Нещо за дипломна работа...

  • 978
  • 4
Пиша, по молба на моя съседка, която в момента пише дипломна работа на тема "Екология". Та, работата е там, че тя си я е написала прилежно, но не е сигурна дали е спазила структурата и ако някой има идея от къде може да намери нещо, което да и свърши работа, нека "свирка".
По разни сайтчета има готови работи по тези теми, но няма смисъл да си ги купува, при положение, че си го е написала, направила си е проучванията, ровила се е по статистики...
И молбата ми, още веднъж е , ако някой има познание за структура на дипломна работа нека ми пише или на лични, или на мейл: Nia27@abv.bg

Мерси предварително   bouquet Heart Eyes Laughing
Виж целия пост
# 1
Ръководителят на дипломната й работа не е ли дал указания за структурата? Това е негова работа или може би греша!!!!
Виж целия пост
# 2
Разбира се, че ръководителят трябва да и каже изискванията на съответното учебно заведение и комисията в частност. Негова работа е най-малко да покаже примерни, подобни работи, за да добие представа студентът. Структурата е все една, само имената на отделните части се менят. Ето съдържанието на моята - филология е, но все пак:
СЪДЪРЖАНИЕ
УВОД  ………………………………………………………………………………..…1

І ГЛАВА
ТЕОРЕТИЧНИ ПОСТАНОВКИ  ……………………………………….……………3

1 РАЗДЕЛ
ИСТОРИЧЕСКИ ДАННИ  ……………………………………………………………7
Начало на антропонимията като наука в Чехия  ……………………………….12

2 РАЗДЕЛ
НОМИНАТИВНА СЪЩНОСТ И СТАТУТ НА СОБСТВЕНОТО ИМЕ  ……..16
Граница между онимичния и апелативния лексикален състав  ………….....22

3 РАЗДЕЛ
ОБЕМ, СТРУКТУРА И КЛАСИФИКАЦИЯ НА
ОНИМИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО  ………………………………………………25

4 РАЗДЕЛ
ФУНКЦИОНИРАНЕ НА СОБСТВЕНИТЕ ИМЕНА
В ЕЗИКА И РЕЧТА  …………………………………………………………….......31
Номинация и мотивировка  ………………………………………………………..33

5 РАЗДЕЛ
СЕМАНТИКА НА СОБСТВЕНОТО ИМЕ  ……………………………………….36

6 РАЗДЕЛ
СТИЛИСТИКА НА СОБСТВЕНОТО ИМЕ  ……………………………………..42
Присъствие на антропонимите във фразеологията на езика  ………………..45

7 РАЗДЕЛ
ГРАМАТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА НА
СОБСТВЕНОТО ИМЕ  ………………………………………………………………49

ІІ ГЛАВА
СЕМАНТИКО–ЕТИМОЛОГИЧНА И СЛОВООБРАЗУВАТЕЛНА
ХАРАКТЕРИСТИКА НА ЧЕШКИТЕ ЛИЧНИ ИМЕНА  ……………………….62

1 РАЗДЕЛ
СЕМАНТИКО – ЕТИМОЛОГИЧНА КЛАСИФИКАЦИЯ
НА ЧЕШКИТЕ ЛИЧНИ ИМЕНА  ………………………………………………….62

2 РАЗДЕЛ
СЛОВООБРАЗУВАТЕЛНА ХАРАКТЕРИСТИКА
НА ЧЕШКИТЕ ЛИЧНИ ИМЕНА  ………………………………………………….74


ІІІ ГЛАВА
СЕМАНТИКО–ЕТИМОЛОГИЧНА И СЛОВООБРАЗУВАТЕЛНА
ХАРАКТЕРИСТИКА НА ЧЕШКИТЕ ФАМИЛНИ ИМЕНА  …………………89

1 РАЗДЕЛ
СЕМАНТИКО – ЕТИМОЛОГИЧНА КЛАСИФИКАЦИЯ
НА ЧЕШКИТИ ФАМИЛНИ ИМЕНА  …………………………………………….89

2 РАЗДЕЛ
СЛОВООБРАЗУВАТЕЛНА ХАРАКТЕРИСТИКА
НА ЧЕШКИТЕ ФАМИЛНИ ИМЕНА  ……………………………………………113

ЗАКЛЮЧЕНИЕ  ……………………………………………………………………130

ПРИЛОЖЕНИЕ № 1 
ТАБЛИЦА № 1
НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ ЧЕШКИ ФАМИЛНИ ИМЕНА
В НЯКОИ ПО ГОЛЕМИ ГРАДОВЕ В ЧЕХОСЛОВАКИЯ  …………………..133

ТАБЛИЦА №2
НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ ЧЕШКИ ФАМИЛНИ ИМЕНА
В ЧЕХОСЛОВАКИЯ 1989/90г.-1999г.  …………………………………………134

ТАБЛИЦА №3
НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ ЧЕШКИ ЛИЧНИ ИМЕНА
В ЧЕХОСЛОВАКИЯ 1980г.-1983г.  …………………………………………….135

ПРИЛОЖЕНИЕ № 2
РЕЧНИК НА ПО-ЧЕСТО СРЕЩАНИ ЧЕШКИ ЛИЧНИ ИМЕНА  ………….136

ПРИЛОЖЕНИЕ № 3
РЕЧНИК НА ПО-ЧЕСТО СРЕЩАНИ ЧЕШКИ ФАМИЛНИ ИМЕНА  ……..148

БИБЛИОГРАФИЯ  ……………………………………...………………………..179

ЕКСЦЕРПИРАНИ ИЗТОЧНИЦИ  ……………………………………………..182
Виж целия пост
# 3
В СУ, или поне в нашата специалност, география, "уважаемата" Държавна изпитна комисия след много зорко за наличието на следните неща:
1. Въведение в темата - актуалност, предмет, обект на изследването, задължително трябва да се посочат целите и какви задачи са поставени за да се изпълнят тези цели;
2. Изложение - за какво става въпрос (тук се включва и методиката);
3.  Заключение - малко дъра-бъра и задължително изводи.
4. Литературата - прилежно подредена по азбучен ред, първо се посочват българските автори, после чуждите.
Това е най-общо.
Ако ми позволите и един съвет - ако се прави презентация да е кратка и ясна, не повече от 10-15 мин., защото "уважаемата" Държавна изпитна комисия много се изнервя и отегчава, и си мисли как по-бързо да приключи. В противен случай се настройват срещу дипломанта и после на въпросите.....става лошо.
Но наистина - да не би да се е скарала с науч. си ръководител? Това си е негова работа.
Успех!
Виж целия пост
# 4
Много мерси за отговорите - ами, ще и предам това, което сте ми написали - дано и е полезно. А колкото до това - аз дори нямам идея къде учи - тя е на 47-48 г. - начален педагог и това и е 2-ро висше или някаква специализация или преквалификация и незнам там как стоят нещата, има ли курсов ръководител или всеки сам се спасява и после защитава.....Идея си нямам, но ще се радвам, ако можем да и помогнем.

Поздрави на всички  Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия