Измамен от служител на Мтел

  • 4 427
  • 37
# 30
"Теглене на суми от влог на дете (или лице, поставено под запрещение със съдебно решение) се допуска само с разрешение на Райония съд по настоящия адрес на детето, след като съдът се увери, че сделката е в интерес на детето или важни нужди на семейството."

http://srs.justice.bg/srs/117-%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D1%80%D0%B5%D1% … D0%BB%D0%BE%D0%B3

Не виждам как ще стане с карта от банкомат.
Виж целия пост
# 31
аз карта нямам. изобщо не стана дума за такава, когато отваряхме сметката преди 5 години. може би като навърши 18 ще може да си извади карта то. или пък има разни варианти на детските влогове. много съм далече от тези неща, питах от любопитство.
Виж целия пост
# 32
Аз лично имам влог в ДСК, който е с дебитна карта- уловката е , че като теглиш пари се намалява олихвяемата сума. Няма пречка , когото титуляр е непълнолетен . А родителите са законни представители на детето, дори и да не са женени , нататък мога да повторя написаното първоначално.

Ето за ДСК:

Разпореждане със сумите по влога може да се извършва по всяко време и във всяко поделение на банката. Разпореждането се извършва с разрешение от Районния съд и от:
-  законния представител – за малолетни /до 14-годишна възраст/;
-  титуляра, заедно с родител или попечител – за непълнолетни /от 14 до 18-годишна възраст/.

Вие как точно теглите с дебитната си карта, не знам. Направо безсилие ме обзе отново.

https://dskbank.bg/%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D1 … D0%BB%D0%BE%D0%B3
Виж целия пост
# 33
аз тегля , понеже съм титуляр на сметката
Виж целия пост
# 34
Мисля, че започвате да шикалкавите. Ето ваши неадекватни писания, и спирам въобще да се занимавам с вас:

Криси` - Потребител
ако депозита на детето е с дебитна карта- теглите ги през картата и никой няма да пита дали детето или вие сте ги теглили, ако не- на каса в банката и базите платежното за всеки случай
Виж целия пост
# 35
по аналогия с влог на пълнолетен и презумпция за законно представителство
Виж целия пост
# 36
Здравейте, днес баща ми, който е 47ми набор е взел таблет и карта за 17 лв. с двугодишен договор. Служителката на Мтел е видяла възрастен човек и го е забаламосала, че е безплатен и му го дават като на лоялен клиент. Дала му е да се подпише на няколко места на един таблет и човекът си е тръгнал щастлив.
На мен лошо ми стана като видях какви ги е свършил. Веднага се обадих в Мтел, но договорът не може да се анулира, може само да бъде прекратен и се дължат неустойки в размер на 3 мес. вноски.
Смятам да нашиша в Мтел оплакване от тяхната служителка, но нещо друго може ли да се направи по въпроса? Някой сблъсквал ли се е с такъв казус?

Здравейте!
Попаднах на вашата история от преди години с А1 и баща ви, който е получил "безплатен таблет"!
Понеже в момента съм в почти същата ситуация с моята майка, ще съм ви много благодарна, ако ме напътите как да процедирам?
Случая е подобен като с баща ви!
За Коледа майка ми получава СМС, в който и съобщават, че като лоялен клиент има подарък за нея и да посети най-близкия офис. Отива тя и и дават подарък "безплатен таблет". Няколко пъти майка ми пита, ще дължи ли нещо, но категорично я убеждават, че това е подарък и карат да подпише документ, че го е получила и уж гаранция и застраховка.
Оказва се, обаче че този таблет върви с карта за интернет и двугодишен договор за 18 лв. на месец, за което тя изобщо не е била информирана, а още по-малко е била съгласна да подпише договор за 2 години.
И това го разбира сега след 6 месеца, когато оператор и се обажда за преподписване на договор и тя след като се оплаква, че плаща по 71 лв. всеки месец, той я информира, че към таблета най-вероятно има сложена карта за интертен, за която тя незнае и в действителност така се и оказа!
През всичките месеци, след завишаването на сметката и многократно е  ходила в офиса да пита защо и толко висока таксата, но никой не и дава обяснение и не и казва, че всъщност плаща допълнителна такса за тази карта, за която тя дори незнае и че съществува.
Майка ми изобщо не е мобилна, телефона и е с копчета и интернет вкъщи няма и неползва.
След като научава от оператор, че в таблета има карта, отива  директно при служителя, който и го е „подарил“, при което той и казва, че наистина има карта и е подписала двугодишен договор за нея, но за компенсация,  тъй като ползва и интернет и телевизия и телефон, може да и намали 10 лв. сметка и я кара да подпише, че е съгласна.
Сагата продължва.....
Оказва се, че е подписала анекс към договора за телевизия, с който се отказва от един платен спортен канал, от където всъщност наистина и се намаля сметката, но за сметка на нещо, което ползва и си плаща за него, а не „компенсанция“ + бонусче още 2 години договор.
Е как не ги е срам, така да се подиграват с хората, които не разбират???
Направо съм бясна и незнам как да постъпя? Извинявайте, че ви занимавам, но понеже и вие сте минали по този път и мисля, че ще ме разберете.
Много ще съм ви благодарна, ако ми окажете малко помощ с насоки къде и как да напиша и подам жалба и дали изобщо ще има смисъл, все пак 6 месеца са минали, но ме е яд как, вчера са излъгали "компенсанция", а са я накали да подпише за още 2 години.
Виж целия пост
# 37
Оказва се, обаче че този таблет върви с карта за интернет и двугодишен договор за 18 лв. на месец, за което тя изобщо не е била информирана, а още по-малко е била съгласна да подпише договор за 2 години.
В договорът всичко е написано, нали така?! Можела е да прочете и тогава да подпише. Проблемът на повечето хора е, че подписват без да прочетат. Не само това, ами вече е била „излъгана“ от този служител, но отива и отново подписва нещо без да прочете. Rolling Eyes Първият път е било грешка, а вторият какво е? 6 месеца плаща повече от нормалното и това някак не ѝ прави впечатление. Thinking Много интересно.
Може да развали договора и да плати неустойка в размер 3 месечни такси(стандартната цена без отстъпките) + пълната цена на таблета(без отстъпките). Всъщност най-точно какво трябва да плати ще го каже служител в магазина.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия