Мтел за пореден път ме разочароват!

  • 3 487
  • 24
Искам да се оплача от НАЙ големия ни мобилен оператор Мтел. Вчера по обед отидох в местния бизнес център и подадох молба за прехвърляне от Прима на Абонамент. Въпреки "уверението"на служителя че картата ще бъде активирана до максимум 2 часа, това не се случи. Снощи звъннах на *88 от друг телефон(с което изчерпах безплатните обаждания на този номер към *88) и операторката която беше съвсем некомпетентна ми заяви че технологичния срок бил....24 часа. Добре казах си - 24 не ме бъркат толкова. Минават си обаче тези 24 часа и моята карта си е все още неактивирана. Обаждам се отново от друг телефон(вече всичките ми познати са набутани) и още по-некомпетентна служителка след дълго и изчерпателно търсене ми заявява...."ами...прощавайте-отчетено е че сте се обаждали...но е събота и неделя.......иии такова....колегите явно не им остава време.....те събота и неделя са по-малко...т.е почиват"!!!!!!!!
Е какво е това кажете ми....." Може би към втроник ще ви се активира картата" #2gunfire #2gunfire #2gunfire
 Ако знаят колко неудобства ми причиняват. Утре сутрин трябва да пътувам за София на командировка за 2 седмици при което не ми е уредена нощувката, и очаквам обаждане от шефовете...а аз нямам номер....дори не могат да ми прозвънят...направо ми се плаче....минаха всякакви граници тия от Мтел. Моля ви кажете такова" безобразие" случвало ли ви се е и как да изляза от тази нелепа ситуация...на кого да се обадя или да се оплача....ПОМОГНЕТЕ!!!!!!
Виж целия пост
# 1
Затова смених мобилния оператор ! Laughing Не че сега съм супер доволна-всички са  от един дол дренки !
Виж целия пост
# 2
Не че ще те успокоя, нооо...съвсем нормални неща за България. Няма кой да се втурне да върши нещо, още повече в неделя.  Close Подписа ли договор? В него има ли срок? Обади се и кажи, че ще ги съдиш, ако има срок и те не го спазят. Ей тук има тел. на централен офис, ама незнам дали ще ти свърши работа днес http://www.mtel.net/mobiltel/about/contact.php?sid=db0bf6cc7e38a … b50e5f5052cd&
Виж целия пост
# 3
Като те разочароват за пореден път, смени се мобилния оператор.
Толкова е лесно.
Виж целия пост
# 4
Нещо в заблуда си изпаднала... Когато се прави прехвърляне от план ПРИМА... На АБОНАМЕНТ... Картата не се ДЕАКТИВИРА, че после да се АКТИВИРА отново... Дишай спокойно и ще се оправят нещата... А ако си толкова заслепено яростна... Сменяй оператора... Имаш огромен избор... Ако не ти вършат работа останалите български... Сключи договор с чуждестранен... И си плащай за роуминг, ако си нямаш друга работа...
Виж целия пост
# 5
Нещо в заблуда си изпаднала... Когато се прави прехвърляне от план ПРИМА... На АБОНАМЕНТ... Картата не се ДЕАКТИВИРА, че после да се АКТИВИРА отново... Дишай спокойно и ще се оправят нещата... А ако си толкова заслепено яростна... Сменяй оператора... Имаш огромен избор... Ако не ти вършат работа останалите български... Сключи договор с чуждестранен... И си плащай за роуминг, ако си нямаш друга работа...
ама страшен коментар си дал де  Whistling
а по темата- аз също минах от прима на абонамент но стана адски бързо за 15 мин си ме бяха включили  Wink
аз от м-тел съм си доволна
Виж целия пост
# 6
Мен ме разочароваха нееднократно. Така ме мотаха с изключване на гласова поща - 1 седмица ми я изключваха... Направо бях пощръкляла накрая. Изключиха ми я, хвърлих картата и минах на Глобул. С договор за 1 година. От тях съм била винаги доволна. Но ми изтече договора, размислих се дълбоко, излезе ВиваТел и си викам - Я да видя при тях как е?... И сега съм при тях.
При М-Тел не искам вече. Защо ли имат толкова абонати?!?!? Може би, защото не смеят да си сменят номера...
Виж целия пост
# 7
защото не смеят да си сменят номера...

Лично за мен това е причината. Ако не беше нежеланието ми да си сменя номера, който е един и същ от 1999 насам, досега да съм сменила оператора. Най-вече заради високите цени на Мтел.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 8
Така ме мотаха с изключване на гласова поща - 1 седмица ми я изключваха...
аз така бях се вбесила, когато се обадих да ми спрат роуминга. и любезната операторка почна да рецитира нещо, за промоции дъра бъра... и си губи времето. аз я питам ще ми плати ли сметката, щото офиса ми е на 100 м от брега на Дунав и Румънския оператор има по- силен сигнал и за миналия месец имам 20 мин  международни разговори без да напускам страната...
Виж целия пост
# 9
Я и аз да се оплача. Три дни ме размотаваха докато ми активират услугата MMS. В един от офисите им след 2-мин. ровичкане в тел. служителят любезно ми обясни, че щели да дойдат и други...клиенти/аз сигурно съм му приличала на нещо друго/ и трябвало и на тях да им обърне внимание, щото щели да се сърдят, че го задържам. Нямаше никакви клиенти, но ме разкара да отида на другия ден когато щял да бъде по-свободен. Отидох на другия ден и ми обясни, че всъщност това било мноооого сложно и ми връчи някакви писмени упътвания как сама да си активирам MMS. Накрая издивях и отидох в друг офис, където за има-няма 5 мин.ми оправиха всичко. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 10
Миналата седмица прехвърляхме картата на моя мъж от прима на абонамент... в събота. Казаха ми, че от 2 до 24 часа картата ще бъде активирана. Минаха 24 часа, но не беше. Звъннах в М-тел и им казах. Отговориха ми след час да проверя. Пак не беше активирана. Звънна моя мъж и пак им каза. Активираха я. Нямаше оправдания "Ама днес е неделя" (защото прехвърлянето стана в събота по обед). Звъни и искай да ти я активират! Нали ти трябва телефона? Ще звъниш докато я пуснат!

Има още нещо - през известно време трябва да си "рестартираш" телефона т.е. изключваш го и пак го включваш.

Успех!
Виж целия пост
# 11
Не може всичко да е перфектно. Навсякъде стават фалове. И в най-големите фирми. Нали хора работят там. Аз пък си смених тарифния план и сега сметките са ми ТРОЙНО по-ниски. На "релакс 100" съм и си говоря като за световно. Доволна съм!
Виж целия пост
# 12
Защо мислиш, че си се "набутала", като звъниш на *88? Този телефон е безплатен за потребителите в мтел мрежата.
Виж целия пост
# 13
Не бойте се, деца!
На мен ми се е случвало да врънкам немския Телеком за разни неща, ама накрая нищо, сто пъти съм тормозила О2 да ми засилят обхвата, че ми изчезва хоумзоната - пак нищо. Споки, не само в България гледат футбол или си ровят в носа. Човек трябва да е упорит, да нахалства. Или да е динамичен - да сменя. Или както биха казали бабите, нявга, като все с монети въртяхме, па пак хора станахме. Айде, не се оставяйте да зависите от един телефон.

Виж целия пост
# 14
Защо мислиш, че си се "набутала", като звъниш на *88? Този телефон е безплатен за потребителите в мтел мрежата.
Не и за Примите. Те имат определен брой /примерно два пъти/ безплатни обаждания на *88.
Иначе че освен ми смъкват сума ти пари, не мога да се оплача от Мтел, особено пък от *88.
Преди седмица ги държах близо половин час на телефона, обясняваха ми, прехвърляха ме, но докато не оправиха проблема, не ме оставиха!
Също и вчера, имах проблем, обадих им се, казаха 2 часа и за два часа беше ок всичко!
Не мога да си изкривя душата, винаги са си любезни, компетенти и ми оправят проблема!
А съм сигурна, че това им коства нерви, кой знае с какви малоумници се разправят ежедневно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия