Съвет: Отказана гаранция от Internity/ Теленор

  • 1 629
  • 6
Здравейте, поразрових се, но не видях скорошна тема за отказаните гаранции.  Става дума за Теленор М200 , който се ползва от баба ми. Не го е изтървала, но пише че причината за отказа на гаранцията е "механично изкъртено стъпало или нещо такова  на СИМ картата и корозия на платката".  Телефонът не е бил мокрен, под течаща вода, в чаша, локва или нещо подобно. Уви няма как да се види от нас дали платките са корозирали или не, а смяна на картата и отваряне на телефона е нещо с което никой не се е занимавал. Телефонът през повечето време е стоял някъде на "сигурно" - шкафове маси, просто да не му стане нещо.
Та и моят въпрос е да се търси ли КЗП или да се спори, или в случая няма голям шанс да се промени нещо, телефонът е за възрастен човек както казах и е купен на 11 декември миналата година.  Всякак поне гаранцията да си беше изкарал щеше да е добре. Ако някой се е сбъсклвал с нещо такова ще се радвам ако даде съвет.
Виж целия пост
# 1
Не съм имала подобен случай, но аз на твое място бих писала до КЗП - може и нищо да не излезе, но може и да се получи. Не бих ги оставила така определено теленорци...поне една проверчица да им направят, пак е нещо...
Виж целия пост
# 2
Виж тук:

http://varg1.blog.bg/technology/2016/02/04/globiha-telenor-za-ot … -v-shumen.1427400

Също - имаш ли писмен отказ със снимки от сервиза?

http://www.bg-mamma.com/?topic=523245

и изобщо тук - https://www.google.bg/search?source=hp&q=%D0%BE%D1%82%D0%BA% … 3k1.0.SnuSyM6yyT0
Виж целия пост
# 3
снимки нямам, а при приемането в магазина имаше забележки за надрасквания и пукнато стъкло на камерата/камера , реално беше задния панел, но нищо повече , включително и за картата държаха да си пробват в магазина.
Благодаря ти, точно тези 2 линка бях гледал и търсенето в гугъл, но реших все пак да питам, че за Шумен е от преди 2 години.
Виж целия пост
# 4
А стикера за влага как беше?
Четох, че понякога се оцветява в бледо розово /от влагата на лицето например/, но не в червено и въпреки това пак пишат, че е мокрен телефона.
Този стикер не би ли трябвало да го проверят още при оставяне на телефона за ремонт в магазина? И да отразят това съответно в протокола? Защото ако не са го отбелязали тогава, реално нямат доказателство, че телефона е бил мокрен.
При жалба до КЗП от там изискват от оператора доказателства и становище за отказаната гаранция. Според мен тогава трябва да предоставят доказателство за мокренето - например снимка с оцветен в червено стикер за влага.

Аз определено бих писала до КЗП.
Виж целия пост
# 5
виж това само не ми стана ясно къде трябва да е и реших че понеже е по-прост телефон го няма, гледах в гугъл ама нищо не намерих за този модел точно, а са на различни места, ама пак нищо червено не видях и нищо такова не беше описано при приемането.
Виж целия пост
# 6
Редовен номер на мобилните оператори. Пробвай с КЗП.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия