигурят
премиите за следващия месец !
Сега в момента се бръсна в банята и след това излизам и отивам в Централата на фирмата,
подир което в Комитета за защита на потребителите и най-накрая ще търся съдействието
на медиите за изобличаването на поредната измама от страна на мобилен оператор в България !
Аз съм в предпенсиона възраст и вече нямам голям избор в живота
и съм сигурен че един ден ще си отида с "отворени очи" от този свят
поради огромната грешка която направих преди години /докато бях по-млад
и необвързан/ че не събрах кураж в себе си и не се махнах един път завинаги
от тази ПРОПАДНАЛА и МОШЕНИЧЕСКА държава !
Така че вие по-младите си вземете поука от думите на един доста поживял и
препатил в това "подобие на държава" човек . . .


 
Виж целия пост
# 18
Да не е 30 лв.....на месец  Mr. Green

Копелетата от офиса ми казаха че е с еднократно заплащане,
след което "забравям" за случая . . .
Не знам дали в този форум има служител на тази компания която
може да ми даде обяснение за тази "скрита" оферта на Mtel /както ми обясниха те/,
ако е достоен човек под прикритие на самоличността му !?


Не знам за мТел, но миналата година подписах с Теленор и взех телефон за 96 лв , вместо за 300.
Възможно е да имат оферти просто в момента Simple Smile
Виж целия пост
# 19
Това го узнах случайно днес сутринта след като се обадих на *88,
за да се оплача че вече 7-ми ден от прехвърлянето на номера ми към Mtel,
бонуса към договора ми с тях телефон SONY Xperia M4 Aqua /за 30 лева/,
все още не ми е даден !
Както споменах по-горе той е служил единствено за примамка на балъците,
/защото ми го показаха в офиса и пред мен лично маркираха кутията на телефона с моето име/,
с която измама успяха да си увеличат приходите в касата на фирмата и да си подсигурят
премиите за следващия месец !

Всеки път като те чета изпадам в нудържимо хилене. Подписал си договор за порт-ин, обвързан с двугодишен договор, с бонус телефон за 30 лв. След като си подписал и платил 30-те лева, защо не са ти го дали веднага?
Виж целия пост
# 20
Когато подписвах с Мтел, взех за моя приятелка телефон на стойност около 450лв. за около 160лв. Нищо странно няма в това.
Иначе как така са ви маркирали телефона, а не са ви го дали? Нали подписвате и приемо-предавателен протокол (или нещо подобно) и ти се дава касов бон и гаранция. Никаква примамка не е било - трябва да си получите телефона. Служителят може и да си го е прибрал, но звъннете на оператор и опишете на него ситуацията. Мисля, че имате името на служителя в договора. Шефовете му хич няма да са щастливи, че някой си прибира телефон на клиент.
И по-добре потърсете друг офис на оператора. В някои офиси са просто некадърни. Аз лично избягвам един такъв, въпреки че ми е най-близо. Ползвам го само за плащане на сметка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия