Ние сме на общ водопровод два водомера и от показанията на единия се вадят показанията на втория. Ние сме вторите и нашите показания формират показанията на долния. Така, съседът, който ни се пада роднина и сме в обтегнати отношения, твърди, че не ни е в изправност водомера. Добре, (въпреки че е нов)-искаме проверка-ВИК 15 лв и стотинки за сваляне и слагане на работещ, агенцията по метрология-150 лв, ами да се снимат, който не му харесва моя водомер да си ги плаща.
Предпоследния път инкасаторката не ни засече водомера и ни сложи ей така 5 кубика. Сега като засече, установи 3 кубика. Сториха й се малко, но аз обясних, че май месец (когато не е отчитала) бяхме една седмица в чужбина, а после и преди това болни и детето не беше вкъщи, което доста намалява консумацията, защото пада откъм ежедневно къпане и перални. Дамата явно не ни е повярвала, защото като слиза долу и вижда консумацията, решава самосиндикално да ни пусне 8 куб по средна стойност, което е безумно, защото не ща да плащам на съседите водата.
За 4 години живот непрекъснато говоря за отделяне на водомерите, но те отказват, защото това включва разбиване при тях, а те не искат да делят разходите, а ние да им ги покрием. Моята човешка глупост е безумна, но аз на тях един лев няма да платя.
Утре инкасаторката е във ВИК (естествено, за късмет, аз съм на работа, а мъжът ми ще гледа детето и посещението ще е почти невъзможно).
И след цялото това многословие, какво питам-как мога да инициирам разделянето на водомерите и разделянето на разходите-от ВИК не ми отговориха, тях ги касае само да се появи някой, който да удостовери, че водопроводът е разделен. Считате ли, че обаждането в Комисията на Потребителите би ли ми помогнала в този случай (щото тая дама ги е нахързулила 8 кубика по средни показания без да ни информира, аз знам за 3 кубика)
ПП. Знам, че постъпвам безумно тъпо, но съм се заинатила като магаре на мост и от това произлизат най-големите човешките глупости и трагедии, но няма да дам ни стотинка повече от необходимото