миналата година ( пролетта) дървото пред къщи изсъхна ( не се води наше а на общината, така и не разбрах защо ). Както и да е, обадих се и казах че дървото е изсъхнало и поискахме да го сменят ( тъй като не е наше, нямаме право да го отсечем и да си засадим ново, по точно имаме, но документацията за отсичане на дърво е повече отколкото за извършване на убииство, така че решихме да оставим общината да си го смени). Благодариха ни за обаждането и понеже се обадихме на края на май ни казаха че саденето става пролет и есен, и ние ще сме включени в списъка за есента на 2005. След месец два дойде и писмо, уведомяващо ни че дървото ще бъде махнато и новото засадено до края на ноември 2005. Дотук добре. Към края на ноември се обадих да питам дали все още сме в списъка, казват ми Ами не сте, отложихме ви за пролетта на 2006. Нямало причина, просто така пишело в компютъра. Добре, примирихме се. През март месец тази година започнах да звъня отрано - при първото ми обаждане ме информираха че адреса ни изобщо не фигурира в списъка за тази пролет обясних че сме получили писмо и т.н. - без резултат : няма ни и това е! А причина? питам аз - как става така че изведнъж ни няма в списъка? Не знаят, да съм говорела с инспектора. Искам телефона, обаждам се на въпросният инспектор който заявява - ами най-вероятно сме ви пропуснали, грешка е станала хубаво казвам, дайте да я поправим тая грешка тогава - не, късно било вече, но можел да ни включи в есенния списък Кипна ми всичко и му казвам че искам да заведа жалба, имам и тяхното писмо, и имената на хората с коит съм говорила по телефона, та да ми даде адреса и името на началника си. Инспектора взе да го увърта, не можело ли да се опита да поправи грешката... добре, съгласих се. Каза ми да се обадя на другия ден. Обаждам се и попадам на някаква служителка, която ми казва че сме в пролетния списък, ще махнат старото дърво и ще ни сложат ново. Ето значи, можело, мисля си като последна глупачка звъня им и през април, и в началото на май да питам кога аджеба ще ни посадят дървото - не знаели точна дата, но със сигурност, 100% през май. Днес се обаждам за н-ти път и някаква лелка ми казва: Какво дърво, кви пет лева? Той сезона за засаждане е приключен е откачих направо! теглих и една майна, поисках телефона на някой началник, дадоха ми някакви номера, на които никой не отговаря, обадих се пак на customer service, ми всички мениджъри били в съвещания, за целия ден, колко удобно а какво виждате в компютъра? ми няма ви в списъка не се учудих, обаче този път го приех лично, и сега съм бясна и имам нужда от съвет - как е най-добре да постъпя - написах писмо което ще пратя на няколко от мениджърите в Toronto Forestry и също до нашият city counsilor. Искам също да изпратя жалба до City of Toronto, но нямам идея до кого и в кой отдел. Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели как го е решил, ако се сещате на кого другиго мога да се обадя или да пиша моля посъветвайте ме! Няма да споменавам колко време отделих за тия глупости, нито че градината ни е грозна с това изсъхнало дърво, но ако се опитаме да продадем къщата това ще ни коства няколко хиляди по-малко отколкото ако имаме дръвче макар и мъничко. Ако някой е наясно как най-резултатно се завежда жалба в Общината и къде, нека да пише! за други неща има да кажем еквивалент на Съюза за защита на потребителите, но ми се струва че не става за нашият случай.
чувствам се като последна глупачка и ме е яд, извинете ме за несвързания постинг. приемам всякакви съвети! Благодаря