WIZZ AIR - 27

  • 67 526
  • 744
Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!



Wizz Air
Старата версия на сайта

Често задавани въпроси
http://wizzair.com/bg-BG/useful_information/faq

ИНСТРУКЦИИ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ, подробно описани ТУК, като ще направя някои допълнения за промени станали след оформянето на инструкциите.
Какво е новото:
1. WIZZ Discount Club -
Скрит текст:
разделено е вече на две категории: Стандартно членство и Групово членство. Накратко за разликите между двете: Стандартно - пътуват 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж; Групово - пътуват 1+5 с цена на членството 100лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 40лв.), като срока на членството им в  Wizz Discount Club не се променя.
Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - има промяна, с която по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

САЛОНЕН БАГАЖ
 
От 24 октомври 2012г. Wizz Air въведе нови правила за салонния багаж в цялата си мрежа*, за да насърчи пътниците да носят по-малък багаж на борда и качването на борда да става по-бързо и по-гладко.
(*Само за полети, оперирани от Wizz Air Унгария)

Стриктното правило на Wizz Air "един брой салонен багаж на пътник” остава непроменено.

На борда на самолета можете да се качите само с един брой ръчен багаж!!!

Каква е разликата между видовете салонен багаж? – РАЗМЕРА!
1. Малък салонен багаж:
Ако салонният Ви багаж е с размери 42x32x25 см или по-малък, можете да го вземете на борда безплатно. Той трябва да се побира под седалката пред Вас.
2. Голям салонен багаж:
Ако салонния Ви багаж надвишава размерите за малък салонен багаж, но не е над 56 x 45 x 25 см, можете да го вземете на борда срещу такса. Той трябва да се побира в багажника над седалките. Трябва да можете да го поставите в багажника над седалките без чужда помощ. Засега с тегло до 15кг. според общите условия.



Кошарката за проверка на багажа е вертикална-снимка:



3. Чекиран багаж - и при него вече има разделение - Чекиран багаж (макс. 23 кг) и Чекиран багаж (макс. 32 кг)
Таксите за багаж се изчисляват въз основа на:
   - Датата на пътуване (висок сезон, нисък сезон)
   - Начин на купуването (чрез wizzair.com, Мобилно приложение, Телефонен център, Летище)
   - Тегло на чекирания багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см

Ново!!! В сила от 29.10.2017г.
Ръчния багаж се променя. Вече няма да има два вида ръчен багаж, а само един с размери 55/40/23см. и максимално тегло 10кг.
• Пътниците ще имат право да носят на борда един ръчен багаж с размери 55x40x23см. Тази чанта се включва в цената на билета.

Ще прилагат и политиката на Раян да чекират ръчен багаж след определена бройка, но не видях ясно написано нищо по този въпрос.

И още нещо:
Клиентите пътуващи на 29 октомври 2017-а и след тази дата, които вече имат закупен ръчен багаж директно през каналите на Wizz Air* ще получат 120% от платената сума, като кредит по техния WIZZ профил
Добавям и картинка:




Разрешен багаж при пътуване с бебе:
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Калкулатор за такса багаж

Повече за багажа ТУК

Видео за багажа
Скрит текст:


Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 48 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Ако искате да преформатирате бордна карта в PDF:
По последна информация, бордните карти вече се появяват отново и в pdf формат, но слагам и тези обясения за всеки случай.
Скрит текст:
Влизате в акаунта си през GoogleChrom.
Отваряте бордната карта.
Кликате или с десен бутон и намираш  Print, или с клавишна комбинация Ctrl+P.
Отваря се диалогов прозорец Print.
След това на Destination се клика на Change и се избира Save as PDF и накрая пак Save.
Накрая си избирате къде да я запазите.

Ето и с картинки.

Видео за онлайн чекиране

Чекиране
Ново!!!

Онлайн чекирането е налично от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте направили резервация преди 15 август 2017 г. или сте закупили място по време на резервацията си на или след 15 август 2017 г.
Ако не сте закупили никакви места с резервацията си, направена след 15 август 2017 г., чекирането ще може да бъде извършено  само 48 часа преди заминаването. За двупосочни полети, за които не са закупени места, чекирането за полета на връщане започва, след като започне чекирането за полета на отиване, до 15 дни преди излитането на полета.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.


Контакти с WIZZ
Телефон в България
От стационарни телефони - 0900 630 22  - Разговорите се таксуват по BGN 0,96 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.


e-mail: callcentre.hu@wizzair.com
За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез формата за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).
 - чрез имейл:  callcentre.hu@wizzair.com
    Customerrelations1@wizzair.com - за връщане на кешбек

Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Номер за промени в графика 024928367

Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims


Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.


Старите теми:
26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6,  5, 4,  3,  2, 1

Приятно пътуване!
Виж целия пост
# 1
Ако имате предложения, корекции и т.н. - заповядайте да ги споделите.
Стана голяма мешавица с багажите, но до 29-ти октомври ще е така.
Виж целия пост
# 2
Благодаря много за темата.  bouquet
Виж целия пост
# 3
Мимии  Hug ,благодаря за новата тема  bouquet
Само за информация да споделя,че обаждането от мобилен телефон е 1,20лв,така ме уведомиха,когато аз се обаждах миналата седмица да си оправям проблемите с резервацията.Аз съм на Виваком,не съм сигурна дали за всички оператори е същата сума... Peace
Виж целия пост
# 4
Мимии  Hug ,благодаря за новата тема  bouquet
Само за информация да споделя,че обаждането от мобилен телефон е 1,20лв,така ме уведомиха,когато аз се обаждах миналата седмица да си оправям проблемите с резервацията.Аз съм на Виваком,не съм сигурна дали за всички оператори е същата сума... Peace
Чефи, благодаря за споделеното.
Всъщност цитираната от мен цена е при обаждане от стационарен телефон. Сега ще го допиша.  Heart Eyes
Виж целия пост
# 5
Кога е по-добре да се чекирам, по-рано или като останат няколко дни до полета?
Виж целия пост
# 6
Мимии  Hug ,благодаря за новата тема  bouquet
Само за информация да споделя,че обаждането от мобилен телефон е 1,20лв,така ме уведомиха,когато аз се обаждах миналата седмица да си оправям проблемите с резервацията.Аз съм на Виваком,не съм сигурна дали за всички оператори е същата сума... Peace
Чефи, благодаря за споделеното.
Всъщност цитираната от мен цена е при обаждане от стационарен телефон. Сега ще го допиша.  Heart Eyes

Да Мими,аз само за информация го написах,за да знаят хората  Heart Eyes Даже не знам дали за всички оператори е еднакво таксуването,но горе-долу да се знае  Simple Smile

Виж целия пост
# 7
Кога е по-добре да се чекирам, по-рано или като останат няколко дни до полета?
Засега зависи от ... нетърпението на пътуващия. Simple Smile
Виж целия пост
# 8
Здравейте, писах в края старата тема, но най-вероятно въпросите ми там ще останат без отговор и затова ще пусна коментара си и тук (ако е проблем, моля да ми изтриете коментара от старата тема, тъй като аз не успях). И на въпроса.

Съпругата ми е бременна и другата седмица ще трябва да пътува с Wizz Air от София до Варна. Тогава ще е в 24 ГС. Според информация и услуги в сайта на Wizz бременните пътнички попадат в графата "Специално съдействие". Бременността ѝ протича нормално и не ѝ е необходимо съдействие за нищо, а и полетът е къс. Необходимо ли е при резервацията на билета да се маркира, че иска "специално съдействие" (предполагам би било необходимо единствено за да са предварително наясно, че на борда им ще има бременна жена) ? Ако маркира специално съдействие, след резервацията ще трябва да звъни на кол центъра им за да ги уведоми от какво точно съдействие се нуждае (а тя не иска такова Simple Smile ) и ще искат да е на летището поне 2 часа преди полета. В тази връзка, ако не е необходимо да се заявява предпочитам да си го спести.

До 28 ГС уж не искат медицинско, но дали ще е по-добре да се презастрахова и да си извади такова за да избегне разправи на гейта (коремчето ѝ не е малко) ? Имаме скорошни документи от следящия лекар, на които си пише датата на термина и ГС, така че ако вършат работа може да вземе тях вместо медицинско. Какъв е Вашият опит ?

Малко дълго стана  smile3525 Благодаря на отзовалите се   Simple Smile
Виж целия пост
# 9
Кога е по-добре да се чекирам, по-рано или като останат няколко дни до полета?
Засега зависи от ... нетърпението на пътуващия. Simple Smile


От собствен опит се уверих: не е ок в първия възможен момент, защото именно поради нетърпението на пътуващия точно така постъпих (беше при Райън обаче) и ни залепиха на последния тесен ред за тоалетните Sick Разбира се, нямахме запазени места.
Виж целия пост
# 10
И аз затова се чудя. Ако в последния момент се чекирам дали няма да ни дадат кофти места.
Виж целия пост
# 11
И аз затова се чудя. Ако в последния момент се чекирам дали няма да ни дадат кофти места.

Всичко е до късмета.Нормално е да се падат кофти места,защото,който си закупува място естествено да си избере хубаво такова...Не може да е без пари и да е идеално  Simple Smile 
Peace
Виж целия пост
# 12
О да, за един час се търпи Simple Smile
Виж целия пост
# 13
Мимии, благодаря за темата! bouquet
Ако искаш добави към големия салонен багаж до 29 октомври, че е до 15кг. Имаше питане в миналата тема затова.
Виж целия пост
# 14
В последната резервация която напрви синът ми снощи  няма опция за плащане с карта. Накарали са го да плати с банков превод. Дали той нещо е маркирал неправилно или наистина отпада тази възможност?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия