Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Подути устни - някой има ли опит?

  • 416
  • 1
Вече не знам какво да правя. Синът ми е настинал. Странното е, че има и болки в краката и устните му са много подути. обадих се на личната - каза да не го водя в Бърза помощ, а да го заведа утре следобед - когато тя е на смяна. Писах на Бърди за проблемът. оказва се, че устните освен от Т могат да се подуят и алергична реакция към Нурофен. А по съвет на личната аз дадох На малкия  Нурофен - два приема. И сега не знам какво да правя. К тъй като Бърди е офлайн искам да питам вас, ако има някой опит с подобен проблем. Притеснявам се да не би алергичната реакция да вземе по- застрашителни размери. Не знам как ще устискаме до утре. Че на всичкото отгоре го и сърбят устните. Моля ви, ако някой има подобен опит, нека сподели как се е справил.  Praynig Praynig Praynig
Виж целия пост
# 1
Ако има сърбеж най-вероятно наистина да е някаква алергична реакция. Само Нурофен ли е пил? Дай друго температуропонижаващо лекарство, и някакъв антиалергенен сироп. Но трябва да ти го предпише лекар.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

0 резултати за

Страница 1 от 1