Маслото капе - помощ

  • 1 546
  • 14
Здравейте,

моля за помощ от запознати. Имам Туарег, на който от известно време му капе маслото. ММ все повтаря, че не било проблем, доливаме и така. Имам чувството, даже направо съм сигурна, че изобщо не му се занимава с тази кола, защото постоянно ме агитира да я продаваме и тн и тн. Та, помолих го да я закара на майстор да пита, каква сума горе долу ще излезе, за да си направя аз сметка да си оправям колата. Каза ми някаква сума от 1000 лева и нагоре, че щяло да излезе, и е такива. Не било спешно, нямало проблем и така да се кара, ще сме доливали когато е необходимо и нямало проблем.

Моля ви, кажете ми, какви евентуално може да са проблемите (имам предвид какви да са причините за този теч) и колко пари би ми струвала поправката - от най-добрия до най-лошия случай.

Благодаря ви предварително
Виж целия пост
# 1
Ти видя ли петно от масло с очите си или от къде капе или предполагаш защото доливаш?
Виж целия пост
# 2
Да, петно има в гаража, както и на мястото, на което паркирам пред офиса Joy , както и пред блока, където паркирам, когато ме мързи да вкарам колата в гаража.
Виж целия пост
# 3
Няма кой да ти отговори така, може да тече от някоя гарнитура, може да е от някоя семеринга-варианти да искаш.
Бягай на диагностика да ти кажат поне от къде тече и какво е за смяна, после ще се помъчим да ти сметнем долу-горе цената за частите.
Виж целия пост
# 4
Благодаря.
Аз потърсих и доколкото видях гарнитурите са по-скъпи, към 300 и няколко лева, пълен комплект. Ясно ми е, че трябва да се закара на диагностика, ама пък ММ като не му се занимава и според него няма проблем да се кара така още известно време, аз няма какво да направя. Освен да отида при някой случаен майстор, който кой знае какви цени ще ми обяви Rage В краен случай и това ще направя.
Виж целия пост
# 5
Щом няма проблем, като те остави някъде на пътя колата, хващаш си такси прибираш се и му връчваш ключовете да се оправя.
Виж целия пост
# 6
Не бих казал, че не е спешно. Без да знам точния модел на таурега ти казвам, че колкото повече отлагаш ремонта става по-скъп.
Коя година е колата и кой двигател точно? Всеки мотор си има различни места от където може да тече маслото. Ако е 3.0тди ще ти е най-солен ремонта.

Ако решиш пиши на лично да те пратя при моят майстор, той всяка седмица отваря ВАГ мотори. Много е кадърен и взема за труд смешни пари, само да се вредиш...
Виж целия пост
# 7
Благодаря ти. Закарахме я на майстор и оправи теча. Нещо интерколер и маркуч за вода преходен гледам на листа, че е оправял. Дали е оправал и нещо друго или от едно от тези неща е бил теча, не знам FlushedFlushed
Виж целия пост
# 8
Я кажи кой е мотора и колко ви оскуба майстора от любопитство Simple Smile

Интеркулера е дребен проблем. Ако беше маслен сепаратор, щеше да е малко по-скъпо.
Виж целия пост
# 9
Ами 3.0, като не знам дали е ТДИ JoyJoy (май е), годината е 2007.
Тука на бележката ми пише, че са оправени следните неща - интерколер ляв, маркуч за вода преходен, предни и задни тампони на стабилизираща щанга (така ли е точно, че нещо ми е със съкращения). За 550. Добре ли е?

Тук гледам в листа ми пише, че оригинален интерколер бил около 1000 лева. Естествено не сме слагали оригинален.
Виж целия пост
# 10
Добре е. Оригинален не си струва, дано обаче да е сложил хубав афтърмаркет, а не някой китаец.

Ами мотора е най-вероятно 3.0тди и много да внимавате какво масло слагате, че е много капризен. Маслото да се сменя на не повече от 15хил километра независимо какво приказват майсторите, не слагайте масло Кастрол(в бг е фалшиво, даже познавам едни дето бъркат такова в гараж в люлин) и да знаеш, че в един момент ще трябва да се сменят веригите на мотора. А там цифрат е сериозна Simple Smile
Виж целия пост
# 11
На какъв пробег се сменят тези вериги? И за каква сума горе долу става въпрос?
Виж целия пост
# 12
Ако е 3.0 TDI, а не 3.0 TSI ...Между 200 и 300к километра, а вашата едва ли я знаете на колко е точно Grinning По принцип се разтракват. Частите с труда около 2000-3000лв в най-добрия случай, защото не е една верига като на доста модели, а са няколко. ВАГ-аджжийските автомобили са капризни Simple Smile
Виж целия пост
# 13
Благодаря. Не е тси, ами е тди със сигурност вече ви казвам. И знаем реалните километри, защото я взехме почти нова, на 1 година. Да, и майсторчето ни каза, че се усещало при запалване, но аз като една истинска жена-шофьор, не мога да разчитам, че бих усетила. По-скоро няма да усетя. Поне знам, че имам достатъчно време да си ги подготвя тези пари, а не да ми дойдат изневиделица. Още веднъж ви благодаря много.
Маслото в никой случай не е кастрол или някакво шанаджийско или най-евтино. Майсторът ни е казал какво трябва да е и си имам една празна туба в колата, като купувам да не го объркам Joy
Виж целия пост
# 14
Добре ако нещо те интересува драскай.

Дано майстора ви да е добър. Моя е много пекан и освен, че ми подържа колата добре ме е научил на много неща. Въпреки това обаче никога не му вярвам напълно и го следя какво прави Wink

П.С. При запалване е нормално да изтрака за секунда веригата на студен мотор. Моята кола също го прави. Това не е признак за смяна. Някои твърдят, че е, но всъщност НЕ Е Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия